R-link2 updates voor Talisman???

Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Rcupra »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

zijn nieuwere kaarten dan de titel doet aangeven.
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
r.zeevat
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 25
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2016 09:38
Actief als: particulier

R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door r.zeevat »

Eindelijk is de software update gisteren doorgevoerd. Ook heeft mijn dealer direct de TomTom traffic and connectivity verlengd (gratis).

Helaas konden ze de 2016 kaarten niet downloaden, vanwege hun trage internetsnelheid.

Dus doe ik dat zelf even... dacht ik. Zoals meerdere op deze forum hadden aangegeven, was ook bij mij in de Rlink 2 Toolbox de Europakaart 2016 niet zichtbaar, wel nog steeds de lang vertrouwde 2015-6.

Na info van de salesman van onze dealer, is het dan toch gelukt. Hierbij de stappen die voor mij hebben gewerkt:

1. Login in de online R-Link store met jouw account.

2. Ga naar menu “Mijn producten en kies daarna het tabblad “Mijn apps beheren”

3. Klik op knop “Beheren” achter SD-kaarten en druk daarna op installeren.

4. Ga naar de R-Link 2 Toolbox en druk op het verversen-icoontje (ja je ziet dan nog steeds de oude kaarten)

5. Start het downloaden (wellicht kun je deze na een minuutje ook afbreken).

6. Start nu weer met punt 1. ( bij mij kwam direct de melding dat er nu wel een nieuwe kaart-update beschikbaar was), welke mij direct naar punt 3. Leidde en vervolgens een 2016-12 kaartupdate in de R-Link Toolbox.

Suc6 aan allen die nog volgen.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
r.zeevat
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 25
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2016 09:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door r.zeevat »

Ff terugkoppeling van de update:

De bugfixes zijn goed, waarbij de belangrijkste verademing is dat de verkeersmeldingen en omleidingsvoorstellen nu echt werken en kloppen!!

Nu wachten op de volgende update



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 51
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door berenburg »

R-link2 getest door de consumentenbond
Score na bmw citroen en peugot het beste cijfer.
Bmw scoort beter door hud wat wel 1270 euro extra is

Had ik niet verwacht , mercedes en volvo scoren veel slechter r-link is dus het beroertste nog niet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Domi1963 »

In de Talisman zit ook een hud.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 51
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door berenburg »

Getest was in een megane ik weet niet of het met hud was

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

De hud in de talisman is een opklap scherm. Ik denk in de BMW gewoon op de voorruit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erwinb
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 3
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 nov 2017 08:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Erwinb »

mrchivas schreef:Nieuwe kaart van 2016 V12 geïnstalleerd (na nieuwste R2 Link software). Valt me op dat de nieuwe wegen in 2017 (bijv. laatste fase A4/A9) er ook opstaan.
De rondweg rond Badhoevedorp bedoel je?
Ik heb een nieuwe Talisman uit nov. '17 maar ik rij volgens mijn navigatie nog iedere dag door km's weiland. Ook aquaduct bij Weesp (A1) is nog niet bekend. Een 2 maanden oude auto en niet de nieuwste versie???
Zou een update ook helpen voor de waanzinnig slechte file informatie?
Renault Talisman estate Zen 110dci gris cassiopee

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 15
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Tall »

Hoe oud is dat aquaduct? Gemiddeld duurt het 2 jaar vooraleer wijzigingen zijn aangepast in navigatiesystemen.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mrchivas
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 jun 2017 08:05
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door mrchivas »

Erwinb schreef:
mrchivas schreef:Nieuwe kaart van 2016 V12 geïnstalleerd (na nieuwste R2 Link software). Valt me op dat de nieuwe wegen in 2017 (bijv. laatste fase A4/A9) er ook opstaan.
De rondweg rond Badhoevedorp bedoel je?
Ik heb een nieuwe Talisman uit nov. '17 maar ik rij volgens mijn navigatie nog iedere dag door km's weiland. Ook aquaduct bij Weesp (A1) is nog niet bekend. Een 2 maanden oude auto en niet de nieuwste versie???
Zou een update ook helpen voor de waanzinnig slechte file informatie?
Dat klopt. Mijn Talisman komt uit begin April 2017 en heb na een systeemupdate van Rlink2 kaarten geupload van het jaar 2016.v12.
De rondweg bij Badhoevedorp en Schiphol staan erop. Langs Weesp rij ik niet. Weet dus niet of deze erop staat. Welke kaarten heb jij meegekregen van fabriekaf? File informatie is goed- had hier niet zoveel problemen mee.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erwinb
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 3
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 nov 2017 08:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Erwinb »

