E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Gebruikersavatar

Topic author
fivari
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 676
Lid geworden op: 21 okt 2013 11:23
Actief als: particulier
Locatie: Herent (Leuven, België)
Contacteer:

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door fivari »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Smartrix-Zoe schreef:Gaat er iemand nog bij van der valk slapen zaterdag avond 25 maart? Ik heb al een kamer gereserveerd voor mezelf.
Wij overwegen het. Dan valt de spanning over bezette laadpalen op de dag zelf ook wat weg.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
Afbeelding zonder ladingsverliezen
www.fivari.be

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 10
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door GertjanVB »

Wel spanning of die Allego/TNM snellader bij vd Valk het wel doet......
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 8
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door HarmOtten »

RudyH schreef:Zelf woon ik niet zo ver weg. Maar wat wellicht wel een leuk idee is om aansluitend aan de E-parade ergens wat te drinken / eten met zijn allen.
Goed plan! Ik weet een leuk biologisch restaurant aan de oost-kant van Eindhoven (bij de N270) om te lunchen of dineren. Wie gaat er mee?
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 7
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door zoe2goe »

Sure, maar voor mij lunch. Ik ga niet de hele kids toestand en mierezuur verhaal meemaken.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door PieterZoe »

Er is een private group aangemaakt in Glympse met de naam 'ZoeForum'. Je hoeft je maar eenmalig aan de groep toe te voegen. Dan kun je de groep altijd gebruiken als je met mensen van het Zoe-forum een bijeenkomst hebt en je elkaars lokatie realtime wilt volgen.

Hoe meld je je aan?
- installeer de Glympse app (Android, iPhone)
- in de app moet je je mobiele nummer registreren. Je krijgt dan een sms-je met een code. voer die als bevestiging in
- je kunt ook je avatar van het Zoe forum uploaden, dan verschijnt dit in de ledenlijst bij de private group. Anders staat er alleen je naam
- stuur mij hier op het Zoe-forum via een private message (PM) je mobiele nr.
- ik voeg je mobiele nummer dan toe aan de private group.

that's it!

De deelnemers van de E-parade wil ik in ieder geval alvast vragen om zich te registreren en je mobiele nr te PM-en. Dan hebben we straks een makkelijke manier om elkaar te vinden.

dank!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NielsTn
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 161
Lid geworden op: 17 sep 2014 13:28
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door NielsTn »

Zojuist mijn info voor Glympse doorgegeven, verder evt zaterdag tafelen lijkt me gezellig. Hoeft zeer zeker niet prijzig of supergezond/biologisch te zijn.
voorheen Zoe rijder, nu per 6 juni 2019 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door Nivve »

Goed idee om ergens op de meeting te meeten. Of dat lunch of borrel is maakt mij niet zoveel uit.

Glympse kan mijn app store niet vinden (YALP/Raccoon, ik heb geen play store), dus thuis ga ik even kijken of ik mezelf kan aanmelden voor de Zoe groep. Zou wel erg leuk zijn, ook tijdens de rit zelf :)
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

0111 Mtbiker
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 9
Berichten: 119
Lid geworden op: 09 mar 2016 22:22
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door 0111 Mtbiker »

Ik zit het wel te overwegen. Moet alleen 167km rijden tot aan de campus. Gaat dus kuis leeg die dag. Heb geen Q90 maar een R90, dus niet snelladen. Duurt best een poos voor die accu serieus genoeg geladen is om weer thuis te komen. De temperatuur zal wel in ons voordeel zijn. Ik mis ook een mogelijkheid om een kaartje te kopen bij aanvang van het event, ik weet het nl. nog niet.

PS. heb helaas een Windows phone....Geen Glympse dus
Na een jaar of zes in de ZOE nu in een Renault Kangoo Electric met een 46kWh accu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NielsTn
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 161
Lid geworden op: 17 sep 2014 13:28
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door NielsTn »

@mtbiker: Ik ken wel wat laadpunten in eindhoven, en wellicht bij dealer Auto Arend aan 22Kw opladen? Ken ook nog andere laadpunten in eindhoven, dus bv aankoppelen bij aanvang eten en even meeliften naar een eetlocatie?
voorheen Zoe rijder, nu per 6 juni 2019 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



AlexZoe
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 sep 2014 11:55
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door AlexZoe »

ik zit in die week net even met een tijdelijke telefoon ivm switch naar een andere werkgever. Zal me last minute bij de Glympse groep bijvoegen :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door PieterZoe »

Ik heb zojuist de eerste batch mobiele telefoonnummers toegevoegd aan de Glympse-groep 'ZoeForum'. Als je de Glympse App opnieuw opent, dan zie je de private Group in het lijstje erbij staan.

Ik wacht dit weekend nog even de pm's af van de rest van jullie en zal dan zondagavond weer een batch toevoegen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door PieterZoe »

Dank voor de snelle reacties: er zitten inmiddels al een flink aantal Zoe-forumleden in de Glympse-groep. Hierbij nog even een paar antwoorden op vragen die ik via PM ontving:
- privacy: jezelf toevoegen aan de group maakt nog niet dat je je lokatie shared. Lokatie sharen gebeurt alleen wanneer je zelf in de app je lokatie sharing in de group aanzet. Per default staat dit dus uit. Verder is je mobiele telefoonnummer niet zichtbaar voor andere groepsleden.
- telefoonnummer registreren in Glympse: dit doe je door de Glympse app te starten en dan naar settings te gaan. Daar tref je een knop om je telefoonnummer by Glympse te registreren. Je ontvangt daarna eenmalig een code via sms om je nummer te bevestigen. Als dat gelukt is, stuur me dan via PM je mobiele nr dan voeg ik je toe aan de ZoeForum group.

Op dit moment zitten al in de Glympse group:
- MartijnEV
- Hachy
- HarmOtten
- GertjanVB
- RudyH
- Zoe2goe
- Fivari
- NielsTN
- PieterZoe

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 11
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door MartijnEV »

Hoi Pieter, ik zie de groep niet verschijnen in de Glympse app. Ook niet na opnieuw opstarten. Zie ik iets over het hoofd?
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 10
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door GertjanVB »

Daar kan nog meer bij......... :clap:
De start van de F1 kun je opnemen, ik heb de F1-app op telefoon en iPad dus we blijven live op de hoogte :wink:
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 8
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door HarmOtten »

Voor de Glympse mensen:
Via de volgende link is iedereen, die hun positie in de groep gedeeld heeft, hier te volgen:
http://glympse.com/!ZoeForum
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door PieterZoe »

Dank voor de tip, Harm
Overigens is het wel aan te raden om via de app de group te volgen omdat je dan ook je lokatie kunt sharen,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NielsTn
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 161
Lid geworden op: 17 sep 2014 13:28
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door NielsTn »

Heb glympse er op, maar ben benieuwd of ik gevolgd kan worden. De groep is zichtbaar en dan? Gewoon rijden? Of nog eerst bestemming invoeren in Glympse? Nou ja... mocht ik onzichtbaar zijn dan weet je waar t aan kan liggen. #stealthmode
voorheen Zoe rijder, nu per 6 juni 2019 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door PieterZoe »

Ik zag je net al even je lokatie sharen in de group, dus het werkt in ieder geval helemaal goed

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 19
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door RudyH »

Zag je locatie idd ook Niels, het werkt dus.
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 7
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door zoe2goe »

Wellicht goed nog even een hele korte instructie, want de user interface van Glympse is niet met alles helemaal glashelder. Met name kun je in "Share Location" de ZoeForum groep niet opgeven. Zoals altijd: als je weet hoe het werkt is het idioot simpel, maar soms voordat.....

Als PieterZoe je heeft toegevoegd aan de groep (en bij mij moest ik dat nog activeren middels een toegestuurd linkje) handel je daarna als volgt (Android):
- Druk op het hamburgermenu-knopje linksboven;
- Onder "+Add Private Group" staat ZoeForum. Als dat er niet staat is er nog iets mis met de registratie in de groep;
- Druk op die ZoeForum optie;
- Je ziet nu je eigen positie als een blauwe stip op de kaart en de groepsleden onderaan het scherm;
- Je eigen positie is nu nog NIET gedeeld. Om deze te delen met de groep druk je op het bullet list icoontje rechtsboven op het scherm. Het groeps scherm opent;
- kies nu "Share Location" wat onder de groepsnaam staat. Je gaat nu naar het Share scherm, maar "ZoeForum" is al ingevuld en je kunt dit ook niet wijzigen;
- Geef de duur aan en eventueel een bericht en bestemming;
- Druk nu op het Verzend knopje rechtsboven (als je op "terug" drukt wordt het delen niet uitgevoerd, en daar wordt ook geen waarschuwing over gegeven.

Als het slimmer kan, meldt het gerust, maar zo heb ik het uitgevogeld.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door Nivve »

Net even nog uitgeprobeerd. De initiële versie werkt prima, maar heeft geen Private groups (3.08). Na het updaten zie ik wel de private groups optie, maar doet de hele app het niet meer met de melding 'This app requires Google Services to run'.

Ik zal kijken of ik de iphone van mijn vriendin kan gebruiken hiervoor. Als dat kan, dan meld ik me aan voor de groep.
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

0111 Mtbiker
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 9
Berichten: 119
Lid geworden op: 09 mar 2016 22:22
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door 0111 Mtbiker »

Ik waag het erop. Ik neem mijn mountainbike mee en ga lekker een rondje biken smiddags. Dan kan ondertussen de ZOE genoeg lading tot zich nemen in de buurt van de Loonse en Drunense duinen. Lunch hou ik even open. Lijkt me leuk om kennis te maken met de andere mensen hier, maar zal een beetje aan de tijd en de resterende actieradius liggen. Ik heb in ieder geval zojuist de ticket aangeschaft.
Na een jaar of zes in de ZOE nu in een Renault Kangoo Electric met een 46kWh accu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



AlexZoe
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 sep 2014 11:55
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door AlexZoe »

0111 Mtbiker schreef:Ik waag het erop. Ik neem mijn mountainbike mee en ga lekker een rondje biken smiddags. Dan kan ondertussen de ZOE genoeg lading tot zich nemen in de buurt van de Loonse en Drunense duinen. Lunch hou ik even open. Lijkt me leuk om kennis te maken met de andere mensen hier, maar zal een beetje aan de tijd en de resterende actieradius liggen. Ik heb in ieder geval zojuist de ticket aangeschaft.
Gaaf! Lijkt me mooi om te zien hoe je je MTB erin krijgt (afgezien van de foto op dit forum :-) ), Ik heb nog niet gepoogd om mijn 29er erin te vervoeren omdat ik bang ben om dingen te beschadigen of om de lichte bekleding te bevuilen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

0111 Mtbiker
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 9
Berichten: 119
Lid geworden op: 09 mar 2016 22:22
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door 0111 Mtbiker »

Ik ga nog geen vriendjes worden met Glympse. Als het werkt zal het best geweldig zijn......... De Zoe staat overigens in de garage. Ik hoop dat ze gereed is volgende week.
Na een jaar of zes in de ZOE nu in een Renault Kangoo Electric met een 46kWh accu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



GerardFidom
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2016 10:04
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door GerardFidom »

Ah, zal ook eens kijken... hoever zijn ze richting de 600?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 10
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door GertjanVB »

Ze zijn er nog ver vanaf, dus alle hulp is welkom
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NielsTn
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 161
Lid geworden op: 17 sep 2014 13:28
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door NielsTn »

GertjanVB schreef:Ze zijn er nog ver vanaf, dus alle hulp is welkom
In de nieuwsbrief die ik mocht ontvingen deze week staat (citaat):
"Zoals het er nu uit ziet gaan we de 600 voertuigen ook halen, dus ben er bij" .

Ze zoeken nog mensen die met een Segway willen meerijder (mits de persoon ouder dan 16 jaar is), waarna s'ochtends instructie is, en men mee rijdt in de parade. (bij interesse: mail naar info@e-parade.nl en vermeld naam, email en mobiel nr).
eea staat tot uiterlijk maandagavond 20 maart open.
voorheen Zoe rijder, nu per 6 juni 2019 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

0111 Mtbiker
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 9
Berichten: 119
Lid geworden op: 09 mar 2016 22:22
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door 0111 Mtbiker »

Ik denk dat de segways ook meegeteld worden om de 600 te halen
Na een jaar of zes in de ZOE nu in een Renault Kangoo Electric met een 46kWh accu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NielsTn
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 161
Lid geworden op: 17 sep 2014 13:28
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door NielsTn »

Gaat er zaterdagavond nog ergens wat gepland worden, of waar treffen we ons allen? Misschien handig om daar voor woensdag iets over af te stemmen?
voorheen Zoe rijder, nu per 6 juni 2019 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door PieterZoe »

  • Glympse-groep: we gaan lekker met al 11 forumleden in de Glympse-groep. Wil je nog in meedoen? kijk dan even een paar postings terug in dit topic over hoe je je registreert
  • Glympse-groep: ik zal zaterdag nog even instructies op het forum posten hoe je zondagochtend je lokatie kun delen en die van de rest real-time kunt zien
  • Whatsapp-groep: is daar nog behoefte aan? als je bereid bent je mobiele nr te delen, laat het dan via een PM weten dan zal ik die groep later in de week met elkaar in contact brengen
  • Pre-meeting op zondagochtend: vooralsnog zou het mijn voorkeur hebben om elkaar ergens rond 09:30 te ontmoeten op het terrein van de Automotive Campus. Er is daar koffie en ik neem aan dat we wel bij elkaar in de buurt kunnen parkeren. De rest van de horeca in Helmond is op zondagochtend om 09:30 nog dicht. VdValk Eindhoven zou kunnen maar is voor de Noordelingen wel 25km omrijden en die range willen we wellicht sparen? Zijn er nog andere ideeen voor een premeeting?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 10
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door GertjanVB »

Dan lijkt me Helmond Automotive Campus de beste lokatie. Tijdtechnisch en facilitair gezien.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 19
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door RudyH »

9:30 uur op de Campus lijkt mij ook het beste.
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



AlexZoe
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 sep 2014 11:55
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door AlexZoe »

Inmiddels zit ik ook in de Glympse groep :thumb:

9:30 op de automotive campus is wat mij betreft ook goed. Ik heb een ritje van 94 km naar Helmond.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 8
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door HarmOtten »

Automotive Campus :thumb:.

Voor wat betreft lunch (bij de het Wasven, Celebeslaan 30), we kunnen dan rijden naar een laadpaal daar vlakbij, en dan breng ik jullie naar de lunch en terug naar de laadpaal :D. (Ik red het wel zonder bijladen terug naar huis)
Laat maar weten wie er mee gaat.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 7
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door zoe2goe »

Prima plan Harm. Ik ga mee (twee berijders, twee auto's)
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 19
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: E-PARADE HET WERELDRECORD LANGSTE STOET 100% ELEKTRISCH AANGEDREVEN VOERTUIGEN

Bericht door RudyH »

Prima Harm, ik red het ook wel zonder laden.
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht