Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Naar mijn gevoel is Renault hier in Frankrijk nog steeds aan het herstellen van een periode van onbetrouwbaarheid .Een topmodel op de markt gooien met twijfelachtige prestaties , elektronica en een achterklep die niet naar behoren werk , loskomende panelen en terugroepacties vermijd je dan toch best , niet ?
Bovendien is een land van autoliefhebbers als het Verenigd Koninkrijk eenvoudig niet voorzien van een rechtsgestuurde versie een uitstekende manier om ook nog eens de internationale pers op je dak te krijgen . En niet op de manier die je graag hebt .
Ik vind mezelf een autoliefhebber , pur sang .
Met de manier waarop ik dat beleef wil ik niemand iets verwijten , elk is dat op zijn manier .
Van in mijn jeugd geniet ik van motoren met twee dubbele Weber carburateurs . Daarna van
een 2002 die voor zijn tijd comfortabel en zonder meer gewoon snel was .
Van 16 kleppers en van Twin Sparks en heuse V6'en die het écht deden .
De aankondiging van de Espace V was veelbelovend maar de auto maakt dat niet waar .
Dat doet me denken aan de voorstelling van de eerste betaalbare Turbo Diesel . Een Ford Mondeo .
De aankondiging beloofde spectaculaire prestaties ; Niet te onderscheiden van een benzinemotor maar met minder verbruik .
Ik heb met die auto een aantal dagen gereden en die turbo was er wel maar het spektakel niet .
Idem verhaal met de eerste betaalbare 16 kleppen motor . Weer een Ford Mondeo .
Ford beloofde de souplesse van een V6 en een motorkoppel van hier tot in China . Met deze auto reed ik ook een paar
dagen maar dat was ook een teleurstelling .
De Espace V was wat mij betreft ook zeer beloftevol maar ...
Veel recente Espace V op de tweedehandsmarkt duidt op veel teleurgestelde kopers , net als hier .
Dit fenomeen lijkt hier wel de prijs van tweedehandse Espace IV op te drijven .
( Ik hoor niemand klagen over de elektronische "vroem vroem" waarvan je in de auto kunt genieten , die gaat blijkbaar niet stuk .
De persoon die het idee had om die miskleun in te bouwen in een luxueuse Franse auto mogen ze
enkele maanden opsluiten in een kelder . Ik garandeer jullie dat die naar boven komt met een lumineus idee voor
een nieuwe fooratractie .) (LOL)