Inspuiting controleren Espace 4 2.0 l TCe (juni 2004)

Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek

Topic author
Douwe
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 dec 2014 09:45
Actief als: particulier

Inspuiting controleren Espace 4 2.0 l TCe (juni 2004)

Bericht door Douwe »

Ik krijg in mijn display te zien dat de Inspuiting gecontroleerd moet worden, de auto blijft verder wel rijden maar het lijkt alsof hij niet evenveel kracht heeft als normaal. Met de motor uit zetten verdwijnt de melding weer. komt echter telkens weer terug. Naar de garage geweest (geen Renault garage) zij hebben de injectoren vervangen maar het probleem is niet verholpen. Als de motor koud is lijkt het niet direct voor te komen maar met een warme motor vrijwel direct weer deze mededeling. Ook doet de cruise controll het niet als deze melding in het scherm staat.
Weer naar m'n garage geweest en weer laten uitlezen.

Foutmeldingen P0420 (Katalysator Component vervuild), en 3x P0243 (onbekende fout)

Na deze uitlezing ging de auto echter op "tilt" ik moest de radiocode weer in het display invullen anders deed ie niets meer en nu doet ineens de lichtautomaat niets meer. Moet dus nu zelf het licht aan en uit doen. Dit laatste vind ik geen probleem maar misschien hoort dit bij een oplossing

Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe dit op te lossen?

Heel veel dank voor jullie hulp!
Groet Douwe

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht