onderdelennummer kilometerteller scenic 2

Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Plaats reactie

Topic author
Hannibal
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2017 16:26
Actief als: particulier

onderdelennummer kilometerteller scenic 2

Bericht door Hannibal »

Beste Renault vrienden.

Ik ben in het bezit van een Scenic 2 uit 2004. Helaas is sinds kort mijn instrumentenpaneel kapot.
Ik heb een tweedehandsje gevonden op t internet maar het onderdelennummer komt niet helemaal overeen.
De mijne is : P8200365608E
De andere is: P8200365608D

Is er iemand die mij kan adviseren??

Alvast bedankt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 1
Berichten: 3239
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Re: onderdelennummer kilometerteller scenic 2

Bericht door Mathijs »

Zeker: lekker laten liggen.
Grote kans dat je allerlei andere foutmeldingen gaat krijgen als de kilometerstand van het exemplaar wat je wilt kopen afwijkt van wat er in je boordcomputer geprogrammeerd staat.

Kijk hier eens even voor een mogelijke oplossing: demi-dashboard-reparatie.html
Nothing great was ever achieved by being realistic!

onderteken en verspreid svp de petitie:
Verander de straatnaam van de Russische ambassade naar de Aleksej Navalnyweg


https://petities.nl/petitions/verander-de-straatnaam-van-de-russische-ambassade-naar-de-aleksej-navalnyweg?locale=nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



kaleido 1
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1604
Lid geworden op: 18 mar 2015 10:16
Actief als: particulier

Re: onderdelennummer kilometerteller scenic 2

Bericht door kaleido 1 »

Gewoon laten repareren , niet gaan knoeien , kms in apeldoorn repareert ze ook.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

demi
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: onderdelennummer kilometerteller scenic 2

Bericht door demi »

Hallo,
de INDICATOR software die moet juist zijn. als deze niet juist is dan is er geen volledige werking van het paneel en ook de radio gaat dan mogelijk niet functioneren.
de informatie voor de juiste INDICATOR software is te vinden op de info sticker die op het paneel zit
image_num_view.jpg
Achter IND : staat de software info en deze moet gelijk zijn.

Daarnaast koopt u via een onderdelen lijn een instrumentenpaneel wat ongeveer uit de zelfde periode afkomstig is. Al deze panelen ondervinden dezelfde kwaal en hebben vroeg of laat een reparatie nodig. Dus ook het paneel wat u gaat aanschaffen zal deze storing gaan ondervinden. Daarnaast zal de configuratie en de zichtbare kilometerstand niet kloppen. de configuratie kunt u bij de dealer laten aanpassen maar dit zal ongeveer 50,- tot 75,- dan wel 100,- euro kosten en de kilometerstand die kunt u laten aanpassen bij verschillende MP aanbieders en de kosten variëren van 50,- tot 100,- euro

Daarnaast heeft u geheel geen garantie op het 2e handse paneel.

Als u er voor kiest om bij mij de reparatie te laten doen aan uw vertrouwde paneel en zo dus ook uw configuratie behouden blijft net zoals het VIN nr, wat in het paneel staat geprogrammeerd dan kan ik u een perfecte op en top professionele reparatie aanbieden voor 135,- euro en er zit vervolgens 3 jaar schriftelijke garantie op de uitgevoerde reparatie. De reparatie duurt ongeveer een uurtje en dus klaar terwijl u wacht. Ook lees ik uw auto nog even uit met de Renault Clip en wis eventuele foutmeldingen die zouden zijn ontstaan door het defect aan het instrumentenpaneel. Mochten er zo nog foutjes zichtbaar zijn dan wel opgeslagen staan in het multiplex netwerk dan kijk ik of ik deze kan wissen of ik geef u raad en daad hoe verder te handelen. Als uw Km stand onverhoopt is gaan oplopen met 10.000den km door dit de defect wat heel soms wel eens wil voorkomen dan kan ik ook Km. stand correctie toepassen en de software aanpassen indien gewenst en deze optie bedraagt 50,- euro

Kortom.....als u uw auto nog voor langere tijd wilt blijven rijden is een deugdelijke reparatie raadzamer dan een 2e hands paneel wat voor 60% of meer niet matcht aan uw voertuig

Wilt u meer info of wilt u een afspraak maken..... schroom niet en bel gerust op tel; 06-30463996 :thumb:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht