portierslot

Stel hier de vragen die technisch uitsluitend met de Avantime te maken hebben
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
henkensuus
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:06
Actief als: particulier

portierslot

Bericht door henkensuus »

Beste mederijders,

Gezien de korte tijd dat ik mijn Avantime bezit, heb ik er veel tijd ingestoken om alles op orde te krijgen. Dat loopt allemaal voorspoedig en ik rijd er dan ook met heeel veel plezier in rond. Onlangs trof ik in mijn woonplaats eenzelfde Avantime aan en ik er achteraan als een speer! Geweldig! Ff wat dingen uitwisselen en weer elk zijns weegs, zoals dat heet.
Nu mijn probleempje; de centrale vergrendeling werkt helaas niet meer en het display met bijbehorende computer zal vervangen moeten worden. Dat kon wel even opgeschoven worden, tot ik laatst mijn sleutel in het portierslot stak en het hele slot aan mijn sleutel hing....zo te zien is er wat afgebroken. Moet dit volgens de kenners een slot van een Avantime zijn, of past er ook een ander slot in het portier? Ik lees graag jullie reacties!!

groet,
Henk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
henkensuus
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:06
Actief als: particulier

Re: portierslot

Bericht door henkensuus »

Heb een compleet slotenset bij fa Holtrop gekocht en het portierslot gemonteerd. Dus de Avantime kan gewoon weer op slot!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Wim de Vries
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 421
Lid geworden op: 28 okt 2006 19:08
Actief als: particulier
Locatie: Zuidlaren

Re: portierslot

Bericht door Wim de Vries »

Zo dat schilt je veel geld, mooi dat alles weer werkt.
Het kan zijn dat er is geprobeerd om in te breken dan draaien zo'n deurslot met grof geweld eruit. Of ze zijn betrapt, of het lukte niet. Ik heb dit een keer met een Espace gehad.
Ik denk dat je nu nog meer geluk hebt gehad, anders was je ook nog spullen uit je auto kwijt.
Groet,
Wim
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in