Info van mijn R-link2 versie:
Navigatie info 9.12.133.675708
Softwarerelease 3.3.16.941
Bootrelease 5376

Auto is afgeleverd nov. 2017.
Is dit nou de laatste navigatie versie?
Renault Talisman estate Zen 110dci gris cassiopee

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Via de Rlink store is een update aanwezig voor mijn Rlink. versie 2.2.19. Installeren op usb ging soepel. Straks eens inpluggen in de waggie. Ben benieuwd of Renault ons gaat verassen...

Iemand die toevallig weet welke zaken/issues veranderen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 54
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Ghia »

Knippie schreef:Via de Rlink store is een update aanwezig voor mijn Rlink. versie 2.2.19. Installeren op usb ging soepel. Straks eens inpluggen in de waggie. Ben benieuwd of Renault ons gaat verassen...

Iemand die toevallig weet welke zaken/issues veranderen?
Verrassen zeker, maar of dit positief is... :pray:
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Verrassend is zeker de ook de installatie via USB heel makkelijk en snel (10 min.) gaat. Maar wat er nu geupdate is?? Gesproken navigatie werkt bij mij nog steeds niet.. Verder zie ik weinig nieuws in korte tijd...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 54
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Ghia »

Ik vind vooral vervelend dat de voicecontrol niet werkt als de Vlaamse taal geselecteerd is (vind ik veel beter klinken dan de NL-talige :p )
Opvallend dat bij de vervang-talisman je alleen de vrouw kon selecteren en bij mij de alleen de man (geeft niet want die klinkt voor mij beter).
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Dullie2016
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 5
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 dec 2016 22:58
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Dullie2016 »

Dat de voicecontrol voor navigatie het niet doet begint nu inderdaad wel wat irritant te worden....niemand nieuws via een dealer toevallig?
Renault Talisman Estate Energy TCe 200 EDC Intens - Gris Cassiopée - Pack Rundleder Riviera Noir - Pack Winter Intens - Easy Life Pack - Renault R-Link 2 - Ruimtebesparend reservewiel - Verlichte instaplijsten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Dealers... ben vandaag geweest en ze wisten niet eens dat er nieuwe software was. Ik kijk nergens meer van op, maar man man wat laten ze kansen liggen bij Renault om de reputatie (bij mij in elk geval) op te poetsen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mrchivas
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 jun 2017 08:05
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door mrchivas »

Knippie schreef:Via de Rlink store is een update aanwezig voor mijn Rlink. versie 2.2.19. Installeren op usb ging soepel. Straks eens inpluggen in de waggie. Ben benieuwd of Renault ons gaat verassen...

Iemand die toevallig weet welke zaken/issues veranderen?
Hoi Knippie, van welk bouwjaar en maand is je wagen? Effe checken of ik deze update ook kan verwachten. Ik heb nu 2.2.18.590.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Mijn auto is geleverd in mei 2017 en had ook de 2.2.18 software. Als je inlogt op de rlinkstore wordt de update aangeboden. Downloaden en installeren gaat hetzelfde als nav kaarten, maar wel veel sneller.

Update is voornamelijk gericht om live traffic te verbeteren heb ik inmiddels ergens gelezen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 54
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Ghia »

Misschien zijn die vreemde aankomsttijden aangepakt? (heb ik nu voor na de vorige update)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mrchivas
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 jun 2017 08:05
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door mrchivas »

Knippie schreef:Mijn auto is geleverd in mei 2017 en had ook de 2.2.18 software. Als je inlogt op de rlinkstore wordt de update aangeboden. Downloaden en installeren gaat hetzelfde als nav kaarten, maar wel veel sneller.

Update is voornamelijk gericht om live traffic te verbeteren heb ik inmiddels ergens gelezen.
Vreemd, heb begrepen dat auto's geleverd na April 2017 de 3.3 versie hebben. De update wordt bij mij in de store nog niet aangeboden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Domi1963 »

Niet geleverd na april 2017, maar gebouwd na april 2017! Mijne is geleverd in juni 2017 en gebouwd in december 2016...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Het gaat om een productieweek. De mijne zal 1 van de laatste geweest zijn die zonder hardware voor AC is gebouwd..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TBiRD
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 131
Lid geworden op: 06 jun 2016 18:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door TBiRD »

Mij is het gelukt om via https://www.renault-multimedia.com te updaten naar versie 2.2.19.200 (kwam van 2.2.17.803)

Nog wat info hier:

http://www.gps-carminat.com/v3/2018/01/ ... -soi-meme/

Daarna de tips van reinierb toegepast en de nieuwste kaartupdate kwam beschikbaar

Formateer een USB stick en maak een nieuwe fingerprint. (USB stick minimaal 16 gigabyte Fat32 geformatteerd)
1) Ga naar de R-Link store. Meld u aan.
Belangrijk: indien u de melding krijgt dat er een kaartupdate beschikbaar is, negeer deze melding
2) Klik op Mijn Producten en vervolgens op mijn Apps Beheren
3) Klik vervolgens bij RLink op de knop Beheren en vink een van de applicaties die aangevinkt staan uit, en klik op synchroniseren. Door 1 van de applicaties ((bijvoorbeeld EuroNews of aquarium) uit te vinken zal deze aangemerkt worden voor de-installatie.
4) Hierna gaat u met de USB stick naar de auto waar dan de geselecteerde applicatie (bijvoorbeeld EuroNews of aquarium) gede-installeerd wordt.
5) Als u hierna weer met uw USB stick naar de PC gaat en de Rlink store en Toolbox met de usb stick herstart, zou u de melding moeten krijgen dat er een update beschikbaar is met de omschrijving 12 Monate Karten-Update Service Europa.
6) Volg de stappen en schrijft de kaartupdate weg op de USB stick en breng het over naar de auto.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 54
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Ghia »

Dit weekend eens proberen. Verder heb ik al de 12.2016 kaarten. Benieuwd als de update nog verder iets meer toevoegd.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TBiRD
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 131
Lid geworden op: 06 jun 2016 18:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door TBiRD »

Ghia schreef:Dit weekend eens proberen. Verder heb ik al de 12.2016 kaarten. Benieuwd als de update nog verder iets meer toevoegd.
Ik heb de nieuwe kaarten op een sd kaart gezet maar als ik ze insteek dan gebeurt er niets. Zie je daar effectief iets van? Geeft hij een popup ofzo?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 54
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Ghia »

Ja, wanneer je de SD in stopt geeft ie een melding voor "R-link udpdate en dat het tot 35min kan duren".
Daarna moet je bevestigen en doet ie z'n ding.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Pfff lees nu dat deze update alleen bestemd is om zelf te kunnen installeren zodat de dealer de 2.2.18 er niet op hoeft te zetten. Ze zijn verder compleet gelijk. Jezus Christus het is nog erger dan ik dacht...Ik rij al sinds aug met deze software en inmiddels zijn alle auto’s wel voorzien van de nieuwe kaarten. Nu kunnen we denk ik een half jaar gaan wachten totdat ze de bug hebben hersteld van de gesproken navi. Ze moesten echt de ogen uit de kop schamen bij Renault. Wat een pruts merk zeg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door brownie »

Knippie schreef:Pfff lees nu dat deze update alleen bestemd is om zelf te kunnen installeren zodat de dealer de 2.2.18 er niet op hoeft te zetten. Ze zijn verder compleet gelijk. Jezus Christus het is nog erger dan ik dacht...Ik rij al sinds aug met deze software en inmiddels zijn alle auto’s wel voorzien van de nieuwe kaarten. Nu kunnen we denk ik een half jaar gaan wachten totdat ze de bug hebben hersteld van de gesproken navi. Ze moesten echt de ogen uit de kop schamen bij Renault. Wat een pruts merk zeg.
Na maanden vragen bij de dealer wanneer mijn software update eindelijk beschikbaar komt, een email gestuurd naar Renault NL. Na 2 weken een reactie dat de software voor mijn Talisman Estate IP 200pk automaat beschikbaar is. Afspraak bij de dealer gemaakt voor 30 Jan.
Tevens aangegeven dat het stuur kraakt, linker deur keyless Entry sensor soms niet werkt, digitale radio vaak wegvalt en de achterklep open sensor soms niet werkt nadat ie verplaatst is naar rechtsachter ivm de wegklapbare trekhaak.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 54
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Ghia »

Deze avond eens gekeken maar geen update gevonden voor mijn wagen, blijft een vreemd gedoen die Rlink-updates :fp:
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



iverlaek
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2018 16:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door iverlaek »

Ja. grote bagger van Renault. :cry2:
Ik heb mij Talisman nu bijna anderhalf jaar en rijd nog steeds met een kaart van 2014 rond. :(

Het is alsof ik mijn oude tomtom van 10 jaar geleden weer heb!

Geen internet voor verkeersinfo. TMC ook niet werkend in landen buiten euro zone (De plek waar je het wel nodig zou kunnen hebben om de files bij de douane posten die de vluchtelingen proberen tegen te houden. TMS meldt alles goed, terwijl de TomTom 6000 die erboven hangt heel duidelijk aangeeft dat het een grote puinhoop is op de weg. De "verkeersinformatie" pagina op het console is altijd leeg, terwijl het barst van de files. Lekker handig zo'n pagina.

De nieuwe rotonde in de buurt die 3 jaar geleden in gebruik is genomen staat er, ook nu nog, nog steeds niet op. (omdat de updates niet komen). Ik ga echt niet betalen voor updates die meer dan 2 jaar oud zijn als ze geleverd worden.

Dus voor mij nooit meer een ingebouwd navigatie systeem met veel te dure updates die bovendien veel te laat beschikbaar zijn.

2 keer per jaar staat in mijn agenda om te updaten. Rlink2 software op Windows zegt steeds weer dat er updates beschikbaar zijn, die download ik dan laat de auto buiten een half uur met lopende motor staan (want anders wordt de installatie halverwege afgebroken) en hoop maar dat er ondertussen niemand met de auto weg rijdt.

Na installatie van die onbekende onderdelen (want versie nummers tonen is blijkbaar niet nodig, of aangeven wat er precies gebeurt) zie ik geen enkel verschil. Er komt ook geen melding als reeds geïnstalleerd of zo.

Ik heb zojuist wel de software kunnen updaten van 2.2.17.830 naar 2.2.19.200 doordat ik deze link vond op het forum.

Reclamaties bij Renault hebben geen zin, want je blijft maar niets horen.
Wel krijg je steeds een enquête waarop je aan kunt geven hoe tevreden je over de dealer bent zodat Renault hun dealers onder druk kunnen zetten, maar voor hun eigen service kun je alleen bij opmerkingen nog je gal spuwen. Daar hoor je dan niets op natuurlijk.

Klanttevredenheid onderzoek Dealer zeer positief, Renault zeer negatief.
Rijdt sinds juni 2016 in een Renault Talisman. :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hvdb
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 jul 2017 11:26
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door hvdb »

Ik ben afgelopen week gebeld door mijn dealer dat er een R-link update is voor mijn Talisman.
Afspraak gemaakt voor dinsdag 30 januari, ik laat me verrassen.

Huidige software-release 3.3.16.946
Huidige boot-release op 5376

Hopelijk gaat het helpen de bekende issues op te lossen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door brownie »

Vandaag de R Link software bijgewerkt naar versie 2.2.18.590
Daarna een nieuwe thumbprint gemaakt op mijn USB stick. Daarna naar de Renault online store gegaan en jawel daar stond een nieuwe 2016-12 kaartversie te wachten voor download. Download liep perfect, na 1 uur de USB stick eruit gehaald.
Nu in de auto, USB stick erin gestopt maar ik krijg geen melding dat ik de kaarten kan updaten, iemand een tip wat ik nu moet doen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
r.zeevat
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 25
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2016 09:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door r.zeevat »

Fat32?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door brownie »

stick is 8gb en fat32 geformatteerd...
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door brownie »

Nu de procedure gevolgd die eerder besproken is: eerst 2 apps eraf halen, en dan de kaart update, en nu werkt het wel, de kaarten update loopt nu, fingers crossed.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht