Nieuwe kaarten Europa

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic
Gebruikersavatar

jiepie
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 aug 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jiepie »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ik heb contact opgenomen via de online chat, de dag nadien een zeer vriendelijke persoon aan de lijn gehad en na 4 weken kon ik de update laten uitvoeren.
Correcte afhandeling noem ik dat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Fiat 850sport -Ford Capri - Mazda 818 -opel kadett - opel kadett 2 - Peugeot 307 -Ford Focus - Nissan Qashqai 1 - Nissan Qashqai 2 - Renault Kadjar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MarsMeggie
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 okt 2017 15:11
Actief als: professional

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door MarsMeggie »

jiepie schreef:Ik heb contact opgenomen via de online chat, de dag nadien een zeer vriendelijke persoon aan de lijn gehad en na 4 weken kon ik de update laten uitvoeren.
Correcte afhandeling noem ik dat.
Renault Belgie??
Renault Megane 2017 - 130 Tce Limited

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Dietrich concept
Lid
Lid
Posts in topic: 30
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 nov 2017 16:21
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Dietrich concept »

Zo hoort het ook te zijn neem ik aan maar ik wacht al 8 weken
Heb vandaag weer gebeld maar was nog niet bekend
Ik vindt dat geen service

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Domi1963 »

Ik heb tot op heden ook geen klagen van Renault België hoor. Alles wat ik tot op heden aangeklaagd heb is correct en binnen een respectabele termijn uitgevoerd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Dietrich concept
Lid
Lid
Posts in topic: 30
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 nov 2017 16:21
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Dietrich concept »

ik woon helemaal in het noorden van NL daar is het ellende bij de dealer tot nu toe

ik rijd nog maar net renault jaren een ander merk gereden maar als je al zoveel ellende hebt met een simpele software update anno 2018
moet in frankrijk aangevraagd zeggen ze \
ik zou zeggen een druk op de knop en het is er met de digitale wereld

maar zo werkt het schijnbaar niet bij renault

verder vindt ik hem geweldig rijden hoop dat alles snel wordt opgelost want dan kan ik ook mijn update nog halen voor de navi want die is straks ook afgelopen dan zou ik daar ook nog voor moeten betalen terwijl ik de software update al lang heb aan gevraagd

ze willen maar dik geld verdienen kun er beter een live time update tomtom in gooien

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Izzy
Lid
Lid
Posts in topic: 10
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 mei 2016 12:23
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Izzy »

@Marsmeggie
Als 2016.12 eenmaal is geïnstalleerd hoef je dat niet nog een keer te doen. Dat voegt niets toe.
Hij wist dan de 2016.12 en zet 2016.12 er weer op....

Ik zou de usb eruit halen en even opnieuw formatteren. Dan ben je die melding kwijt.
Talisman dCi 160 EDC Initiale Paris Noir Amethyste
April 2016

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jmoos
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 okt 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jmoos »

Dietrich concept schreef:ik woon helemaal in het noorden van NL daar is het ellende bij de dealer tot nu toe

ik rijd nog maar net renault jaren een ander merk gereden maar als je al zoveel ellende hebt met een simpele software update anno 2018
moet in frankrijk aangevraagd zeggen ze \
ik zou zeggen een druk op de knop en het is er met de digitale wereld

maar zo werkt het schijnbaar niet bij renault

verder vindt ik hem geweldig rijden hoop dat alles snel wordt opgelost want dan kan ik ook mijn update nog halen voor de navi want die is straks ook afgelopen dan zou ik daar ook nog voor moeten betalen terwijl ik de software update al lang heb aan gevraagd

ze willen maar dik geld verdienen kun er beter een live time update tomtom in gooien
Ik heb dit probleem ook kenbaar gemaakt bij renault en ze hebben mijn gratis jaar met een jaar verlengd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Dietrich concept
Lid
Lid
Posts in topic: 30
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 nov 2017 16:21
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Dietrich concept »

Oké dan zal ik dat ook aangeven bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Dietrich concept
Lid
Lid
Posts in topic: 30
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 nov 2017 16:21
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Dietrich concept »

Oké dan zal ik dat ook aangeven bedankt
Vindt het ook belachelijk duur trouwens en het is van tom Tom en die heeft gewoon livetime update doet dat hier dan ook mee

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Ronneman
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 6
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 nov 2016 10:17
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Ronneman »

Eindelijk is het me gelukt de 2016.12 kaart te installeren. Van een vriendelijke meneer bij de Afdeling Klant Relaties van Renault Nederland kreeg ik het volgende mailtje:
Zojuist spraken wij elkaar en hebben wij u aangegeven naar een oplossing te zoeken voor het probleem dat u op uw R-LINK Store geen nieuwe kaart (2016-12) aangeboden krijgt.

Het eerste dat u kunt proberen is de R-LINK Toolbox te verwijderen van uw computer en na het verwijderen opnieuw te installeren. U maakt dan ook een nieuwe vingerprint in uw Renault MEGANE ESTATE en gaat daarmee terug naar de R-LINK Store. Ons advies is daarbij de R-LINK Store te openen in een Google Chrome (incognito) browser.

Mocht het bovenstaande niet de oplossing zijn dan adviseren wij u een gratis app uit de catalogus op uw R-LINK Store-profiel te downloaden en in uw Renault op het R-LINK systeem te installeren. Maak dan opnieuw een vingerprint in de auto en ga daarmee terug naar de R-LINK Store. Controleer dan bij “Updates” (en mocht hier de nieuwe kaart zich niet aanbieden) of bij “Mijn producten beheren” of u een nieuwe kaart ziet staan.
En inderdaad pas na het installeren van een gratis app (rekenmachine) werd de 2016.12 kaart in de R-LINK store zichtbaar. Daarna volgens de bekende procedure zonder problemen geïnstalleerd. Zelfs het downloaden van de kaart ging redelijk snel ( 1.5 uur).

Verder blijft het een vreemd navigatiesysteem. Met (uit ervaring) nog ongeveer 45 minuten te rijden tot de vakantiebestemming afgelopen Kerst geeft de R_LINK een uur en 5 minuten aan (zonder file). Dat is 20 minuten meer!! Ook na het opnieuw instellen van de route blijft hij dit aangeven. Consequentie is dat er ongeveer elke 2 minuten een minuut van de verwachte aankomsttijd af gaat..... Zucht.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Domi1963 »

Ja dat heb ik ook. Een niet al te verre bestemming ingeven en de aankomsttijd lijkt nogal veel... maar als je er dan aankomt ben je er een kwartier, twintig minuten vroeger...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Ghia »

En ik dacht dat het aan mezelf lag :D . Onlangs tot 3x een adres ingegeven omdat ik de aankomttijd ook al vreemd vond.
Misschien beter om niet de navigatie in te geven als je de weg of reistijd weet :wink:
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Domi1963 »

En in het verschil tussen de KORTSTE en de SNELSTE route slaat de nav ook soms serieuze flaters. Ik geef toe als ik de route te vreemd vind, dan kijk ik eerst eens op de iPhone naar de TomTom app om zeker te zijn. 8)
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Ronneman
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 6
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 nov 2016 10:17
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Ronneman »

Hier in NL heb ik daar nooit iets van gemerkt. Van huis naar kantoor of naar een klant waar ik regelmatig kom is beide ruim een uur en daar wijkt de verwachte aankomsttijd nooit meer dan een paar minuten af (zonder file).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Domi1963 »

Het is ook niet altijd. Soms. Overlaatst moest ik van bij mij naar Ronse een stad op de grens van Vlaanderen en Henegouwen. Ik kijk vlug thuis eerst even naar de snelste route op mijn smartphone met TomTom app en blijkt de snelste route 41 km. Ik ga een paar tellen later naar mijn wagen en tik dezelfde bestemming in en daar is de snelste route 70 km?????


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MarsMeggie
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 okt 2017 15:11
Actief als: professional

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door MarsMeggie »

Izzy schreef:@Marsmeggie
Als 2016.12 eenmaal is geïnstalleerd hoef je dat niet nog een keer te doen. Dat voegt niets toe.
Hij wist dan de 2016.12 en zet 2016.12 er weer op....

Ik zou de usb eruit halen en even opnieuw formatteren. Dan ben je die melding kwijt.
Thanks, heb de update ook niet nogmaals gedaan. Duurde bij mij 10u voordat hij op de nieuwe fat32 16G usb stond....daarvoor ookal een keer 8u... ik heb glasvezel 100Mb up/down zou in 30min gefixed moeten zijn. Eerder werd al in dit forum verteld dat je eigen snelheid er niet toe doet, want het zou om trage servers in Frankrijk gaan. Toch vreemd dat sommige zeggen 1,5u klaar....en ik met snelle lijn en snelle laptop 8-10u...
Renault Megane 2017 - 130 Tce Limited

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PaulZ
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 mar 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door PaulZ »

‘s Morgens vroeg rond 7 uur proberen, had hem in een 45 min binnen.
Blijkbaar zijn de Franse rijders dan nog niet wakker :lol:
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Domi1963 »

Of ‘s nachts...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Ghia »

Daarnet nog de navi gebruikt. Ook nu werd er een route gemaakt met vreemd meer km's en langere tijdsduur (+/- 15min)
Ondanks ik de weg wist gebruik ik dit gewoon voor de handigheid. Een positieve noot: de nieuwe A11 van Brugge naar Westkapelle en een kleine rotonde richting Sluis stonden gewoon op de kaart! Wèl ze hebben me nu eens positief verrast :D
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

jiepie
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 aug 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jiepie »

Inderdaad, was mij ook al opgevallen.
Sinds de nieuwe update begrijp ik de werking van de gps niet helemaal meer bv:
Vorige week kwam ik uit Middelkerke aan zee en zette mijn gps in naar huis, gps liet mij afslaan in Brugge om langs de ring richting Sint-Pieters en verder richting Maldegem.
Enkele dagen later dezelfde route met dezelfde instellingen, nu stuurde hij mij zoals het hoort langs de afrit Beernem.
Fiat 850sport -Ford Capri - Mazda 818 -opel kadett - opel kadett 2 - Peugeot 307 -Ford Focus - Nissan Qashqai 1 - Nissan Qashqai 2 - Renault Kadjar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MarcelP
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 104
Lid geworden op: 11 apr 2017 14:26
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door MarcelP »

Misschien dat de navigatie tijdens het berekenen al rekening houdt met de verkeerssituatie. Dan adviseert hij je als eerste de op dat moment snelste route in verband met eventuele files of afsluitingen. Dan kan verklaren dat je voor dezelfde reis soms een andere route geadviseerd krijgt.
Talisman Estate 110 EDC Intense - Beige Dune - 8.7" Bose - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Ghia »

Lijkt inderdaad zo maar bij de lijst over de info van de route staan er geen meldingen tussen.
Gelukkig heb ik niet veel de navi nodig :)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Angelo
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 aug 2015 10:28
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Angelo »

Dietrich concept schreef:Oké dan zal ik dat ook aangeven bedankt
Vindt het ook belachelijk duur trouwens en het is van tom Tom en die heeft gewoon livetime update doet dat hier dan ook mee
Nee, dat is het niet. Renault heeft een deal met TomTom voor de kaarten, maar zowel de software als de dienst zijn van Renault zelf. Ik denk dat Renault meer geld wil verdienen aan navigatie en daarom niet meer de volledige TomTom aanbiedt, zoals ze vroeger wel deden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



izzat
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jan 2017 16:22
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door izzat »

Domi1963 schreef:Ja dat heb ik ook. Een niet al te verre bestemming ingeven en de aankomsttijd lijkt nogal veel... maar als je er dan aankomt ben je er een kwartier, twintig minuten vroeger...
het werkt om de 2016-12 op mijn rlinkstore te krrijgen.
Nu ga ik het downloadwen en instaleren.
Wordt vervolgt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Red Devil »

Een bericht voor iedereen met het probleem van stemherkenning in de navigatie modus.

Wij kunnen u mededelen dat het inderdaad kan voorkomen dat de spraakherkenning op de navigatie, na een software update, voor problemen kunnen zorgen. Dit heeft zoals u ook aangeeft, te maken met de update van de software die in januari heeft plaatsgevonden.

Renault is op dit moment in onderzoek hoe wij dit, voor u als klant, zo spoedig mogelijk kunnen oplossen, helaas is deze oplossing op dit moment nog niet voor handen. Daarom adviseren wij u om de volgende kaartupdate via map Update Service af te wachten, de spraakherkenning zal dan weer functioneren. De verwachting voor de nieuwste kaartupdate is in het 1e kwartaal van 2018, deze zal u automatisch via Map Update Service worden aangeboden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Ghia »

Ik heb sinds de aankoop al hiermee "problemen". Bij de Vlaamse taal werkt deze totaal niet. Bij Nederlandse taal wel.
Maar die navi stem kon ik niet meer aanhoren. De Vlaamse (makkelijke stem) vind ik veel fijner om naar te luisteren. Dan maar Vlaams en geen voicecontrol :oops: . Met een vorige wagen hiermee nooit troubles gehad.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 49
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Domi1963 »

Ja ik begrijp het ook niet waarom de voice control in het Vlaams niet werkt? Waarom staat de Vlaamse taal er dan op? Juist voor de begeleiding????
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Knippie »

Schijtziek word ik van die nietszeggende reacties van Renault. Alsof we allemaal niet helemaal 100 zijn. Het is geen probleem vanaf januari. Ik heb dit in september al gemeld.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



izzat
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jan 2017 16:22
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door izzat »

Red Devil schreef:Een bericht voor iedereen met het probleem van stemherkenning in de navigatie modus.
Geinstaleerd enhet werkt. Ook voice activiation en begeleiding doen ze het. HAHA 2016.12
Wij kunnen u mededelen dat het inderdaad kan voorkomen dat de spraakherkenning op de navigatie, na een software update, voor problemen kunnen zorgen. Dit heeft zoals u ook aangeeft, te maken met de update van de software die in januari heeft plaatsgevonden.

Renault is op dit moment in onderzoek hoe wij dit, voor u als klant, zo spoedig mogelijk kunnen oplossen, helaas is deze oplossing op dit moment nog niet voor handen. Daarom adviseren wij u om de volgende kaartupdate via map Update Service af te wachten, de spraakherkenning zal dan weer functioneren. De verwachting voor de nieuwste kaartupdate is in het 1e kwartaal van 2018, deze zal u automatisch via Map Update Service worden aangeboden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ddeconin
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2018 11:11
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door ddeconin »

Hallo,
Ik rij momenteel met een Espace poolwagen die oorspronkelijk uit 2015 is. De 'Laatste' kaart die ik kan downloaden is 2015.06. Van de veralgemeende 70km/u ipv 90 in Vlaanderen heeft die kaart nog nooit gehoord. Ik heb inmiddels de laatste r-Link 2 update geïnstalleerd, maar nog steeds kan ik geen recentere kaarten downloaden. Is dit een 'renault feature' ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Ghia »

Ik heb de 2016.12 maar de update van 70 - 90 is hier ook niet (volledig) toegepast.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

jiepie
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 aug 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jiepie »

Inderdaad , ook na de software update 2,2,18 --> 2,2,19 die toch zo'n 1Gb groot was geen verandering.
Ter herinnering voor de Nederlanders hier op het forum: In Vlaanderen MAX 70 op gewestwegen, in Wallonië 90.
Fiat 850sport -Ford Capri - Mazda 818 -opel kadett - opel kadett 2 - Peugeot 307 -Ford Focus - Nissan Qashqai 1 - Nissan Qashqai 2 - Renault Kadjar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TheWizardbc
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 13
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 sep 2016 20:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door TheWizardbc »

ddeconin schreef:Hallo,
Ik rij momenteel met een Espace poolwagen die oorspronkelijk uit 2015 is. De 'Laatste' kaart die ik kan downloaden is 2015.06. Van de veralgemeende 70km/u ipv 90 in Vlaanderen heeft die kaart nog nooit gehoord. Ik heb inmiddels de laatste r-Link 2 update geïnstalleerd, maar nog steeds kan ik geen recentere kaarten downloaden. Is dit een 'renault feature' ?
Dan zal er maar een 1 jarige kaartupdate gekoppeld zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MaHeDu
Lid
Lid
Posts in topic: 10
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 nov 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door MaHeDu »

Half 2017 is de kaartversie 2016.12 beschikbaar gekomen.

Iemand enig idee wanneer de volgende update verwacht mag worden?
Vr. Gr.
Marcel

Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht :wink:
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Espace V dCi 130 Intens(!) (bj 2016) Gris Platine R-Link2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jansh
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 23
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 okt 2016 11:26
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jansh »

Medio 2019 komt januari 2017 uit.
Espace Initiale Paris Noir Etoile TCe 200 EDC + all options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



amvih
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 152
Lid geworden op: 12 jan 2018 20:37
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door amvih »

MaHeDu schreef:Half 2017 is de kaartversie 2016.12 beschikbaar gekomen.

Iemand enig idee wanneer de volgende update verwacht mag worden?
Helaas was de vorige update pas op 20 oktober beschikbaar en niet midden 2017, tel je daar een half jaar bij op dan zal je nog tot +/- 20 april moeten wachten voor er een nieuwe update verschijnt. Dit zal dan versie 201706 zijn.
Afbeelding
Clio V E-Tech Hybrid Alpine (vanaf 27-01-2024)
Easylink versie: 283C37565R (sinds 27-01-2024)
Kaartversie: 2024v1

Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-2024)
Clio V R.S. Line TCE 130 (12-2019 t/m 05-2021)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht