Dacia / Renault Logan

Plaats reactie

Topic author
renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 4
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Dacia / Renault Logan

Bericht door renault15.17 »

Ik heb zojuist de rij-impressie van de Dacia Logan in Autovisie gelezen en ik ben weer helemaal enthousiast :) . En in tegenstelling tot wat Autovisie schrijft, ben ik toch echt wel een autoliefhebber. Maar als autoliefhebber kun je toch ook breder geinteresseerd zijn dan alleen in Ferrari, "sportief weggedrag" en de huidige PK-race? Ik mis tegenwoordig ook de 'basic' auto's. Waarom moet tegenwoordig elk basismodelletje uitgerust worden met elektrische ramen, getint glas, mistlampen voor, verstelbaar stuur (gebruik je toch nooit) en andere prularia? Kent niemand de charme meer van een Renault 4 (bijvoorbeeld), slechts vier wielen, vier stoelen, veel praktische ruimte en eenvoudige techniek. Luxe? Je zit toch droog en er is verwarming... :)

Voordat Renault had besloten om de Dacia Logan hier ook te gaan leveren, heb ik er dan ook serieus over gedacht om een importbedrijfje op te starten voor deze nieuwe 'wereldauto'.

Dave

Afbeelding
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

jasper11turbo
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 769
Lid geworden op: 31 aug 2004 17:45
Actief als: particulier

Bericht door jasper11turbo »

geloof het maar , hij komt echt !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 4
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Bericht door renault15.17 »

Inmiddels verschijnen er impressies op het internet van hoe de andere varianten van de Logan er uit gaan zien. Zoals de stationcar hieronder.



Afbeelding

Ik vind de sedan er toch wat strakker uitzien, maar ja het is ook nog maar een schets :wink:
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

hans
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 358
Lid geworden op: 04 okt 2004 23:40
Actief als: particulier
Locatie: ter aar

Bericht door hans »

dat met die pk-race en overdreven aankleding vindt ik dus ook.. :x Een nieuwe auto kost tegenwoordig gewoon veel te veel. Dan mag er nog van alles in zitten wat het leven aangenamer maakt maar je moet het eerst allemaal maar eens betalen. Goed initiatief! :Yes:
En ook nog eens een leuk modelletje wat er niet "basic" uitziet.
renault 25 gtx 522000 kilometers, bouwjaar 1988 kleur 608 [img]http://homepages.ipact.nl/~dberkhout/smilies/death.gif[/img]
renault 25 tx 231000 kilometers, bouwjaar 1991
kleur 777

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wlaguna
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 6
Berichten: 1228
Lid geworden op: 27 nov 2004 19:24
Actief als: particulier
Locatie: Edam

Bericht door wlaguna »

precies men vind al die extra,s tegen woordig wel mooi zoals airco,s en climate control,s bijv.
maar als ,t stuk gaat en men krijgt de rekening gepresenteerd dan moet je ze horen piepen.
dan klinkt ,t alsof ze vermoord worden.
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Jan
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 309
Lid geworden op: 31 aug 2004 13:04
Actief als: particulier
Locatie: KAN

Bericht door Jan »

Alleen....wat gaat ie in nederland kosten.....in het land van herkomst rond de 5000 euro dacht ik, maar hier zal ie wel richting 8 gaan.....?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wlaguna
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 6
Berichten: 1228
Lid geworden op: 27 nov 2004 19:24
Actief als: particulier
Locatie: Edam

Bericht door wlaguna »

dat denk ik ook jan.
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ENB
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 okt 2004 20:31
Actief als: particulier
Locatie: Bedum

Bericht door ENB »

MOOI plaatje Afbeelding
clio 1.6 RXE

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Jan
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 309
Lid geworden op: 31 aug 2004 13:04
Actief als: particulier
Locatie: KAN

Bericht door Jan »

Ik heb ook serieus overwogen om een nieuwe panda te kopen.

Op zich boeit het me bijzonder weinig waarin ik rij, als ik maar van A naar B kom en ik een beetje warm zit en niet als een dweil over de weg wapper (zoals met mijn oude panda nog wel eens gebeurde). Een V6 turbo is leuk om te rijden, maar ik reed ook met plezier in mijn panda in het bos door plassen van 3 meter breed en 5 meter lang, alleen daarna een kwartier wachten totdat ik weer kon starten was wel eens minder :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Rossy
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 3
Berichten: 2825
Lid geworden op: 30 sep 2004 00:34
Actief als: particulier
Locatie: Emmeloord

Bericht door Rossy »

De Logan zal hier inderdaad tussen de 8000 en de 9000 euro gaan kosten in standaard uitvoering.
Dan zitten er alleen nog maar de voorgeschreven veiligheidsitems op zoals ABS en airbags.
De luxe zaken zullen allemaal wel leverbaar worden als optie.

Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Jan
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 309
Lid geworden op: 31 aug 2004 13:04
Actief als: particulier
Locatie: KAN

Bericht door Jan »

Ik heb nu ook geen airbag :roll:
Wel een hoop andere luxe, maar qua veiligheid heb ik geen idee hoe een R25 er af zou komen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wlaguna
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 6
Berichten: 1228
Lid geworden op: 27 nov 2004 19:24
Actief als: particulier
Locatie: Edam

Bericht door wlaguna »

ik ook niet jan.
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Remko de W
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 510
Lid geworden op: 18 dec 2004 23:53
Actief als: particulier

Bericht door Remko de W »

Die dacia Logan is ook in dialogys op te zoeken zag ik.
in hoeverre is het een renault,
alleen motorisch of helemaal.........
eens een Renault, altijd een Renault ...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wlaguna
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 6
Berichten: 1228
Lid geworden op: 27 nov 2004 19:24
Actief als: particulier
Locatie: Edam

Bericht door wlaguna »

dat weet ik niet remko dat kan je bijvoorbeeld wel ,s aan jasper of rossy vragen.
ben er eerlijk gezegd zelf ook wel benieuwd naar.
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Rossy
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 3
Berichten: 2825
Lid geworden op: 30 sep 2004 00:34
Actief als: particulier
Locatie: Emmeloord

Bericht door Rossy »

Dacia Logan / Renault Logan.

De auto is ontwikkeld door Renault.
Wordt gebouwd in de Dacia fabrieken.
Motoren zijn van Renault.
Diverse zichtbare en niet zichtbare onderdelen zijn ook gebruikt in Renault modellen. Niet de huidige modellen, maar de modellen er net voor (Megane 1, Clio 2 phase 1).
Is gebouwd op het platform van de toekomstige Clio / huidige Modus.
Auto wordt verkocht als Dacia en als Renault.

Door het gebruik van wat oudere en beproefde componenten, de simpelere standaard uitrusting en ook de goedkopere arbeidskrachten niet te vergeten, kan de auto zo goedkoop aangeboden worden.
In een aantal landen wordt de auto als Dacia aangeboden, in een aantal landen als Renault.
Afhankelijk van het imago van het merk en ook de naamsbekendheid.

Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 1
Berichten: 3234
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Bericht door Mathijs »

De Dacia Logan staat in het Algemeen Dagblad.

Url : http://www.ad.nl/artikelen/ConsumentenG ... 05376.html
Algemeen Dagblad (copyright) schreef: De 5000-euro-auto bestaat écht!
Door onze correspondent Arjan Paans

Alleen maar rijden met een auto is ouderwets. Een auto is een concept, een lifestyle. Jammer dat het zo veel moet kosten.

Afbeelding

Dacia Logan, auto met een kleine prijs voor een groot gezin.

Vanaf volgend jaar verandert dat. Dan komt de Logan. Ontworpen door Renault, gebouwd in de fabrieken van Dacia in Roemenië.

Waarom noem je een auto Logan? Fans van Johnny Logan, die drie keer het Eurovisie songfestival won en gisteravond een kerstconcert gaf in de Johannes de Doperkerk in Beveren?

Nou nee. ,,Omdat het lekker modern klinkt'', zegt Jean Christophe Nougaret van Renault. ,,Een beetje als log-in''.

De Roemenen waren aanvankelijk niet zo blij met de vondst, bedacht door een gespecialiseerd namenbureau. Zij hadden liever een Roemeens klinkende naam gewild voor het exportsucces in wording. Iets als Dacia, de historische naam voor het land van Dracula voordat de Romeinen kwamen. Maar ja, de SuperNova en de Solenza (de twee voorlopers van de Logan) waren ook al niet zo Roemeens.

Wie met de auto door Roemenië rijdt, valt twee dingen op. Ten eerste valt het met de kwaliteit van de wegen reuze mee. En ten tweede: je hebt er drie soorten vervoermiddelen: patserbakken, paard en wagen en Dacia's.

De Dacia is het troetelkind van de Roemeen. Het bekendste model is de Dacia 1300, een kopie van de Renault 12, die vanaf 1969 werd geproduceerd en zo simpel in elkaar zat dat volgens het spreekwoord 'elke Roemeense baby bij de geboorte een gebruiksaanwijzing van de Dacia meekreeg'. Van de auto liepen er dan ook bijna 2 miljoen van de band.

De reden dat het merendeel van het Roemeense autopark nog altijd uit Dacia's bestaat, is dat het de beste en goedkoopste auto was en bovendien eenvoudig te onderhouden. Precies aan die voorwaarden moest ook de '6000 dollar car' beantwoorden, waarvan Renault in 1998 het concept lanceerde.

De doelgroep: de 80 procent van de wereldbevolking die zich nooit een nieuwe auto zou kunnen veroorloven. Behalve dan als hij voor niet meer dan 6000 dollar zou worden verkocht, een bedrag dat in de autobranche voor onmogelijk werd gehouden.

Nougaret: ,,Het was de eerste keer dat er een auto werd ontworpen die als belangrijkste doel de prijs had. Kijk, het is natuurlijk heel gemakkelijk een dure auto te bouwen. Een goedkope, daar had nog nooit iemand bij stil gestaan.''

De auto moest geschikt zijn voor de stoffige wegen in arme landen (Roemenië heeft maar 115 kilometer snelweg) en relatief eenvoudig zijn te onderhouden. Belangrijke voorwaarden voor de lage prijs waren dat er geen nieuwe motor zou worden gebruikt en een simpele vormgeving. Zo heeft de Logan geen klein achterzijraampje, maar één groot.

Om de ontwikkelingskosten laag te houden, speelt de Logan leentjebuur bij andere modellen van het Renault-concern: de achteras is dezelfde als die van de Nissan Micra, de vooras komt van de Renault Clio, de bodemplaat is van de Renault Mégane en de versnellingsbak komt van de Laguna. In de Dacia-fabrieken zetten arbeiders met een gemiddeld maandloon van nog geen 200 euro al die onderdelen in elkaar.

Om die reden is het ook goedkoper mensen in te zetten in plaats van dure Japanse robots. Daarvan is er in de Dacia-fabrieken dan ook maar één aan het werk. Met zijn zwiepende hoofd plaatst hij onafgebroken voorruiten op de voorkant van Logans.

De kosten zijn ook beperkt doordat het model vrijwel uitsluitend is ontwikkeld op de computer en dure prototypes achterwege bleven. Ook is de levensduur van de Logan vastgesteld op 10 jaar, terwijl voor Renaults gewoonlijk na zeven jaar een ander model wordt ontworpen.

Door gebruik te maken van een bestaand dealernetwerk (dat van Renault) wordt zoveel geld bespaard, dat de conclusie moet zijn: de 6000-dollar-car is toch mogelijk.

Dat de auto in West-Europa toch pas vanaf 7500 euro verkrijgbaar zal zijn, heeft te maken met extra's als standaard ABS, airbags en betere banden. Of is de échte reden dat Renault de Logan op de West-Europese markt ook weer niet te gunstig wil maken? Wat als het merk straks andere Renault-modellen uit de markt drukt?

Volgens Jean Christophe Nougaret zal dat meevallen. ,,De doelgroep van bij voorbeeld de Twingo is een heel andere dan die van de Logan. De eerste is een typisch stadsautootje, de Logan is een flinke middenklasser voor het gezin. Als er al een risico is, dan is dat voor tweedehands Méganes van de eerste generatie. Daarmee kan de Logan goed concurreren.''

Terwijl West-Europa nog tot volgend jaar zomer moet wachten op de Logan, is de auto in Roemenië al een doorslaand succes. Sinds de introductie in september zijn er al 25.000 exemplaren verkocht, nog eens 11.000 zijn in bestelling. Getallen waarvan fabrikanten van andere merken alleen kunnen dromen.

En dat is nog maar het begin. Volgend jaar begint de productie van Logans in fabrieken in Rusland, Iran, China en Colombia. Pijnlijk detail voor de trotse Roemeense autobouwers: in deze landen heet de Logan ineens Renault. Nougaret: ,,Door de auto Renault te noemen, hopen we dat mensen de Logan zien als instapmodel en later gemakkelijker op een duurder model overstappen.''

Op de snelweg van Boekarest naar Pitesti gedraagt de Logan zich prima. De paar gaten in de weg worden met gemak genomen. Met enige moeite bereikt de 1,4 liter benzinemotor een snelheid van 160 km/u.

Dat de motor volgens recensies in sommige autobladen dan wel veel herrie maakt, is volgens Nougaret niet vreemd. ,,In de landen waarvoor de auto voor is bedoeld, heb je meestal toch geen snelwegen. Honderd kilometer per uur is dan een mooie snelheid.''



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Remko de W
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 510
Lid geworden op: 18 dec 2004 23:53
Actief als: particulier

Bericht door Remko de W »

Kijk, weer wat geleerd....... :D
eens een Renault, altijd een Renault ...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wlaguna
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 6
Berichten: 1228
Lid geworden op: 27 nov 2004 19:24
Actief als: particulier
Locatie: Edam

Bericht door wlaguna »

hmmm...........lekkere leerzame info.
heb er alleen wat zout en peper bij gedaan voor de smaak :D
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Jan
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 309
Lid geworden op: 31 aug 2004 13:04
Actief als: particulier
Locatie: KAN

Bericht door Jan »

Oei wat lees ik nu toch weer op autoweek. De elandentest doorstaat ie niet goed......

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,1476242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wlaguna
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 6
Berichten: 1228
Lid geworden op: 27 nov 2004 19:24
Actief als: particulier
Locatie: Edam

Bericht door wlaguna »

da,s zeker niet mooi :cry:
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 4
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Bericht door renault15.17 »

Tja, volgens mij zijn de Duitsers echt heel erg bang voor het succes van deze auto. Ze doen al het mogelijke om de Logan in een kwaad daglicht te stellen. En Autoweek neemt dat allemaal klakkeloos over :evil:

Zou een auto waarvan het onderstel is gebaseerd op de Clio II zich nu ineens zo anders gedragen dan? De Logan staat natuurlijk wel iets hoger op de wielen (20 mm) en heeft (zeker in Oost Europa) banden van een heel andere kwaliteit dan hier in West Europa. Maar op de een of andere manier geloof ik niet dat Renault dit zou toelaten en dat ze het zelf niet al eens getest hebben....
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Rossy
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 3
Berichten: 2825
Lid geworden op: 30 sep 2004 00:34
Actief als: particulier
Locatie: Emmeloord

Bericht door Rossy »

Stelletje dropveters daar op dat forum.
Wanneer je echt je best doet, krijg je iedere auto op zijn kant, ESP of niet.
Als je merkt dat de auto gaat kantelen, dan blijf je toch niet gewoon doorsturen lijkt mij.
Dan maar een paar pionnetjes omver.
Beetje overdreven vind ik dit.

Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 4
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Bericht door renault15.17 »

De ADAC heeft inmiddels toegegeven dat het niet allemaal reglementair was zoals die uitwijkproef is verlopen. Kortom gewoon opzet om een gevaarlijke concurrent onderuit te halen :evil:
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Meganieker
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 240
Lid geworden op: 19 mar 2009 21:44
Actief als: particulier

Bericht door Meganieker »

heb enige weken geleden eens gekeken of de dealer mijn auto wilde innemen.
Nou innemen is natuurlijk altijd mogelijk ook al zou je er nog een kar vol boodschappen bij moet leggen, willen ze hem eens innemen.

maar in iedergeval, eens gaan kijken voor de LOGAN !
uiterlijk ziet het er wel aardig uit.
binnenin is het plastic, maar goed wat wil je voor 8k!
nou verder ff in de motorruimte gekeken en daar zat een 1.6 8V in idd uit de oude renault series.

met wat poes pas erop kwamen we toch echt wel uit op zo'n 13k

toen maar even de hand gegeven en de showroom nog eens doorgelopen, want 13 k neerleggen voor een LOGAN :oops:

nee sorry !

maar des al niet te min voor 11k een nieuwe Renault clio rijden met standaard tomtom,airco enz enz enz.....

ja als ik dan zou kiezen dan was het toch de clio, ook qua afwerking.

maar goed, meningen verschillen !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



CPTR
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1049
Lid geworden op: 22 feb 2008 19:24
Actief als: particulier
Locatie: Kalslagen

Bericht door CPTR »

@Meganieker,

Maar je gaat er dus nog een paar nachtjes over slapen? Of ga je shoppen bij een ander merk :roll:
Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Meganieker
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 240
Lid geworden op: 19 mar 2009 21:44
Actief als: particulier

Bericht door Meganieker »

scenic schreef:@Meganieker,

Maar je gaat er dus nog een paar nachtjes over slapen? Of ga je shoppen bij een ander merk :roll:
nou was zelf aan het denken aan de sport uitvoering van de megane II.

maar het heeft nu weinig zin, rijdt nu op lpg-g3 de auto heeft 200.000 net gelopen en inruilen heeft nu geen zin.
krijg namelijk 4000 euro terug, niet verkeerd.
maar met 200 km per dag, wil ik er momenteel nog geen andere voor hebben, daar de afschrijving teveel is en de waarde van de auto drastisch zakt.

maar wie weet, bij een goede deal is ie misschien wel weg, en denken over een ander merk ?
nou daar ben ik eerlijk in, renault heeft redelijke luxe voor een goede prijs.
Volvo is natuurlijk status en degelijkheid
ja en dan niet te vergeten de 6 sterren, da's puur voor de fun!
Dacia zal het in iedergeval NOG niet worden, misschien als ze net wat verder zijn met aanpassen (van buitenaf zijn ze wel goed afgewerkt)

We zullen zien

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

WillemS
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 6852
Lid geworden op: 04 okt 2009 11:49
Actief als: particulier
Locatie: Heemstede

Bericht door WillemS »

Meganieker, voor 4.000 euro kan je denk ik niet in zo'n fijne auto rijden als je nu doet. Onderhoud hem goed en rij hem lekker op. Met 200 km p.dag wordt hij goed gebruikt en blijft hij ook nog eens schoon in de motor door de G3-lpg. SUC6. Laat je niet gekmaken, een andere auto kost altijd geld.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mark en ivonne
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 781
Lid geworden op: 11 sep 2005 20:00
Actief als: particulier
Locatie: noord scharwoude

Bericht door mark en ivonne »

en een logan voor 13k is wel met alles wat ze voor dacia aan optie's hebben
of je moet voor de mpc uitvoering zijn gegaan?
ik zou eerder kijken bij de sandero
r19 cabrio 16v 1993 laguna 1.6 16v rte 1999 g3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht