de Nieuwe Scenic


e3l
Lid
Lid
Posts in topic: 73
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 feb 2017 09:45
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door e3l »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ik heb er nu zo'n 1300 km op zitten en moet toegeven dat ik nog geen negatieve rij ervaringen heb. De automaat reed heerlijk. Vandaag een flink stuk in Duitsland gereden en qua topsnelheid viel het me allemaal erg mee (188, maar er zat nog iets ruimte in). Sneller als mijn vorige Scenic die zelfde motor had, maar handgeschakeld was en een stuk kleiner.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Thomas84 »

Dat is goed om te horen. Ook leuk om te zien dat je Grand Scenic harder loopt dan een Talisman 110pk EDC, die blijven op 177 steken...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hans C
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 525
Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
Actief als: particulier
Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Hans C »

DHL schreef:Ben je Belg ? Indien trekhaak geen jaarlijkse keuring voor lichte aanhangwagen hoor.
Johan, wel even zorgen dat hij gekeurd is bij montage, HIER heb je de reglementering in een notendop. Vooral die 1e keuring voor inbedrijfstelling wordt wel eens vergeten 8) door garages.
Gtn van ant zeetje, Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Jayvee73
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 9
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 mei 2017 13:24
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Jayvee73 »

Hier is 'm: Voor de wachtenden: hou vol, het is de moeite waard. Ook ik was m'n geloof kwijt. Maar je ziet, na regen komt zon, veel zon, zeker door het panoramadak. Nu besef ik hoeveel haar ik op de bol kwijt ben!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wikkez
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:38
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door wikkez »

Jayvee73 die ziet er fantastich uit !! (en dat zeg ik niet omdat mijne er knal hetzelfde uitziet ;-) )
Grand Scenic Bose edition (2017)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Deefke
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 jun 2017 15:40
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Deefke »

Ferm die kleur. Dezelfde genomen maar in intens versie + al de opties.
leasing Arval zei 2 a 3 maanden, begin juni in order.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MichielBosch
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2017 11:39
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door MichielBosch »

Héhé eindelijk, hier is ' ie dan!
Grand Scenic 7p Bose 160 pk automaat met alles erop en eraan!
Rijdt superfantastisch! Dik tevreden!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 90
Berichten: 286
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Marcello »

MichielBosch schreef:Héhé eindelijk, hier is ' ie dan!
Grand Scenic 7p Bose 160 pk automaat met alles erop en eraan!
Rijdt superfantastisch! Dik tevreden!
gefeliciteerd, ook met apple carplay?
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MichielBosch
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2017 11:39
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door MichielBosch »

apple kan ook maar ik gebruik Android. Ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 90
Berichten: 286
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Marcello »

MichielBosch schreef:Héhé eindelijk, hier is ' ie dan!
Grand Scenic 7p Bose 160 pk automaat met alles erop en eraan!
Rijdt superfantastisch! Dik tevreden!
Wanneer had jij je nieuwe wagen besteld?
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MichielBosch
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2017 11:39
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door MichielBosch »

Marcello schreef:
MichielBosch schreef:Héhé eindelijk, hier is ' ie dan!
Grand Scenic 7p Bose 160 pk automaat met alles erop en eraan!
Rijdt superfantastisch! Dik tevreden!
Wanneer had jij je nieuwe wagen besteld?
Eind januari

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dekwoje
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 59
Lid geworden op: 04 jan 2012 17:01
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Dekwoje »

Periode is ongeveer 4 maand wachten (Maar denk langer) Problemen zouden (stilaan) opgelost geraken met de deur panelen.
Multi-sense lampjes zullen niet in de deurpanelen zitten. Je krijgt het Techno Pack gratis, twv 700 euro.
Hoi allemaal,

Ik heb de mijne dus ook besteld in januari (Belg, autosalon..), maar had graag de CarPlay erbij.. dus wachten om in productie te gaan op de moment dat CarPlay erop zit.
Natuurlijk met die brand nu wachten tot eind september.

MAAR; Geen lampjes in de deurpanelen? Renault liet met weten dat dit niet het geval was. Dat alles was zoals besteld!?

Kan iemand dat bevestigen?

Merci en veel plezier met de wagen.

Stef
Trouwe gebruiker van de Renault Scenic sinds 2004... Met elk model een aantal jaar gereden, ze worden er alleen maar beter op! :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 90
Berichten: 286
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Marcello »

Dekwoje schreef:
Periode is ongeveer 4 maand wachten (Maar denk langer) Problemen zouden (stilaan) opgelost geraken met de deur panelen.
Multi-sense lampjes zullen niet in de deurpanelen zitten. Je krijgt het Techno Pack gratis, twv 700 euro.
Hoi allemaal,

Ik heb de mijne dus ook besteld in januari (Belg, autosalon..), maar had graag de CarPlay erbij.. dus wachten om in productie te gaan op de moment dat CarPlay erop zit.
Natuurlijk met die brand nu wachten tot eind september.

MAAR; Geen lampjes in de deurpanelen? Renault liet met weten dat dit niet het geval was. Dat alles was zoals besteld!?

Kan iemand dat bevestigen?

Merci en veel plezier met de wagen.

Stef

Hai klinkt een beetje vreemd je behoort toch gewoon te krijgen wat je besteld hebt, dus ook de lampjes in de deuren als deze volgens omschrijving erbij horen? Groet Marcello
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dekwoje
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 59
Lid geworden op: 04 jan 2012 17:01
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Dekwoje »

@Marcello, ik zie zie in je beschrijving dat ik net dezelfde heb besteld.. zelfde opties, zelfde bestel- en leverdatum...
Geduld is een mooie deugd zekers.. :?
Trouwe gebruiker van de Renault Scenic sinds 2004... Met elk model een aantal jaar gereden, ze worden er alleen maar beter op! :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 90
Berichten: 286
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Marcello »

Dekwoje schreef:@Marcello, ik zie zie in je beschrijving dat ik net dezelfde heb besteld.. zelfde opties, zelfde bestel- en leverdatum...
Geduld is een mooie deugd zekers.. :?
Zeker weten, maar geduld mag geen extra kosten met zich meebrengen toch, nu heb ik dus 2 banden moeten vervangen, (versleten) en staat er een onderhoudsbeurt voor de deur (nog 1000 km) deze kosten had ik allemaal niet gehad als de wagen op tijd was geleverd. maar inderdaad ik heb geduld want het is een geweldige auto, ik heb alle scenic, zelfs de megane scenic mogen rijden en het is en blijft een perfecte complete auto.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



fdnuus
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2017 15:43
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door fdnuus »

MichielBosch schreef:Héhé eindelijk, hier is ' ie dan!
Grand Scenic 7p Bose 160 pk automaat met alles erop en eraan!
Rijdt superfantastisch! Dik tevreden!
Michiel. Erg mooie combinatie van kleuren. De mooiste wat mij betreft. Is dat de standaard witte kleur of metallic wit?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hans C
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 525
Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
Actief als: particulier
Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Hans C »

[quote=]

Zeker weten, maar geduld mag geen extra kosten met zich meebrengen toch, nu heb ik dus 2 banden moeten vervangen, (versleten) en staat er een onderhoudsbeurt voor de deur (nog 1000 km) deze kosten had ik allemaal niet gehad als de wagen op tijd was geleverd.[/quote]


Eens een goede babbel hebben met de dealer lijkt me een goed idee betreffende de onnodige kosten
Gtn van ant zeetje, Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ferre
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 64
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jan 2017 11:42
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Ferre »

Dekwoje schreef:
Periode is ongeveer 4 maand wachten (Maar denk langer) Problemen zouden (stilaan) opgelost geraken met de deur panelen.
Multi-sense lampjes zullen niet in de deurpanelen zitten. Je krijgt het Techno Pack gratis, twv 700 euro.
Hoi allemaal,

Ik heb de mijne dus ook besteld in januari (Belg, autosalon..), maar had graag de CarPlay erbij.. dus wachten om in productie te gaan op de moment dat CarPlay erop zit.
Natuurlijk met die brand nu wachten tot eind september.

MAAR; Geen lampjes in de deurpanelen? Renault liet met weten dat dit niet het geval was. Dat alles was zoals besteld!?

Kan iemand dat bevestigen?

Merci en veel plezier met de wagen.

Stef
Stef, de BOSE's komen in Belgïe zowieso met lampjes in deurpanelen. Dit is het 'topmodel' in België en de importeur heeft beslist dat daar de lampjes moesten inzitten ( daarom langere levertijd voor een BOSE, die ondertussen wel bijgebeend is...) Maar België heeft een INTENS COLLECTION gelanceerd die de ZEN deurpanelen krijgt, dus zonder lampjes en dat zal wslk het geval zijn bij u. Ik denk dat de 'normale' INTENS vanaf oktober bestellen valt...

Grt
2011 Renault Megane GT-line
2017 Renault Grand Scenic Bose
2019 Renault Clio 5 1.33TCE EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

JanssenB
lid
lid
Posts in topic: 40
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 mar 2013 19:06
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door JanssenB »

Yes!
Lang gewacht, maar vrijdag kan ik hem ophalen!
De rode Scenic Intens uitvoering, park assist, lane keep assist, head up display en Led verlichting voor.
Renault Scenic 2017 TCe 115, Carrosserie Rouge Carmin en dak Noire Etoile, R-Link2, Packs Easy Park Assist, Technology, Vision Comfort. Besteld 28-12-2016, levering 30-06-2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hendrik s
Lid
Lid
Posts in topic: 61
Berichten: 70
Lid geworden op: 26 jun 2017 19:16
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door hendrik s »

Beste forumleden,

Ik ben nieuw hier en nieuw bij Renault. Mijn huidige Honda Civic van 2012 was te klein geworden en tijd voor verandering naar een familie wagen. Het is nu al SUV dat de klok slaat maar persoonlijk vind ik een MPV veel praktischer. Het vorige model trok mij totaal niet aan maar dit model wel. De looks en uitstraling is jong en modern en niet zoals de grijze SUV massa die allemaal op elkaar lijkt ( Tucson, Sportage, Qashqai, CRV, XC70,...)
Een paar weken geleden naar de dealer geweest en meteen verkocht voor de Grand Scenic. Een paar dagen later een te testrit gedaan wel de gewone Scenic TCe 130 Bose edition, en ik was aangenaam verrast.
En vorige week besteld, een Grand Scenic TCe 130 Bose edition met parking pack, metaal kleur nerts bruin met sterzwart dak, zetel verwarming (niet zo zeer voor de verwarming maar om geen dode knoppen in het dashboard te hebben, zie ik niet graag) en een vaste trekhaak (vast omdat ze er dan niet zouden tegen rijden)
Leverdatum zou 13 oktober zijn.
Ik heb nog een paar vragen;
1 is er een verschil in rijden tussen een gewone en een Grand Scenic? Langere wielbasis?
2 is de Bose installatie zo veel beter dan de gewone. Iemand naast elkaar gehoord?
3 de Subwoofer zit bij de gewone Scenic in het reservewiel maar waar zit hij bij de Grand?
4 Waarom kan je de TCe niet met automatische versnellingsbak krijgen?
5 Wat is jullie verbruik ( aan de pomp uitgerekend)

Ik ben in blijde verwachting en benieuwd na 5 jaar als er geen kosten gaan komen zoals nu mijn Honda

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Jayvee73
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 9
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 mei 2017 13:24
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Jayvee73 »

Ik heb nog een paar vragen;
1 is er een verschil in rijden tussen een gewone en een Grand Scenic? Langere wielbasis?
Ja, rijdt comfortabeler, de korte leek me erg hobbelig, maar kan ook aan testwagen gelegen hebben (bandendruk). Mijn grand scenic diesel werd geleverd met 2.9 bar druk. Gewacht tot koude banden en dan verlaagd naar correcte 2.6 bar. Heel andere, veel comfortabelere wagen, waarschijnlijk had de korte testscenic ook te harde banden, heb het nagevraagd maar dealer wist het niet (?)

2 is de Bose installatie zo veel beter dan de gewone. Iemand naast elkaar gehoord?
de eerste paar dagen - week - dacht ik dat die Bose een miskoop was. Maar ik had iets gelezen over dat de speakers moeten "inspelen". En inderdaad, een weekje later klinkt het heel wat beter, lekker vol geluid, kan harder dan je aankunt en blijft ook dan vrij van gekraak en resonanties in deurpanelen. Top. Mijn Skoda Superb had een lagere bass, zelfs zonder subwoofer. Ik merk ook een duidelijk verschil tussen dab en FM.

3 de Subwoofer zit bij de gewone Scenic in het reservewiel maar waar zit hij bij de Grand?
Euhhhh ook daar, want in mijn koffer zit behalve de extra zetels een doos van Bose, de versterker denk ik, en de sub zit daar ook, denk ik
4 Waarom kan je de TCe niet met automatische versnellingsbak krijgen?
Ik ben een Belgische leaserijder, dus Diesel
5 Wat is jullie verbruik ( aan de pomp uitgerekend)
Momenteel, met inrijden, 6,2l/100KM. Ik rij nu heel rustig, geen volgas, max 130 en schakelen bij 2000tp/m. Maar ik verwacht nog een daling v/h verbruik.

Je zal het een leuke auto vinden. Niet zo kraakvrij als mijn Skoda maar mits hier en daar wat "tunen" (de hoofsteun van de passagier kraakte wat, uitgehaald, wat "opengetrokken" en terug ingezet zodat hij wat meer spande, probleem opgelost!" zeker geen slechte auto.

Ik ben in blijde verwachting en benieuwd na 5 jaar als er geen kosten gaan komen zoals nu mijn Honda[/quote]
WTF een Honda met kosten er aan?? ik wil een Jazz particulier kopen voor de vrouw des huizes... please advise

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Carlovdw
lid
lid
Posts in topic: 71
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 mei 2017 22:44
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Carlovdw »

Tce 130 hier. Vlotte rijder f*ck eco. 8l/100km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hendrik s
Lid
Lid
Posts in topic: 61
Berichten: 70
Lid geworden op: 26 jun 2017 19:16
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door hendrik s »

Idd een goeie speaker moet inspelen. Zoek op YouTube naar flac music voor goeie kwaliteit muziek om te testen . ( YouTube ondersteunt geen flac maar je zal horen dat de kwaliteit beter is dan andere muziek)

Verbruik is bij jou diesel, welke motor?
Een TCe zal rond de 8l/100km liggen schat ik. Rijstijl zal er ook veen aan doen.


Aan mijn Honda geen kosten gehad, (dat bedoel ik idd slecht verwoord)
enkel olie oliefilter luchtfilter pollen filter winter banden.

Wat ik wel zie dat je met een TCe maar om de 30000km olie moet vervangen, vind ik nogal veel. Bij mijn Honda om de ,10000km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Jayvee73
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 9
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 mei 2017 13:24
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Jayvee73 »

1.5 diesel 110, man 6. Automaat was beter geweest maar dan was ik boven mijn limiet gegaan (ik heb mezelf een max bedrag opgelegd waar ik niet over wil gaan). Bwah - qua olie - mijn Skoda had ook een wissel om de 30.000km, dat is long life 5w30, gaat inderdaad een long life mee ;-)
olie wordt ook niet zo vuil als vroeger, de skoda bleef steeds donkergele olie hebben, naar heel donker op het einde van de 30K. Was ook diesel. En inderdaad, Superb was Superb, maar nu boven budget (wat ik wil dan toch) en ik wou eens een hogere auto. Touran is helemaal gek qua prijs, veeeel te duur en Picasso had geen sensoren aan voorkant (hallo we zijn 2017) tenzij bij het topmodel. Aftermarket ging wel maar euh da's ook zo DIY...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



e3l
Lid
Lid
Posts in topic: 73
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 feb 2017 09:45
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door e3l »

Wat zijn jullie ervaringen combinatie met het stop/start systeem? Ik zet het normaal gesproken direct uit, maar mijn vrouw heeft het al meerdere keren gehad dat de auto moeilijk wilde starten. Betreft overigens een diesel automaat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Carlovdw
lid
lid
Posts in topic: 71
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 mei 2017 22:44
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Carlovdw »

Geen enkel prob

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Johandecoster
Lid
Lid
Posts in topic: 27
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 mar 2017 13:38
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Johandecoster »

Heb de wagen nu een 2 tal weken,(tce Böse 130),rijdt heel soepel,maar vind toch dat de tweede versnelling zeer traag reageerd,nog iemand ervaring mee.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hfr
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 jun 2017 21:10
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door hfr »

nu 2 weken de nieuwe GR Scenic Bose
rijdt goed , heel soepel, de zetels zitten voor mij heel goed en comfortabel
Bose systeem klink goed, maar had er wel iets meer van verwacht; heel weinig instellingen
R link is wat anders , je kan de taal wel op Vlaams zetten maar dan is er geen voice recognition en op Nederlands verstaat hij(zij) me ook al niet :)Navigatie loop ik niet er hoog mee op
de kaarten zijn hopeloos verouderd , ik zie in de info dat het kaarten zijn van 06-2015 ;
bij de info staat:
MM2014 Navigation
9.12.133.675708
Oct 19 2016
maar de map-packages zijn van 2015_06
ik lees er hier van alles over , de ene zegt 2016-06 de andere 2016-12 ; ik vind nergens iets over een update; bij Renault antwoorden ze zelfs niet op je vragen en de verdeler weet van niets.
heb versie 3.3.16.946 van r link systeem en toch zit carplay er niet op; in een ander forum lees ik iets van een eventuele fout ?
vind het echt schandalig dat Renault nu nog zo iets durft af te leveren

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ferre
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 64
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jan 2017 11:42
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Ferre »

hfr schreef:nu 2 weken de nieuwe GR Scenic Bose
rijdt goed , heel soepel, de zetels zitten voor mij heel goed en comfortabel
Bose systeem klink goed, maar had er wel iets meer van verwacht; heel weinig instellingen
R link is wat anders , je kan de taal wel op Vlaams zetten maar dan is er geen voice recognition en op Nederlands verstaat hij(zij) me ook al niet :)Navigatie loop ik niet er hoog mee op
de kaarten zijn hopeloos verouderd , ik zie in de info dat het kaarten zijn van 06-2015 ;
bij de info staat:
MM2014 Navigation
9.12.133.675708
Oct 19 2016
maar de map-packages zijn van 2015_06
ik lees er hier van alles over , de ene zegt 2016-06 de andere 2016-12 ; ik vind nergens iets over een update; bij Renault antwoorden ze zelfs niet op je vragen en de verdeler weet van niets.
heb versie 3.3.16.946 van r link systeem en toch zit carplay er niet op; in een ander forum lees ik iets van een eventuele fout ?
vind het echt schandalig dat Renault nu nog zo iets durft af te leveren
Android en Carplay enkel op Scenics geproduceerd vanaf week 16 2017.
Op R link store laatste versie kaarten 2016.06.
Op mijne ook geen Android, jammer want Google Maps heel wat beter dan TomTom!
Hopelijk komt er ooit een update voor voertuigen geproduceerd voor week 16.
2011 Renault Megane GT-line
2017 Renault Grand Scenic Bose
2019 Renault Clio 5 1.33TCE EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hfr
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 jun 2017 21:10
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door hfr »

kun je eens een screenshot maken van je je navigatie waar jij die 2016.06 ziet staan ?

20170628_170537.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ferre
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 64
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jan 2017 11:42
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Ferre »

hfr schreef:kun je eens een screenshot maken van je je navigatie waar jij die 2016.06 ziet staan ?


20170628_170537.jpg
Op de Rlink store staat 06.2016. zou es moeten kijken in de auto zelf...
2011 Renault Megane GT-line
2017 Renault Grand Scenic Bose
2019 Renault Clio 5 1.33TCE EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MichielBosch
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2017 11:39
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door MichielBosch »

fdnuus schreef:
MichielBosch schreef:Héhé eindelijk, hier is ' ie dan!
Grand Scenic 7p Bose 160 pk automaat met alles erop en eraan!
Rijdt superfantastisch! Dik tevreden!
Michiel. Erg mooie combinatie van kleuren. De mooiste wat mij betreft. Is dat de standaard witte kleur of metallic wit?
Dit is de Two Tone, blanc Nacre. Ofwel niet de standaard maar parelmoer witte kleur.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hfr
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 jun 2017 21:10
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door hfr »

op r-link store staat bij mij ook 2016-06 ; aangeschaft op 15/6/2017 ; aangeschaft in een pack ; maar ik kan die nergens downloaden of zo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Schat
Lid
Lid
Posts in topic: 42
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 mei 2012 23:13
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door Schat »

Vandaag toevallig even bij dealer langs gegaan om te vragen of er al meer bekend was over de leverdatum. Bleek ie net een uur eerder aangekomen te zijn. Nog even de puntjes op de i zetten door de dealer. Trekhaak, mattenset, poetsen en kenteken.
Dus snel rijden in mijn nieuwe Grand Scenic Tce 130 Bose 7p.
Zwart, full option met volledig leer en 8 voudig verstelbare stoelen. Wordt vast genieten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wikkez
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:38
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door wikkez »

Schoon kar!!
Grand Scenic Bose edition (2017)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hendrik s
Lid
Lid
Posts in topic: 61
Berichten: 70
Lid geworden op: 26 jun 2017 19:16
Actief als: particulier

Re: de Nieuwe Scenic

Bericht door hendrik s »

In België kan je niet kiezen voor elektrisch verstelbaar zetels, of ben ik mis?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht