TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

@Jurjo: Volgens mij is niet v960, maar v955 er tussen uit gehaald. In ieder geval had ik met v955 grote problemen en op een gegeven moment kregen wij het aanbod om v960 te downloaden. GRATIS nog wel, maar dat duurde niet lang.
@Gerard: De link die je noemt wordt bij mij door Safari niet gevonden. Zelf ga ik altijd via myRenault naar de updates en dat lukte gisteren nog wel, al heb ik niets gedownload. Versie 975 is ook niet echt nieuw meer. De datum update is 10 januari 2017. Als ik het een beetje in schat, komt er binnen een paar maanden een nieuwe versie uit. Dat kan dus, zoals ik hier boven meldde, opnieuw v975 zijn, maar het is ook wel mogelijk dat er echt een nieuwere versie aan geboden wordt. (Niet echt nieuw zoals bij TomTom, maar daar hebben we al genoeg over gediscussieer!) Mocht je nog even kunnen wachten met de aanschaf, dan zou ik dat doen. Intussen kun je via jouw account kijken of het downloaden wel lukt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

@gerardb: Als je nog 3 jaar met je auto blijft rijden dan kan je beter de 3-jarige update aanschaffen die kost je wel €149,- maar dat is goedkoper dan in de loop der jaren losse kaarten aanschaffen. Bij mij werkt de R-Link store alleen goed met Microsoft Edge alle andere browsers geven problemen, witte schermen, geen bevestigingsknoppen etc.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

En bij mij werkt alleen Google Chrome op de Mac. Ik gebruik daarom Google Chrome alleen voor myRenault.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

@cog: Grappig bij mij werkt Chrome dus niet goed(Windows10). Het blijft een site die met de spreekwoordelijke "Franse slag" is gemaakt. Zelfs bij Renault Nederland geven ze toe dat de R-Link store alles behalve gebruiksvriendelijk is.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

gerardb
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 mei 2015 10:45
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door gerardb »

Heren/dames (?),
Allen bedankt voor de reactie. cog heeft gelijk als hij zegt dat de link niet (goed) werkt. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat die kennelijk pas werkt als je bent ingelogd.
Wajme, Ik gebruik ook W10 maar i.c.m. Firefox. Deze browser gebruik ik eigenlijk al jaren, heb IE weleens gebruikt maar Edge al helemaal niet. Evenals Chrome. Het is toch eigenlijk van de zotte dat je alleen met bepaalde browsers iets kunt downloaden waar je ook nog voor betalen moet! Maar goed, stel dat ik het nog aan de praat krijg, waar kan ik dan die 3-jarige update bemachtigen??
Had trouwens ook een berichtje gestuurd naar de webshop VKV. Die antwoorden gelijk met de mededeling dat hun ook op de nieuwere versie zaten te wachten en dat die waarschijnlijk volgende maand beschikbaar is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

vanmiddag de stoute schoenen maar weer eens aangetrokken. Na bijna 1 jaar de systeemupdate van rlink gedaan, kaart opnieuw in de auto en 'geen kaarten gevonden'. De update was uitgevoerd maar heb nu geen navigatiesysteem.
Opnieuw de kaart in de computer en na wat handelingen en een vinkje gezet bij mijn kaart (die vinkjes verdwijnen namelijk altijd) ging hij toch downloaden wat 'n uur duurde, dus ik had hoop.
SD kaart opnieuw in de auto en 'geen kaarten gevonden'. Heeft dus wel het r-link systeem geüpdatet maar ik heb nu alleen geen navigatiesysteem meer.
Dat is nu precies de reden waarom ik het al die tijd niet durfde.
Renault klantenservice gebeld en ik word na flink aandringen, binnen 5 werkdagen terug gebeld....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

@gerardb: de update kun je kopen via de r-link shop categorie navigatie kaarten
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

@JurJo: heb je na de melding "geen kaarten gevonden"wel een paar minuten gewacht in de auto, ik krijg die melding n.l. ook altijd na een kaartupdate maar een paar minuten later krijg ik dan ineens de melding "kaart gevonden".
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

@JurJo: wat ook mis gegaan kan zijn is dat het lock schuifje op de sd kaart tijdens het in de auto plaatsen iets verschoven is. Dan krijg je ook de melding "geen kaarten gevonden"
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



evx
Lid
Lid
Posts in topic: 27
Berichten: 54
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:40
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door evx »

Gelukt
Vandaag de Europe map update service gekocht en vanavond mijn kaart van v960 naar v975 kunnen updaten.
Heb daartoe de aanwijzingen op de clio club gevolgd
https://www.clioclubnederland.nl/viewto ... 288332e55e

Doe hiervoor het volgende:
- ga in de R-Link Store naar "Mijn producten"
- kies tabblad "Mijn apps beheren"
- Kies de optie "SD-card" -> "Beheren"
- Vervolgens vink je de huidige kaart UIT (EVX: v960 = Kaart van europa (3.876,4 Mo))
- En de kaart met omschrijving "Kaart van Europa (4.056,7 Mo)" AAN.
Let goed op de grootte; want er kunnen meerdere kaarten met dezelfde omschrijving staan! Grootte 4.056,7 Mo (=4056,7MB) is de v975.7732 kaart.
Uitvinken van je huidige kaart is belangrijk omdat je anders geen vrije ruimte genoeg op je kaart hebt (tenzij je een grotere kaart gebruikt uiteraard)
- Stop vervolgens de SD-card in je PC en start de R-Link Toolbox
- Installatie/updaten van je SD-card begint vanzelf.
- Ter controle staat dan ook bij de Europakaart in de catalogus van de R-link Store geen "kopen" maar "details" om aan te geven dat je al in het bezit
bent van deze kaart. (klopt idd EVX)


Beetje over de over de kaart heen gescrolled en gezien dat op v975 de A9 in iedergeval al om Badhoevendorp heen getekend ligt.
Ga er nog niet vanuit, dat daar bij de berekening van de route al rekening mee wordt gehouden (bij TomTom Go Mobile Android kwam dit voor richting
Amsterdam pas bij versie v985 en voor richting Haarlem is de omlegging nog niet geopend).
Maar in iedergaval rijdt ik niet meer virtueel door het gras zoals bij v960.

Voor iedereen die een gratis en up-to-date navigatie wil hebben: Download Waze voor je Android.
Middels community wordt deze (beetje ala mapshare) up-to-date gehouden.
De nieuwe A9 is richting Haarlem pas 2 weken open, maar Waze houdt hier al rekening mee.
Gratis life traffic, files, ...
Om de sofwtare te gebruiken, hoef je geen account aan te maken en ook koppelen aan bv Facebook is niet nodig.


Persoonlijk blijf ik een TomTom fan.
Maar gebruik ik vaak Waze voor wegen waar recentelijk veel veranderingen zijn geweest.


Ook leuk
Deze site geeft een overzicht van de data waarop Renault zijn updates heeft uitgebracht
http://www.tomtomax.fr/forum/viewtopic. ... 15&t=42277

(965 is alleen als SD kaart beschikbaar geweest)

En hier kan je zien wanneer TomTom de betreffende versie heeft uitgebracht
http://nl.support.tomtom.com/app/answer ... %26nbsp%3B

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Bedankt voor je verhaal EVX en ik ben blij voor je dat het gelukt is. Het werkt alleen helaas toch bij iedereen anders.
Om te beginnen heb ik ook de versie 960 maar met een grootte van 4002.1 Mo. De 950 versie was 3876.4 Mo (bij mij...)
Ook kan ik deze niet 'uit' vinken want het vinkje blijft bij mij nooit staan vandaar dat als ik, zoals gisteren, een 'verplichte' systeemupdate van R-link doe mijn kaarten weer niet gevonden worden in de auto en ben er vandaag ook weer de hele dag mee bezig geweest.
Ik heb ook in mijn 'apps' zeker 5 maal mijn (oude) sd kaarten staan en die kun je niet verwijderen. Dus af en toe vink je er een aan (4002.1Mo) dan synchroniseren en dan weer naar de auto.
Uiteindelijk is het gelukt. Systeem update mislukt gaf hij aan maar de kaarten stonden er weer in.
Als ik mijn sd kaart nu opnieuw in de computer steek is het vinkje weer weg. Dit werkt bij mij inmiddels 2 jaar zo vandaar dat ik niet zo goed een nieuwe kaart durf te kopen voor zoveel geld.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 15
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Red Devil »

Update is nodig. In Nederland al maar gisteren in België in Gent al helemaal. Gelukkig hebben we bijna allemaal data gebruik in het buitenland zonder extra kosten en Google maps. Die heeft me er zonder problemen door hen geloodst. Dus Renault zo kan het ook. Neem eens mensen indiens dienst die eet verstand van hebben.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 15
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Red Devil »

Update is nodig. In Nederland al maar gisteren in België in Gent al helemaal. Gelukkig hebben we bijna allemaal data gebruik in het buitenland zonder extra kosten en Google maps. Die heeft me er zonder problemen door hen geloodst. Dus Renault zo kan het ook. Neem eens mensen indiens dienst die eet verstand van hebben.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

gerardb
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 mei 2015 10:45
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door gerardb »

Weer heel wat informatie! Allen bedankt hiervoor. Zodra ik het voor elkaar heb of nog iets wil weten zal ik mij weer melden. Als ik trouwens een backup maak van mijn huidige kaart en het gaat met de update onverhoopt mis, kan ik de update weer dan weer terugzetten en wat nog belangrijker is: 'werkt het dan gewoon weer'?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HenkRenting
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 44
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:06
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HenkRenting »

evx schreef:Gelukt
Vandaag de Europe map update service gekocht en vanavond mijn kaart van v960 naar v975 kunnen updaten.
Heb daartoe de aanwijzingen op de clio club gevolgd
https://www.clioclubnederland.nl/viewto ... 288332e55e

Doe hiervoor het volgende:
- ga in de R-Link Store naar "Mijn producten"
- kies tabblad "Mijn apps beheren"
- Kies de optie "SD-card" -> "Beheren"
- Vervolgens vink je de huidige kaart UIT (EVX: v960 = Kaart van europa (3.876,4 Mo))
- En de kaart met omschrijving "Kaart van Europa (4.056,7 Mo)" AAN.
Let goed op de grootte; want er kunnen meerdere kaarten met dezelfde omschrijving staan! Grootte 4.056,7 Mo (=4056,7MB) is de v975.7732 kaart.
Uitvinken van je huidige kaart is belangrijk omdat je anders geen vrije ruimte genoeg op je kaart hebt (tenzij je een grotere kaart gebruikt uiteraard)
- Stop vervolgens de SD-card in je PC en start de R-Link Toolbox
- Installatie/updaten van je SD-card begint vanzelf.
- Ter controle staat dan ook bij de Europakaart in de catalogus van de R-link Store geen "kopen" maar "details" om aan te geven dat je al in het bezit
bent van deze kaart. (klopt idd EVX)


Beetje over de over de kaart heen gescrolled en gezien dat op v975 de A9 in iedergeval al om Badhoevendorp heen getekend ligt.
Ga er nog niet vanuit, dat daar bij de berekening van de route al rekening mee wordt gehouden (bij TomTom Go Mobile Android kwam dit voor richting
Amsterdam pas bij versie v985 en voor richting Haarlem is de omlegging nog niet geopend).
Maar in iedergaval rijdt ik niet meer virtueel door het gras zoals bij v960.

Voor iedereen die een gratis en up-to-date navigatie wil hebben: Download Waze voor je Android.
Middels community wordt deze (beetje ala mapshare) up-to-date gehouden.
De nieuwe A9 is richting Haarlem pas 2 weken open, maar Waze houdt hier al rekening mee.
Gratis life traffic, files, ...
Om de sofwtare te gebruiken, hoef je geen account aan te maken en ook koppelen aan bv Facebook is niet nodig.


Persoonlijk blijf ik een TomTom fan.
Maar gebruik ik vaak Waze voor wegen waar recentelijk veel veranderingen zijn geweest.


Ook leuk
Deze site geeft een overzicht van de data waarop Renault zijn updates heeft uitgebracht
http://www.tomtomax.fr/forum/viewtopic. ... 15&t=42277

(965 is alleen als SD kaart beschikbaar geweest)

En hier kan je zien wanneer TomTom de betreffende versie heeft uitgebracht
http://nl.support.tomtom.com/app/answer ... %26nbsp%3B
Graag gedaan EVX...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



evx
Lid
Lid
Posts in topic: 27
Berichten: 54
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:40
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door evx »

@GerardB,
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar volgens bijgaande site kan je op deze manier een backup maken en terugzetten.
https://www.clioclubnederland.nl/viewto ... 45&t=18746

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Geweldige service van Renault klantrelaties, erg coulant geweest voor mij, dat mag ook eens gezegd worden.
Maar helaas krijg ik de nieuwe versie 975 maar niet op mijn SD kaart. Ben al bezig vanaf vorige week Woensdag. Woensdag en Donderdag de hele dag tot savonds 22.30 uur, Vrijdag en de laatste 3 dagen zo af en toe.
Het enige wat ik te zien krijg en dan moet je al veel handelingen verrichten, elke keer weer, 'de service is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later opnieuw. Gek word ik ervan.
Woensdag dan toch maar weer naar de dealer om te zien of hij hem wel op de SD kaart krijg. Zoals alle voorgaande keren.
3 verschillende webbrowsers gebruikt, ook dat maakte geen verschil.
Renault toolbox ook 4 x opnieuw geinstalleerd, back up uit gezet etc.
Als ik hem in de auto stop komt steeds weer de oude versie, dat gelukkig wel want dan staat er toch nog iets op.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

gerardb
Lid
Lid
Posts in topic: 19
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 mei 2015 10:45
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door gerardb »

Jurjo, ik kan mij je frustratie helemaal voorstellen! Daar zou je toch gestoord van worden! Zoals ik al in een eerder berichtje meldde heb ik bij de Renault webshop (http://www.vkvwebshop.nl/) geïnformeerd,helaas hebben die momenteel versie 9.65 beschikbaar, vind ik te oud. Ze boden spontaan aan om mij een mailtje te sturen zodra versie 9.75 op voorraad was. Dan betaal ik (helaas) maar iets meer dan bij de download maar kan ik het kaartje er zo indrukken. Overigens wel vervelend dat het zo moet lopen. Toen ik nog geen ingebouwde navigatie had gebruikte ik een (oude) Tom Tom One en had hier een kaartabonnement op voor € 39.95 voor drie maal per jaar een kaartupdate. (Ook via internet updaten) Nooit geen problemen mee gehad! Maar ja, dat was toen... Sterkte en succes gewenst.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

@gerardb, ik heb een garmin met lifetime update die ik dus ook kan gebruiken maar dat is niet de bedoeling om weer apart met zo'n apparaat te werken. Ik heb hem wel altijd bij me in de auto voor noodgevallen.
Ik heb namelijk ook tomtom live voor 3 jaar en die wil je toch ook kunnen gebruiken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Zo, dag 1 bij de dealer. Ook zij kwamen niet verder dan 'service tijdelijk niet beschikbaar probeer het later nog eens', wat ik al een volle week achter de rug had.
Op verzoek van Renault klantrelaties moeten zij een screenshot opsturen....
Alsof er verder iets te zien is dan die mededeling.
Op de vraag of het zin had om de auto nog 1 dag te houden was het antwoord 'nee want het kan wel een paar dagen duren'. Dus in ieder geval na het weekend weer of later.
Dus welke computer dan ook, 4 verschillende webbrowsers, het is gewoon niet te doen om de update versie 9.75 te downloaden.
Wordt vervolgd!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MaHeDu
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 nov 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MaHeDu »

Zou er dan toch een TT Rlink update aankomen????


Afbeelding
Vr. Gr.
Marcel

Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht :wink:
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Espace V dCi 130 Intens(!) (bj 2016) Gris Platine R-Link2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

@MaHeDu. En welke update zou dat dan zijn behalve 'versie juni 2017'?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

@Jurjo: Als ik de miserie van jou zo eens lees, slaat de twijfel bij mij weer toe. 5 Weken heeft het bij mij geduurd om v955 te downloaden. Steeds weer die mededeling dat je het later nog eens moet proberen. Naar 3 verschillende dealer adressen gereden enzovoort enzovoort.En toen versie 955 eindelijk binnen was, kwam een week later de mogelijkheid om v960 gratis te downloaden. En met die v960 rijd ik nog steeds rond.De update service ga ik nu weer niet kopen. Niet voor het geld, maar al die ergernis......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MaHeDu
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 nov 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MaHeDu »

@jurjo Géén idee. Kwam deze update tegen op het web.

Wellicht dat er binnenkort in de rlinkstore ook een update komt.
Of deze er komt en wanneer is bij Renault altijd een verrassing.
Vr. Gr.
Marcel

Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht :wink:
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Espace V dCi 130 Intens(!) (bj 2016) Gris Platine R-Link2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Beste forumleden, even een vraagje.
Heeft 1 van jullie de afgelopen (hele) week een update kunnen uitvoeren op de SD kaart of werd ook alleen maar aangegeven 'service tijdelijk niet bereikbaar, probeer het later opnieuw?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

De afgelopen weken niet maar voor de (systeem)update van 16 mei 2016 kreeg ik dat een jaar lang. Hulp van Renault of Dealer bracht weinig aarde aan de dijk. De laatste (systeem) update liep dan weer vanzelf en ineens waren de nog resterende fouten hersteld.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

ja de systeem update was ook het probleem niet maar het gaat om de update op de SD kaarten. Daarvoor is de service steeds 'tijdelijk niet beschikbaar'.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

De update naar de (gratis) 960 lukte bij ook niet en kreeg ook altijd dat bericht. Uiteindelijk gaf Renault mij gratis een SD kaart met een oude versie, maar tien ik die in de computer stak, liep het vanzelf.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Het gaat mij om de afgelopen week, van woensdag jl tot nu...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

joop captur
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 66
Lid geworden op: 02 nov 2015 21:25
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door joop captur »

Ik heb op woensdag 10 mei een R-Link update gedaan. Het downloaden duurde zeker een minuut 25 tot 30 en de verwerking in de auto duurde ook 15 tot 20 minuten. Alles is blijven werken en ik heb ook mijn laatste kaartversie behouden.

Wat de update heeft gedaan blijft zoals altijd een grote vraag.
:fotoplease2: per 13-9-2017 CAPTUR TCe 1.2 EDC Intens :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Een Rlink update. Dat is het probleem niet. Het gaat om de update op de SD kaart, de nieuwe versie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

joop captur
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 66
Lid geworden op: 02 nov 2015 21:25
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door joop captur »

Sorry
:fotoplease2: per 13-9-2017 CAPTUR TCe 1.2 EDC Intens :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Inmiddels al weken lang dit bericht PRODUCTEN UPDATEN 'De service is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later opnieuw'
Hoelang gaat dit nog duren. :oops:
Aardig van Renault dat ik de mapupdate cadeau kreeg maar als ik de update niet op de kaart krijg omdat de service 'tijdelijk' niet bereikbaar is schiet ik er weinig mee op...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Ach, ach, wat loopt de boel weer achter.
Voor de losse tomtom nu versie 990 beschikbaar.....
Wat zijn ze toch aan t doen bij Renault??? :think: :pray:
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mistero
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 feb 2017 19:50
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door mistero »

Zie ik net op de website van Vkvgroup dat volgende R-Link versie beschikbaar is.

R-LINK TomTom SD kaart Europa ver. 9.85 05/2017
http://vkvwebshop.nl/webwinkel/navigati ... ts_detail/

Dus toch nog hoop voor R-Link, Grappig is wel dus dat ze hun url niet hebben aanpast - zie vermelding 965-052016

Groetjes mist

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

nela
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 jan 2014 15:11
Actief als: particulier
Locatie: Ede

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door nela »

v985 is alleen beschikbaar voor het nw R-Link systeem. Wie weet wat men daarmee wordt bedoeld? Is dat het R-Link 2 systeem?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht