Naam artiest onbekend

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Plaats reactie

Topic author
FJK
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2017 12:30
Actief als: particulier

Naam artiest onbekend

Bericht door FJK »

Ik heb sinds kort een Captur met het eerste R-link systeem (2016). Heb op een USB-stick Mp3'tjes gezet in een map per artiest. Dit werkt perfect. Maar gek genoeg krijg ik bij alle songs van enkele artiesten op het display geen artiestennaam te zien. Ik krijg de melding "onbekend". Bij anderen verschijnt die wel als ik een liedje van die artiest afspeel. Heb een ID tag programmaatje gebruikt om de artiestennaam in de gegevens van de liedjes te zetten. Kijk ik naar de eigenschappen (in verkenner) dan staat alles op de goede plaats en toch blijft het R-Link systeem bij het afspelen aangeven, dat de artiest onbekend is. Iemand een idee, wat er fout gaat?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Geert S
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 165
Lid geworden op: 24 nov 2009 19:52
Actief als: particulier
Locatie: Hoogezand

Re: Naam artiest onbekend

Bericht door Geert S »

Dag,

Bij mijn R Link 2 (Espace V initiale) heb ik sinds de recente update geen informatie meer in mijn scherm over artiest en duur vd track. Voorheen werkte het wel. Ik draai Spotify via mijn XperiaZ over de Bluetooth. Tevens werkt er meer niet na de update maar dat is offtopic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht