uitvallen snelheidsmeter

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
roel30
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 feb 2014 23:05
Actief als: particulier

uitvallen snelheidsmeter

Bericht door roel30 »

Kangoo diesel 2005, 1.5dci 82pk

Normaal starten, soms na aantal kilometers, schokt de auto even, en dan valt de teller onder het rijden uit en naar beneden, auto rijdt dan gewoon, maar als je gas geeft schokt de auto beetje en rijdt dan ook niet meer soepel, de tijd dat de snelheidsmeter uitvalt is verschillend en kan weer tijdens een rit plotseling weer omhoog de snelheid aanwijzen je voelt de auto dan even schokken, (net of er dan geen diesel komt) en dan rijdt hij normaal zoals hoort.Als dit tijdens een korte rit gebeurd, zet ik de auto aan de kant, motor uit en van contact 10sec, dan weer satrten en alles is weer normaal.Is het elektrisch? Of een luchKangoo diesel 2005, 1.5dci 82pk


Normaal starten, soms na aantal kilometers, schokt de auto even, en dan valt de teller onder het rijden uit en naar beneden, auto rijdt dan gewoon, maar als je gas geeft schokt de auto beetje en rijdt dan ook niet meer soepel, de tijd dat de snelheidsmeter uitvalt is verschillend en kan weer tijdens een rit plotseling weer omhoog de snelheid aanwijzen je voelt de auto dan even schokken, (net of er dan geen diesel komt) en dan rijdt hij normaal zoals hoort.

Als dit tijdens een korte rit gebeurd, zet ik de auto aan de kant, motor uit en van contact 10sec, dan weer satrten en alles is weer normaal.

Is het elektrisch? Of een lucht bel in leiding systeem?

Vreemde storing!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Brandje1968
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 jun 2015 13:20
Actief als: particulier

Re: uitvallen snelheidsmeter

Bericht door Brandje1968 »

Ik zie net jou verhaal ik heb precies hetzelfde met mijn kangoo 1900D 55 uit 2001 en wil ook graag weten wat het probleem is . even afwachten maar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht