batterij

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.

Topic author
primus2
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 feb 2016 19:42
Actief als: particulier

batterij

Bericht door primus2 »

mijn auto clio IV grandtour TCE 90
zou er iemand mij kunnen vertellen welke batterij er in mijn auto moet zitten.momenteel zit er 1 in van 510 ah 60 A
bij een captur 1.2 tce is dit 760 ah 70 A
ik vertel dit omdat ik denk dat er momenteel een verkeerde,te zwakke, inzit voor een effectieve werking van het start stop systeem.
ik weet dat de werking hiervan van verschillende factoren afhangt.en ook dat met 13000 km per jaar de batterijlading voldoende moet zijn voor een correcte werking.
als ik batterijen online zoek voor mijn wagen kom ik steeds bij de zwaarde optie uit
de magazijnier van renault anterpen mailde mij ook dat de zwaarde er in hoort,dit werd nadien door de werkplaatsverantwoordelijke ontkent.renault belgie heeft mij nog geen uitsluitsel gegeven.
kunnen jullie eens even onder de motorkap loeren en mij vertellen welke batterij jullie hebben.
de batterij die ik nu heb eit ook in de 1.2 12v dacht ik.maar een auto met start stop moet toch steeds voorzien zijn van een zwaardere batterij om een goede werking van het ss systeem te garanderen,niet
correct me if i'm wrong
groetjes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht