Besteld


Buikpijn
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 mar 2017 23:40
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Buikpijn »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Hmm, dat is een grove fout. Maar ik lees nog enige twijfel, kan mij voorstellen dat de dealer het schaamrood op de kaken had staan toen hij dat meldde?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mavical
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 jan 2017 12:49
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door mavical »

Dealer kon zelf geen verklaring geven waar het fout is gegaan. Ik vind het nu ook hun probleem. Auto is al geproduceerd en onderweg naar NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PvL
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 nov 2016 20:16
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door PvL »

Wellicht verkeerd vinkje gezet tijdens bestelproces,
is mij overkomen met het interieur. Gris/Noir besteld en
Noir gekregen. Dit probleem was grotendeels op te
lossen d.m.v. een donor auto. Was mij ook een nieuwe
bestellen aangeboden, maar inderdaad weer 3-4 maanden
wachten maakt ook niemand blij. Was er nu maar een voorrangsknop voor dit soort gevallen.
We horen wel hoe dit af gaat aflopen.
Renault Talisman Estate DCI 130 EDC Initiale Paris Cosmos Blue, Gris/Noir, panoramadak en adaptive cruise control.
Februari 2017.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mavical
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 jan 2017 12:49
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door mavical »

Als het lastig wordt met de leasemaatschappij en dealer dan is er volgens mij nog maar 1 optie open. Ze leveren aan mij een voorloopauto zijnde een Talisman en bestellen dan maar tegen dezelfde prijs als toen de Talisman zoals bedoeld.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Adventure
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 feb 2017 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: Besteld

Bericht door Adventure »

Oei dat is wel een verschil, Esate of Sedan zeg..
Sjemig qua keuze,,... vind ze beiden erg fraai, succes met dit verhaal.
Ben benieuwd hoe het afloopt!!
"Not all those who wander are lost"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door berenburg »

Blijft speciaal , jammer dat je nog belde
Ik had de aflevering wel eens willen zien met de rode hoes erover.
Tada he hoe kan dat nu ? Haha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Buikpijn
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 mar 2017 23:40
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Buikpijn »

Ha! denk dat de contouren je wel wat ongerust hadden gemaakt.

Kijk hem eens mooi rondjes draaien. Daar moet ik het nog een maand of 1,5 mee doen..



Ze mogen er bij mij wel per ongeluk bruin leer in zetten. Daar ben ik niet lang boos over..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hans C
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 525
Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
Actief als: particulier
Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust

Re: Besteld

Bericht door Hans C »

Of je bent tevreden met een Estate voor de prijs van een Sedan :-)
Gtn van ant zeetje, Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Buikpijn
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 mar 2017 23:40
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Buikpijn »

Meh, sedan is mooier.. (Kom. Ik gooi nog wat olie op het vuur)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Dullie2016
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 5
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 dec 2016 22:58
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Dullie2016 »

Ik denk dat deze sedan dan je voorloper wordt....
Renault Talisman Estate Energy TCe 200 EDC Intens - Gris Cassiopée - Pack Rundleder Riviera Noir - Pack Winter Intens - Easy Life Pack - Renault R-Link 2 - Ruimtebesparend reservewiel - Verlichte instaplijsten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PvL
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 nov 2016 20:16
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door PvL »

Bij mij was het wel een surprise met de verkeerde bekleding, er was niets vooraf gemeld en auto was al op naam gesteld.
Was op dat moment wel een domper, je maakt de deur open en alles was pik zwart ipv licht grijs.
Renault Talisman Estate DCI 130 EDC Initiale Paris Cosmos Blue, Gris/Noir, panoramadak en adaptive cruise control.
Februari 2017.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MarcelP
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 7
Berichten: 104
Lid geworden op: 11 apr 2017 14:26
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door MarcelP »

Hoera! De bevestiging gekregen dat de auto in productie gaat. De leverweek wordt week 31, dus moet ik er nog 14 wachten. En dan zal ik waarschijnlijk ook nog wel met vakantie zijn... Ik zal thuis eens informeren of de nieuwe auto een reden is om die vakantie maar over te slaan. Maar ik denk dat ik het antwoord al weet. :snooty:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Beige Dune - 8.7" Bose - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mavical
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 jan 2017 12:49
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door mavical »

Tja vandaag is er toch een nieuwe Talisman Sedan besteld terwijl het verkeerd bestelde voertuig (estate) over twee weken wordt geleverd. De leasemaatschappij en de dealer konden elkaar niet vinden. Dus opnieuw 3 maanden wachten tot dat de levering gaat plaatsvinden. Erg balen dit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Elmac
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 dec 2016 11:31
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Elmac »

mavical schreef:Tja vandaag is er toch een nieuwe Talisman Sedan besteld terwijl het verkeerd bestelde voertuig (estate) over twee weken wordt geleverd. De leasemaatschappij en de dealer konden elkaar niet vinden. Dus opnieuw 3 maanden wachten tot dat de levering gaat plaatsvinden. Erg balen dit.
Langer wachten maar jij hebt dan straks wel Carplay!
Talisman sedan Initiale Paris 160 EDC - mei 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



gaboek
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mar 2017 21:28
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door gaboek »

Gisteren met dealer een afspraak gemaakt om dinsdag 23 mei mijn witte Talisman Sedan Intens 130dci op te halen. Kan niet wachten......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Herpen
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2017 15:42
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Herpen »

Februari besteld en vandaag opgehaald. Talisman Initiale Paris kleur Rouge Carmin 1.6dci met DashCam en een hele riedel aan accessoires. En een heel goede service van de dealer. Vorige auto was Renault Laguna Coupe 150 pk, jaren plezier van gehad verwacht dat ook van de Talisman

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



testcase
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 3
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 apr 2017 22:54
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door testcase »

Estate DCI 110 automaat(blauw) besteld bij leasemaatschappij op 13-3. 20-3 bevestigt de dealer dat de auto is besteld. Verwachte leverweek 24 (half juni). Volgens leasemaatschappij zelfs 24-7. Vandaag belletje gehad van de dealer dat de auto is aangekomen en dat ik hem op 12 mei kan ophalen. Ik had gerekend op minimaal 3 maanden-plus. Ook geziende ervaringen van anderen hier. Is nu minder dan 8 weken geworden. Leuke verrassing.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 9
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door jefb »

Ah ja testcase, eerder op het forum kon je lezen dat een foutieve estate was geleverd in plaats van een berline. Die estate is nu voor jou! :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Johanvw
Lid
Lid
Posts in topic: 28
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 dec 2016 00:14
Actief als: particulier
Locatie: Nederland, Zuid-Holland

Re: Besteld

Bericht door Johanvw »

Afgelopen dinsdag 25-4 heb in mijn Renault Talisman (Estate TCe 200 Intens Blue Cosmos, blablabla) opgehaald bij mijn dealer. De auto is een plaatje om te zien en het rijd erg soepel. Combinatie TCe 200 en EDC geven veel souplesse en rust aan boord. Of het ook daadwerkelijk 200pk/260nm is moet nog blijken, deze eerste periode krijg ik niet echt een 'duw in mijn rug' gevoel. Door het gebruik van de Adaptive Cruise Control viel mij dat als eerste op, die hield zich als eerste niet aan de 3000 toeren grens (i.v.m. inrijden).

Heb 10 dagen een Skoda Octavia Combi als voorloopauto gehad met een 1.0 TSI 115pk/200nm (3 cilinder, 999cc), die bezorgde mij elke keer weer een breede grijns. Er klonk dan een lekkere roffel en het gaf redelijke duw in mijn rug, hoewel bij hoge toeren.

Maar goed, wordt vervolgd. De Talisman lijkt nu eerder een 120pk/200nm te zijn, maar eerst maar eens afwachten hoe de auto zich gedraagt na 3000km.

Moet wel zeggen dat de souplesse van mijn Talisman op 0-50 km/u, bij normaal rijden, mij wel degelijk heeft verrast, daar zie je het resultaat van een goed werkende EDC (daar heb je niet veel vermogen/koppel voor nodig).

Mijn eerste ervaringen:
De Keyless Entry werkt goed, de Adaptive Cruise Control doet het ook naar tevredenheid (je moet er wel mee leren omgaan), de automatische achterklep met voetbeweging vergt erg veel oefening (daar ga ik niet aan wennen denk ik). Het glazen schuif/kanteldak dakraam (wat ik nooit eerder heb gehad) is fijn, gaat niet ver open (+/- 30cm volgens mij, maar voor mij is dat ver genoeg). Stoel en stuurverwarming zijn ook een genot, de standaard Intens stoelen geven mij een goede zit. Zit met mijn bijna 1,90 wel bijna tegen het dak aan (stoel laagste stand), het dakraam geeft (volgens mij) 3cm minder hoofdruimte (maar het gaat). Automatisch inparkeren is een leuk speeltje, vooral voor de show. Het wilde mij al een keer in het gras en op een stoep (beide naast een parkeerplek) laten parkeren. Automatisch uitparkeren heb ik ervaren al een gevaarlijk speeltje: je hebt er (volgens mij) niets aan en stuurde mij een keer bijna tegen een rechts ernaast geparkeerde auto aan (bij uitparkeren naar vooruit/rechtsaf); toen het uitparkeren was voltooid moest ik boven op de rem en stond mijn spatbord 15cm vanaf de neus van de buurman. De verschillende instellingen van de adaptieve dempers zijn goed bruikbaar, meestal geef ik de voorkeur aan het vliegend tapijt (comfort). Spraakbediening (getest met navigatie) werk goed, maar wel wat omslachtig (omdat je toch een soort 'menustructuur' moet volgen). Direct 'roepen' dat je naar '(t)huis' wilt is er bijvoorbeeld niet bij, bij mij voorloopauto (Skoda Octavia) werkte dat bijvoorbeeld wel. Achteruitrijcamera is fijn, maar ik merk dat ik er nog aan moet wennen (en dan over mijn schouder heen kijk). Je komt met de achteruitrijcamera nog dichter tegen je achterbuurman aan de staan. Ik zie er naar uit om een aanhanghanger aan te koppelen met gebruik van deze camera. Mijn wegklapbare trekhaak is nog niet binnen/gemonteerd, er was een vaste trekhaak binnen gekomen (nog even wachten dus).
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC7 Intens Bleu Cosmos 19" Alizarine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Johanvw
Lid
Lid
Posts in topic: 28
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 dec 2016 00:14
Actief als: particulier
Locatie: Nederland, Zuid-Holland

Re: Besteld

Bericht door Johanvw »

Afbeelding

Afbeelding

Een paar 'plaatjes'.
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC7 Intens Bleu Cosmos 19" Alizarine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1445
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door larsdijkstra 16v »

Super gaaf Johan! Mooie kleur en de juiste velgen
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Knippie »

Onwijs mooie kleur is het toch! Gefeliciteerd! Het weer wordt direct beter voor je, dus dat dak kan open;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Adventure
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 feb 2017 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: Besteld

Bericht door Adventure »

Hele mooie wagen Johan, veel fijne kilometers met de Talisman !!
"Not all those who wander are lost"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



guy janssens
lid
lid
Posts in topic: 16
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 jul 2013 05:21
Actief als: particulier
Locatie: Kieldrecht ( Beveren ) Belgie

Re: Besteld

Bericht door guy janssens »

Mooi johan, veel veilige km gewenst, bedankt voor de foto's
Clio I 1,4i 80pk( 1995 - 1998 ) , Megane I 1,9d( 1998 - 2002 ) , Laguna II 1,9dci 108pk ( 2002 -2007 ), foutje Mondeo IV 1,8tdci 125pk ( 2007 - 2013 ), Megane III 1,5dci 110pk edc( 2013 - 2016 ), Talisman I 1,6t benzine 200pk( 2016 - 2018 ), Audi S6 avant 2018-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Johanvw
Lid
Lid
Posts in topic: 28
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 dec 2016 00:14
Actief als: particulier
Locatie: Nederland, Zuid-Holland

Re: Besteld

Bericht door Johanvw »

Dank jullie wel, vandaag gaat inderdaad het dak 'eraf'. We gaan weer wat kilometers maken met deze fijne reiswagen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC7 Intens Bleu Cosmos 19" Alizarine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Verse
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 apr 2017 15:25
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Verse »

Mooie auto, en mooie kleur. Ik moet helaas nog even wachten. Besteld op 10 Feb en komt pas rond half juni.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MFB
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:20
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door MFB »

Mijn huidige leaseauto (Audi A3 SB Proline S) gaat er per 1 okt uit. En is het tijd geworden voor iets anders. Ik had graag bij Audi gebleven, maar de combinatie ruimte en Audi is nu eenmaal een kostbare grap. Dus op zoek naar andere wagens, en ook nog eens auto's die binnen het leasebudget valt.

Om die reden dan ook bij Renault gaan kijken naar de Renault Talisman Estate. Heb hier vandaag een proefrit mee gedaan in de DCI110 met handbak, en ik moet zeggen dat dit mij niet tegenviel. Tuurlijk zo'n strepentrekker als de Audi is zal het nooit worden, maar hij blinkt juist in veel andere zaken uit.

Ik ga deze week de knoop doorhakken, maar vermoedelijk gaat het de volgende auto worden:

Renault Talisman Estate DCI110 Intense
- Noir Etoile
- R-Link Nav + Bose
- Easy Life Pack (Gratis) <- Dit moet ik nog nagaan maandag bij de leverende dealer van ons bedrijf. Want dit is wel een must! En maakt het voor mij fiscaal nog net wat leuker.
Wagenpark:
Huidig: Renault Talisman Estate Intense ('17 - ..)
Huidig: Mini Cooper Clubman ('20 - ..)
Vorig: Volkswagen Golf VII Connected
Vorig: Audi A3 SB Proline S
Vorig: Audi A1 SB Admired
Vorig: Audi A3 Ambition Proline
Vorig: Opel Astra GTC Sport

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Elmac
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 dec 2016 11:31
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Elmac »

Johanvw schreef:
Maar goed, wordt vervolgd. De Talisman lijkt nu eerder een 120pk/200nm te zijn, maar eerst maar eens afwachten hoe de auto zich gedraagt na 3000km.
Heb geduld, het wordt na 1.000 km al beter en na 3.000 km is het een andere motor geworden. Ik kom uit een Laguna III GT 2.0dCI met 180pk, dacht in het begin ook "waar zijn de 20 extra (benzine) paardjes" maar die worden geleidelijk losgelaten bij het stijgen van het kilometrage!

En het verbruik begint inmiddels ook wat te dalen, maar 1.200-1.300 km op één tank, da's niet meer haalbaar :hand:
Talisman sedan Initiale Paris 160 EDC - mei 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Frankko »

Elmac schreef:
Johanvw schreef:
Maar goed, wordt vervolgd. De Talisman lijkt nu eerder een 120pk/200nm te zijn, maar eerst maar eens afwachten hoe de auto zich gedraagt na 3000km.
Heb geduld, het wordt na 1.000 km al beter en na 3.000 km is het een andere motor geworden. Ik kom uit een Laguna III GT 2.0dCI met 180pk, dacht in het begin ook "waar zijn de 20 extra (benzine) paardjes" maar die worden geleidelijk losgelaten bij het stijgen van het kilometrage!

En het verbruik begint inmiddels ook wat te dalen, maar 1.200-1.300 km op één tank, da's niet meer haalbaar :hand:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Lees hier maar eens; Zijn er mensen die ervaring wil delen?

https://r.tapatalk.com/shareLink?share_ ... are_type=t


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Johanvw
Lid
Lid
Posts in topic: 28
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 dec 2016 00:14
Actief als: particulier
Locatie: Nederland, Zuid-Holland

Re: Besteld

Bericht door Johanvw »

@Elmac, dat heb ik inderdaad gemerkt vandaag; na de 1000km merkte ik dat er al wat meer pk's zijn vrijkomen, dus heb ik goede hoop. Bedankt voor je bericht.

@Frankko, die berichten heb ik gezien en houd het daarom bij mij scherp in de gaten. Het lijkt er nu op dat de ('volledige') turbodruk pas de laatste 500 toeren beschikbaar zijn, in filmpjes op internet is dat bij de laatste 2000 toeren het geval. Dat ik nu iets merk van een merkbare 'volledige' turbodruk (voor zover daar sprake van is) constateerde ik vandaag, nu er zo'n 1100km op de teller staat. Dus ik wacht rustig af. Langzaam aan krijg ik de 'breede grijns' weer terug, maar eerst zien..
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC7 Intens Bleu Cosmos 19" Alizarine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door berenburg »

Nu ruim 20k op de teller
Afgelopen weekend moeiteloos met de 160
Pk diesel naar de 205 accelererend.
Top niet getest ivm medeweggebruikers die heel snel in beeld kwamen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MFB
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:20
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door MFB »

Knoop doorgehakt! En de talisman besteld als vervanger voor mijn huidige Audi A3 Sportback S-line.

Renault Talisman Estate Intense DCI110 Handbak
- R-Link Navi 8,7" + Bose Premium Sound
- Easy Life Pack
- Noir Etoile Metallic

En toen was het budget op.
Wagenpark:
Huidig: Renault Talisman Estate Intense ('17 - ..)
Huidig: Mini Cooper Clubman ('20 - ..)
Vorig: Volkswagen Golf VII Connected
Vorig: Audi A3 SB Proline S
Vorig: Audi A1 SB Admired
Vorig: Audi A3 Ambition Proline
Vorig: Opel Astra GTC Sport

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Adventure
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 feb 2017 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: Besteld

Bericht door Adventure »

Nou niks mis mee


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
"Not all those who wander are lost"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MFB
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:20
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door MFB »

Adventure schreef:Nou niks mis mee AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Zeker niks mis mee.

Ben blij met de keus, qua uitstraling een geweldige auto. En tijdens de proefrit echt heerlijk comfortabel. En mocht je in een sportieve mood zijn is dat multi-sense systeem wel geweldig. Enige 2 puntjes van kritiek vind ik de afwerking van bepaalde onderdelen. Pookknop bij de handbak oogt erg goedkoop. En de onderkant dashboard dat harde plastic had wat mij betreft anders gemoeten in een wat mooier materiaal.

Bose systeem is leuk, maar redt het niet tegen bijv. Audi Sound System wat ik nu heb. Maar goed deze puntjes kan ik wel mee leven. Genoeg plussen gevonden om voor de Talisman te gaan ipv 3008 of een Tiguan.
Wagenpark:
Huidig: Renault Talisman Estate Intense ('17 - ..)
Huidig: Mini Cooper Clubman ('20 - ..)
Vorig: Volkswagen Golf VII Connected
Vorig: Audi A3 SB Proline S
Vorig: Audi A1 SB Admired
Vorig: Audi A3 Ambition Proline
Vorig: Opel Astra GTC Sport

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Adventure
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 feb 2017 17:10
Actief als: particulier
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: Besteld

Bericht door Adventure »

MFB schreef: Bose systeem is leuk, maar redt het niet tegen bijv. Audi Sound System wat ik nu heb.
Het geluidssysteem in de Espace en Talisman van Bose gaat wel een paar stappen verder dan alleen geluid MFB.
Het Bose Active Sound Management genereert stiekem ook rust in de auto...

"De Renault Espace Initiale beschikt over het active noise cancelling systeem. Dit is inderdaad gekoppeld aan het BOSE systeem. Active noise cancellation is een anti geluid dat ervoor zorgt dat het stiller wordt in het interieur, waardoor u comfortabeler reist. "

Lees mijn post daarover eens:
espace-v-bose-active-sound-management-t ... 25063.html

Dus er zit weer een ander voordeel aan het systeem, das ook wat waard.
"Not all those who wander are lost"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Jopet
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 10
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 feb 2017 19:44
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Jopet »

Vandaag de dealer gesproken..

Mijn Renault Talisman Estate 110 DCI Intense wordt op 15 mei gebouwd.
Weet iemand hoelang het dan duurt voordat de auto dan bij de dealer is?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht