automatische rem storing

Plaats reactie

Topic author
aldoevers
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 feb 2017 16:04
Actief als: particulier

automatische rem storing

Bericht door aldoevers »

Vraagje

Bij mij springt het autmatsiche remsysteem steeds "in storing" zodra ik een tunnel in rij gaat het oranje lampje branden maar deze gaat bijna niet meer vanzelf uit. Wie heeft dit ook gehad en is daar een oplossing voor. De dealer komt steeds met we hebben geen storing kunnen uitlezen ....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



stefan-kadjar
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 dec 2016 14:23
Actief als: particulier

Re: automatische rem storing

Bericht door stefan-kadjar »

aldoevers schreef:Vraagje

Bij mij springt het autmatsiche remsysteem steeds "in storing" zodra ik een tunnel in rij gaat het oranje lampje branden maar deze gaat bijna niet meer vanzelf uit. Wie heeft dit ook gehad en is daar een oplossing voor. De dealer komt steeds met we hebben geen storing kunnen uitlezen ....
Ik heb dit ook wel eens, niet bij tunnels wel 2 keer met sneeuw en vaak op de wisselbaar van de A1 op een stuk tussen hoge betonnen wanden. De melding gaat bij mij nu heel snel weer uit, zodra ik uit het stuk ben met de hoge wegafscheiding. Bij de sneeuw was het echt pas weg na stoppen en starten motor. Of dat met een update beter is geworden durf ik niet te zeggen. Ik denk zelf dat de melding komt zodra het systeem geen betrouwbare mening meer kan doen, maar dat is slechts een gedachte.
De dealer zou dit toch wel ergens na moeten kunnen gaan lijkt me.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht