Heb ik een sportuitlaat?

Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
prodee
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2013 14:54
Actief als: particulier

Heb ik een sportuitlaat?

Bericht door prodee »

Ik heb een Twingo rs en heb deze met een sportuitlaat gekocht. Kreeg er een doos bij met de oude midden demper en einddemper. Maar ik vroeg me af of die een uitlaat allee voor het geluid is of performance. Op de eind demper staat: Maxi performance en op de midden demper Tenneco met een renault logo. Zegt die iemand iets? Weet iemand wat het standaard diameter van de uitlaatpijp moet zijn?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Ed-Scenic
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 okt 2017 12:29
Actief als: particulier

Re: Heb ik een sportuitlaat?

Bericht door Ed-Scenic »

prodee schreef:Ik heb een Twingo rs en heb deze met een sportuitlaat gekocht. Kreeg er een doos bij met de oude midden demper en einddemper. Maar ik vroeg me af of die een uitlaat allee voor het geluid is of performance. Op de eind demper staat: Maxi performance en op de midden demper Tenneco met een renault logo. Zegt die iemand iets? Weet iemand wat het standaard diameter van de uitlaatpijp moet zijn?
Hoi Prodee,

Bij de renault dealer kun je navraag doen over de diameter, dacht meestal 50mm/60mm dacht ik.
Meet het op met schuifmaat als je nog de standaard uitlaat hebt.

De midden demper is wel goed en de eind demper ook wel maar ga je voor performance of geluid??
Als je het er op zet zal het geluid iets anders zijn maar wil je ook de performance er uithalen wat ook bedoeld is moet je het één en ander nog aanpassen onder de motorkap dan heeft het nut, kan anders tegen gaan werken.

Gr Ed

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in