Afgelopen weekend R-link2 in de Kadjar geprobeerd te voorzien van de kaartenupdate.
Na het installeren van de kaarten op een USB en deze in de auto gedaan, krijg ik op het scherm: Content Error.
Wat doe ik nu niet goed?
Content error na kaartupdate
-
Topic author - Nieuw lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 15 feb 2017 17:16
- Actief als: particulier
Content error na kaartupdate
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 21 jan 2017 16:52
- Actief als: particulier
Re: Content error na kaartupdate
Waarschijnlijk ergens iets foutgegaan bij het downloaden. Ik zou usb eens formatteren en het hele proces eens opnieuw doen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nieuw lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 28 aug 2016 13:02
- Actief als: particulier
Re: Content error na kaartupdate
Ik heb hetzelfde gehad met Rlink 2 in mijn Talisman, na veel vragen bij dealer uiteindelijk bij Renault RLink 2 chat service terechtgekomen, waarbij mijn probleem werd doorgestuurd naar Renault klantenservice die met mij contact zouden opnemen, hetgeen ook gebeurde via de mail.
Geachte heer
Onlangs heeft u contact opgenomen met Renault Nederland. U heeft ons geïnformeerd over de TomTom Live Services, welke helaas nog niet correct functioneren in uw Talisman. In reactie hierop informeren wij u graag als volgt.
Om de activatie te forceren, adviseren wij u het systeem van een algehele reset en het delen van gegevens uit/aan te zetten. Hieronder beschrijven wij dit in detail.
1. Reset systeem: Menu > Systeem > 2e pagina > Reset fabrieksinstellingen.
2. Voor het delen van gegevens: Menu > Apps > Mijn apps > Privacy > gegevens delen. Eerst uitzetten en later weer aanzetten. Hierna zet u de motor uit en verlaat u het voertuig. U dient hierna ten minste 10 minuten te wachten, voordat u de auto weer start.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wij horen graag of het volgen van deze stappen tot het gewenste resultaat heeft geleid. U kunt dit aangeven in reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet, with kind regards, cordialement,
Bij mij was dit de oplossing, alles werkt nu goed, hoop dat je hier iets aan hebt
Geachte heer
Onlangs heeft u contact opgenomen met Renault Nederland. U heeft ons geïnformeerd over de TomTom Live Services, welke helaas nog niet correct functioneren in uw Talisman. In reactie hierop informeren wij u graag als volgt.
Om de activatie te forceren, adviseren wij u het systeem van een algehele reset en het delen van gegevens uit/aan te zetten. Hieronder beschrijven wij dit in detail.
1. Reset systeem: Menu > Systeem > 2e pagina > Reset fabrieksinstellingen.
2. Voor het delen van gegevens: Menu > Apps > Mijn apps > Privacy > gegevens delen. Eerst uitzetten en later weer aanzetten. Hierna zet u de motor uit en verlaat u het voertuig. U dient hierna ten minste 10 minuten te wachten, voordat u de auto weer start.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wij horen graag of het volgen van deze stappen tot het gewenste resultaat heeft geleid. U kunt dit aangeven in reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet, with kind regards, cordialement,
Bij mij was dit de oplossing, alles werkt nu goed, hoop dat je hier iets aan hebt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht