Bevindingen & issues Talisman na 30.000km


Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Frankko »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ik meld daar helemaal niets meer. Al tig keer beloofd dat ze bellen en altijd doen ze het (te laat) per mail af. Ik hou er gewoon rekening mee.

Ik kan er wel mee leven


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Moet je eens met adaptive cruise control vlotjes een korte tunnel in gaan. Had ik in het begin dat hij vol in de remmen ging nu gelukkig niet meer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Gisteren de eerste sneeuw over ons heen gehad. Amai mijn Talisman was net een kerstboom. De sensoren zagen overal spoken, de adaptieve regelaar viel plots uit en er brandden tig aan lampjes op het dashboard. Dan ging het parkeersysteem ook niet meer...
deze morgend was het net of er niets was gebeurd. Alles werkte weer normaal?? :pray:
Is die nu niet tegen sneeuw bestand???
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Knippie »

Het zou mij niets verbazen... Toen ik mijn auto bij de dealert bracht voor de parkeersensoren, vroegen ze of het in de regen erger was... Helaas kan ik alleen maar oordelen obv ervaringen met andere auto’s, maar lijkt mij toch gek.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
r.zeevat
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 26
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2016 09:38
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door r.zeevat »

Knippie schreef:Het zou mij niets verbazen... Toen ik mijn auto bij de dealert bracht voor de parkeersensoren, vroegen ze of het in de regen erger was... Helaas kan ik alleen maar oordelen obv ervaringen met andere auto’s, maar lijkt mij toch gek.
Daar heb ik vorig jaar ook 2x last van gehad.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

En? Is er een oplossing voor de sensoren, voor ik mijn dealer ga lastig vallen??
Voor de adaptieve regelaar is er geen probleem. Ik heb in de handleiding gevonden dat de radar vooraan, het Renault logo, zuiver en onbedekt moet zijn, en deze hing gisteren vol met sneeuw. Maar het parkeersysteem dat niet meer werkt en de sensoren die flippen had ik nog nooit gehad buiten zoals jij zegt Knippie ook als het regent, maar dan is dat slechts een sporadisch enkele keer. Gisteren met de sneeuw, was dit onophoudelijk op het R-Link 2 scherm. Het beeld van de wagen met de melding “kijken in alle richtingen” en een kerstboom aan groen, geel en rode oplichtende streepjes...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Knippie »

Er is nog geen oplossing voor de parkeersensoren. Laat ik wel ff benadrukken, dat mijn klachten zich voordoen bij normaal droog weer. Mijn dealert heeft geen storing gevonden en RNL zegt dat ze onbekend zijn met het probleem. Ten eerste geloof ik dat niet en ten tweede weet ik nog niet zeker of ik met hun voorstel meega. Ze willen nl dat ik mijn auto een paar dagen bij de dealer zet, zodat ze zelf de issues kunnen constateren. Pas dan kunnen ze een evt. volgende stap zetten.

Zelf denk ik gewoon dat er totaal niks klopt van de hardware/software kwaliteit. Ook mijn regensensor doet soms helemaal niets. Dat ben ik overigens wel gewend van vorige auto’s. Maar toch, ik heb het idee dat Rlink is als zo’n oude laptop: als je 1programma draait, wil het wel, maar bij meerdere taken gaat het traag.

Ook zoiets: de shuffle van mijn iPod is elke keer precies hetzelfde. Zelfs als ik bij een willekeurig nummer de shuffle functie aanzet, houdt ie dezelfde volgorde aan. Het zijn geen dingen, waar ik slapeloze nachten van heb, maar als je gewend bent dat alles wel werkt, voelt het op dat gebied echt een stap terug.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

In voel met je mee en daar word je idd niet blij van


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 8
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Rcupra »

Dealert zal enkel constateren dat het aan de aansturing door Rlink komt en dus softwarematig. Is niks tegen te doen door dealert zelf. Renault geeft niet thuis in deze.

Ik heb deze discussie dus maar laten gaan en houd rekening met rare sensoren :S
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Zelf rijdende auto wordt bij renault spannend haha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

lagunaphIII
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 20 jun 2010 23:00
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door lagunaphIII »

Rcupra schreef:Sensoren is een bekend probleem. Renault doet er niks aan. Works as designed....

Tja het blijft natuurlijk een Renault

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door brownie »

Net terug uit Duitsland na een tocht van 6 uur door de sneeuw. Zowel op de heen als de terugweg verscheen er een melding ‘Controleer Regelaar’ en ‘Actieve remmen uitgeschakeld’ op het display. De adaptieve cruise control werkte niet meer. Ik denk dat dit komt omdat de hele neus van de auto onder de sneeuw / ijs zat en een sensor onder het ijs zat.
Ook verscheen er een rood symbool op het dashboard van 2 botsende auto’s.

Lees zojuist dat het Renault logo sneeuw en ijsvrij moet zijn.....
Domi1963 schreef:Gisteren de eerste sneeuw over ons heen gehad. Amai mijn Talisman was net een kerstboom. De sensoren zagen overal spoken, de adaptieve regelaar viel plots uit en er brandden tig aan lampjes op het dashboard. Dan ging het parkeersysteem ook niet meer...
deze morgend was het net of er niets was gebeurd. Alles werkte weer normaal?? :pray:
Is die nu niet tegen sneeuw bestand???


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



nikk
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2011
Lid geworden op: 13 nov 2010 14:53
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door nikk »

Is ook niet meer dan logisch dat de sensoren niet ( optimaal ) werken als ze bedekt zijn met iets. Neem aan dat dat bij elk merk zo is en er ( nog ) geen sensoren bestaan die hier geen last van hebben.
Golf 1.2 TSI highline DSG7 '12
Chrysler Town & country limited 4.0 V6 '08
Scenic Tech line 1.6 16v automatic '07
Matra Espace The race 2.0 16v '02

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 40
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Ghia »

De eerste vlok sneeuw en heel de provincie lag hier plat. Maar jeetje! Dit was de eerste maal in de sneeuw met de T. Net nieuwe voorbanden erop (18000km en schuin afgesleten door slechte uitlijning...) Maar wat houdt die echt gèèn baan :O. Waar ik met een 20" sneller (40km/u) kon rijden was nu max 30. Bij 15km/u ging ik al zijwaarts, nog nooit gehad! Maar dit is wel m'n eerste automaat, waarschijnlijk komt dit ook mede hierdoor?
Oja bij het starten,weer een melding "controleer ESC"...
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
r.zeevat
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 26
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2016 09:38
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door r.zeevat »

Bij mij moesten vorig jaar ook direct de winterbanden worden afgevoerd (duurste 19 inch Michelin winterbanden, na één wintertje) omdat de auto af fabriek waardeloos uitgelijnd bleek te zijn.

Nu bij iedere bandenwissel laat ik de auto uitlijnen..... wat ook noodzakelijk blijkt te zijn, gezien het uitlijningsrapport.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Frankko »

Mijn zomerbanden voor waren ook al versleten na pak m beet een goeie 20000 km.

Heb in het verleden Hanky panky Shanghai banden gehad welke het langer volhielden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Ik heb de geometrie laten doen verleden zomer en het stond ook aardig verkeerd afgesteld. Nu lopen mijn banden gelijk. Maar na nu 11.000 km te hebben gereden zie ik toch al duidelijk verschil tussen voor en achter.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Ghia schreef:De eerste vlok sneeuw en heel de provincie lag hier plat. Maar jeetje! Dit was de eerste maal in de sneeuw met de T. Net nieuwe voorbanden erop (18000km en schuin afgesleten door slechte uitlijning...) Maar wat houdt die echt gèèn baan :O. Waar ik met een 20" sneller (40km/u) kon rijden was nu max 30. Bij 15km/u ging ik al zijwaarts, nog nooit gehad! Maar dit is wel m'n eerste automaat, waarschijnlijk komt dit ook mede hierdoor?
Oja bij het starten,weer een melding "controleer ESC"...
Ghia, ik vermoed dat er toch wat moet schelen met uwe ESC-ASR!! Ik heb vorige donderdag ook door de eerste sneeuw gereden (5cm dik) en met de originele continental’s en ik rijd er zonder schuiven door hoor, hij breekt niet uit of gaat niet van de baan want mijn ESC-ASR lampje knippert voortdurend wat wil zeggen dat dit goed zijn werk doet...
Ik kon moeiteloos 40 km à 50 km per uur rijden zonder te schuiven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Mils »

Dat de ACC niet werkt als hij bedekt is (sneeuw, modder...) is volgens mij heel normaal.
Je kan dan gaan klagen dat die daar verkeerd staat (vooraan onder het logo) maar die radar staat bij alle merken vooraan en, of in de grill of ruit en deze kan ook onder der sneeuw...zitten en werkt dan ook niet. Laat ons redelijk zijn en de radar sneeuwvrij maken voor vertrek net als de ruiten. Valt er zoveel sneeuw dat hij terug dicht sneeuwt, geeft het systeem dit aan en kan je hem ook (beter) niet gebruiken, punt.
Over het afslijten van de voorbanden (slechte uitlijning af fabriek) bestaat er een nota over bij de dealers. Hierover staat ook reeds geruime tijd meer te lezen op dit forum en deze is op mijn wagen uitgevoerd.
Ik ben vandaag eens een ruime rit gaan maken, ook door binnenwegen met dikke sneeuw om te weten hoe de wagen zich zou gedragen in deze omstandigheden en moet zeggen dat, het ongelooflijk meevalt hoe de Talisman (ondanks formaat en gewicht) zich gedraagt. Heb nu de Conti's wintercontact 850 op liggen.
Je moet al echt gek doen om hem te doen schuiven en indien je op de limiet gaat, wordt hij constant bijgestuurd door de elektronica, dan zie je rechtsboven op het dashboard een oranje slippend auto flikkeren.
Met automaat in de sneeuw rijden is even wennen maar boodschap blijft hetzelfde als met hand geschakeld "van de rem blijven" :D
Veel winterplezier allemaal! :thumb:
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Alles klopt als een bus Mils! :wink:
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Frankko »

En een nieuw probleem doet zich voor. Auto ontgrendeld soms niet automatisch meer. Hand achter de klink maar gebeurd helemaal niets. Het houdt niet op niet vanzelf.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000kmk

Bericht door Domi1963 »

Word de kaart sleutel herkent?
Indien nee de kaartsleutel eens opnieuw inleren. Ik dacht dat er iets over in de handleiding staat voor als bvb de batterij vervangen werd in de kaart. Heb je de 2de kaart al geprobeerd?? En heb je dit bij het aanraken van elk portier of enkel chauffeurs kant?? Kijk dit even na. Anders weer dealert :fp:
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Frankko »

Spiegels klappen open maar portieren niet. Was met een collega op pad en ook aan zijn kant niets. Achterportier reageert ook niet. Auto handmatig open en dicht en probleem is weg. Maar voor hoe lang?



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Heb je de 2de kaart al geprobeerd??
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Frankko »

Zal hem switchen morgen



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Ok dan weet je of het kaart of auto gerelateerd is. :wink:
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hvdb
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 jul 2017 11:26
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door hvdb »

Frankko schreef:Spiegels klappen open maar portieren niet. Was met een collega op pad en ook aan zijn kant niets. Achterportier reageert ook niet. Auto handmatig open en dicht en probleem is weg. Maar voor hoe lang?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Herkenbaar, kan in mijn geval niet aan de batterij liggen.. (auto is nog geen 2 maanden oud)
Maar in mijn geval lijkt het samen te gaan met het openen van de achterklep vanaf de afstandsbediening.
Herken je dat?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

hvdb schreef:
Frankko schreef:Spiegels klappen open maar portieren niet. Was met een collega op pad en ook aan zijn kant niets. Achterportier reageert ook niet. Auto handmatig open en dicht en probleem is weg. Maar voor hoe lang?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Herkenbaar, kan in mijn geval niet aan de batterij liggen.. (auto is nog geen 2 maanden oud)
Maar in mijn geval lijkt het samen te gaan met het openen van de achterklep vanaf de afstandsbediening.
Herken je dat?
Mijn batterij was al na 2 weken kapot...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Frankko »

Vooralsnog geen problemen met de andere kaart


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Domi1963 »

Dan zou ik zeggen batterijtje wisselen of eens opnieuw inleren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 40
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Ghia »

De T weer afgezet in de garage. Hij stond er al 2 weken. Hopelijk beginnen ze nu wel aan de ophanging. Ze ondertussen nog eens aangeven van de esc... Zucht.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Frankko »

Zojuist ook met de reservesleutel problemen. Heb de indruk dat tijdens (natte) sneeuw optreedt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Spiegels en lichten gaan wel dus signaal komt binnen begrijp ik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 33
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door berenburg »

Is het probleem er ook als je net gereden hebt?
Het zou tekort spanning in de accu kunnen zijn.
Koude en korte afstanden vragen meer van de accu in de winter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 8
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Rcupra »

En weer iets nieuws.... het is mij opgevallen dat de sfeerverlichting (hemel en dash) in sterkte fluctueert afhankelijk van belasting van de bak. Zodra ik gas los laat wordt de verlichting minder fel, bij gas geven wordt deze dus weer feller. Als ik gas geef in N dan gebeurt dit niet dus niet afhankelijk van toerental o.d. Massa probleempje ergens?

Zucht....
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 40
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Bevindingen & issues Talisman na 30.000km

Bericht door Ghia »

Ik denk dat elke Talisman dit heeft. Ik merk dit ook bij de mijne.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht