Besteld

Gebruikersavatar

MFB
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 18
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:20
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door MFB »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Dat de talisman eerder uitgeleverd word is voor mij geen verassing. De mijne had ik besteld, en had leverdatum 31-10-2017 gekregen. Uiteindelijk was de wagen eind september bij de dealer al aangekomen. En kon week erna uitgeleverd worden. Dus een maand eerder dan gepland. Nu lees ik 1,5 maand eerder en ook dat zou zomaar kunnen.

Ik vind het in ieder geval niet heel raar.

Wat wel zo is dat bepaalde opties de levertijd mogelijk kunnen verhogen (4control, grootbeeld navi + bose, panoramadak o.a.).
Wagenpark:
Huidig: Renault Talisman Estate Intense ('17 - ..)
Huidig: Mini Cooper Clubman ('20 - ..)
Vorig: Volkswagen Golf VII Connected
Vorig: Audi A3 SB Proline S
Vorig: Audi A1 SB Admired
Vorig: Audi A3 Ambition Proline
Vorig: Opel Astra GTC Sport

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

adinsx
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 533
Lid geworden op: 27 dec 2010 10:46
Actief als: particulier
Locatie: Liemers/Achterhoek

Re: Besteld

Bericht door adinsx »

(4control, grootbeeld navi + bose, panoramadak o.a.)
Alle drie aanwezig op mijn IV Estate en vooralsnog lijkt het voorspoedig te gaan. Leasemij houdt nog vast aan levering half februari, maar zoal het er nu naar uit ziet is de auto eind december of begin januari al bij de dealer.

Dan mooi de tijd om de auto zelf helemaal klaar te maken qua poetswerk. Niet dat laffe middeltje van de dealer, maar wassen, kleien, voeden, waxen van de lak. Bij de huidige III ook gedaan en dan zie je pas hoe smerig een nieuwe auto is. Van spuitnevel tot metaalrestjes van vervoer per trein/boot/trailer.
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erwinb
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 nov 2017 08:04
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Erwinb »

MFB schreef:Dat de talisman eerder uitgeleverd word is voor mij geen verassing. De mijne had ik besteld, en had leverdatum 31-10-2017 gekregen. Uiteindelijk was de wagen eind september bij de dealer al aangekomen. En kon week erna uitgeleverd worden. Dus een maand eerder dan gepland. Nu lees ik 1,5 maand eerder en ook dat zou zomaar kunnen.

Ik vind het in ieder geval niet heel raar.
Gebeld met de dealer, maar hij komt idd rechtstreeks uit de fabriek. 31-10 was ie klaar, gister bij de dealer en de 14e onder m'n kont.....
Weinig speciale opties, dus wellicht maaskt dat wat uit.
Renault Talisman estate Zen 110dci gris cassiopee

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

lambocars
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2017 15:18
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door lambocars »

MFB schreef:Wat wel zo is dat bepaalde opties de levertijd mogelijk kunnen verhogen (4control, grootbeeld navi + bose, panoramadak o.a.).
Klopt dit nog steeds?

Ik heb vorige week eindelijk de bevestiging ontvangen dat mijn wagen door de leasing besteld werd bij de dealer ... levering rond midden februari 2018 pas.
Twee weken geleden, toen ik de offerte bij de dealer gaan vragen ben sprak die nog van begin, tot midden januari ... maar nu is er ineens een maand extra bij.

Ik heb een Talisman Intens Grandtour besteld, in België dan altijd met grootbeeld navi en Bose, maar ik heb ook 4control én het panoramisch dak als optie ... breekt me dat nu op?

Hele optielijst is dit:
Renault Talisman Grandtour INTENS dCi130 EDC
Sterzwart
Zwart lederen zetelbekleding
Electrische voorzetels met geheugen
Winterpack
City Pack 2
Cruising Pack 1
4Control Pack
Elektrisch panoramisch glazen open dak
Alu 18" Duetto velgen
Talisman Grandtour Intens dCi 130 EDC Intens - Sterzwart - zwart leder - 18" Duetto - Winter Pack - City Pack 2 - Cruising Pack 1 - Pano dak - 4Control

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Domi1963 »

Als Uw bestelde wagen niet op stock is, moet deze worden gefabriceerd. En daar gaan minstens 3 maanden over aangezien je zelf een wagen hebt samengesteld. Ik had geluk. Ik wou een IP, en het toeval wou dat er net eentje op stock was in de kleur die ik wou en met alle opties die ik wou.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Knippie »

Afgifte wordt ruim ingeschat. Ik vermoed dattie er eerder is. Mooie waggie!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

lambocars
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2017 15:18
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door lambocars »

Vorige week donderdag mogen ophalen in de garage :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Renault Talisman Grandtour INTENS dCi130 EDC
Sterzwart
Zwart lederen zetelbekleding
Electrische voorzetels met geheugen
Winterpack
City Pack 2
Cruising Pack 1
4Control Pack
Elektrisch panoramisch glazen open dak
Alu 18" Duetto velgen
Talisman Grandtour Intens dCi 130 EDC Intens - Sterzwart - zwart leder - 18" Duetto - Winter Pack - City Pack 2 - Cruising Pack 1 - Pano dak - 4Control

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 29
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Besteld

Bericht door Mils »

Proficiat, prachtige wagen!
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Tall »

Nice, veel geluk ermee.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

adinsx
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 533
Lid geworden op: 27 dec 2010 10:46
Actief als: particulier
Locatie: Liemers/Achterhoek

Re: Besteld

Bericht door adinsx »

Mooie Talisman Estate zeg, en toch nog snel geleverd dus :thumb:

adinsx schreef:
(4control, grootbeeld navi + bose, panoramadak o.a.)
Alle drie aanwezig op mijn IV Estate en vooralsnog lijkt het voorspoedig te gaan. Leasemij houdt nog vast aan levering half februari, maar zoal het er nu naar uit ziet is de auto eind december of begin januari al bij de dealer.

Dan mooi de tijd om de auto zelf helemaal klaar te maken qua poetswerk. Niet dat laffe middeltje van de dealer, maar wassen, kleien, voeden, waxen van de lak. Bij de huidige III ook gedaan en dan zie je pas hoe smerig een nieuwe auto is. Van spuitnevel tot metaalrestjes van vervoer per trein/boot/trailer.
Inmiddels is de GT op 29 december aangekomen bij de dealer en staat 3 februari de aflevering op de planning. Dit omdat de huidige III nog tot 1 februari in leasecontract loopt.
Komende donderdag wordt de afneembare trekhaak, haaivinantenne, 18" zomerset en nog wat kleine dingen opgebouwd. Laatste software voor de EDC, Rlink, etc. En dan kan ik hem een week later zelf afleveringsklaar detailen.
En ja, dat is best vervelend als je volgende auto binnen is, maar aflevering nog vijf weken duurt :think:
Afbeelding


Nog drie weken :thumb: . Overigens, 30 oktober besteld, 29 december binnen. Viel nog best mee.
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

lambocars
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2017 15:18
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door lambocars »

adinsx schreef:Mooie Talisman Estate zeg, en toch nog snel geleverd dus :thumb:


En dan kan ik hem een week later zelf afleveringsklaar detailen.
Dank je,

en dat van klaarmaken voor aflevering ... had ik ook beter zelf gedaan.

Had al direct in de showroom gezien dat ze swirls in de lak gezet hadden bij het klaarmaken ... ik heb redelijk veel tamtam gemaakt in de garage ... en mag volgende week binnenkomen om de hele wagen te laten detailen ...

Vind het wel jammer dat er geen vloermatjes meegeleverd werden, nu moet ik die nog zelf kopen, en dat op een wagen van bijna €45.000 !
Matjes zijn standaard op de Initiale Paris, maar niet op de Intens blijkbaar, en de garage geeft ze ook niet gratis mee dus.
Talisman Grandtour Intens dCi 130 EDC Intens - Sterzwart - zwart leder - 18" Duetto - Winter Pack - City Pack 2 - Cruising Pack 1 - Pano dak - 4Control

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 29
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Besteld

Bericht door Mils »

Is idd. Belachelijk dat op zo een wagen nog discutie moet zijn over matten. Zielig eigenlijk, in dit segment MOET dat standaard zijn.
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rudi a
Lid
Lid
Posts in topic: 17
Berichten: 26
Lid geworden op: 08 apr 2017 10:15
Actief als: professional

Re: Besteld

Bericht door rudi a »

Ben wel benieuwd wat een dealer netto aan een auto van 40000€ overhoud! Volgens de Vlaamse kranten deze week zijn het kruimeltjes! Gr

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 29
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Besteld

Bericht door Mils »

Heb ik ook gelezen maar calculeer dat in de prijs aub!
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Tall »

Een Intens van bijna 45000 €!?!
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Domi1963 »

Ja lijkt mij ook wat veel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Ghia »

NL-prijzen?
Mijn IP was (maar) 40.800 euro.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

lambocars
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2017 15:18
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door lambocars »

Zonder korting komt ze op €43.950 hoor ...
Afbeelding
Leasing kreeg natuurlijk wel korting, maar toch bijna 45k hé ...

heb gehoord dat ondertussen de 'gordijntjes' op de achterdeuren een optie geworden is, en de CD speler in het handschoenvakje is gewoon verwijderd ... de mijne was een van de laatste die de dealer gekregen heeft waar dit nog standaard op stond ...

Een Initiale Paris met dezelfde opties komt op €43.750 ... maar door de 19" banden is deze in leasing een pak duurder per maand ...
Talisman Grandtour Intens dCi 130 EDC Intens - Sterzwart - zwart leder - 18" Duetto - Winter Pack - City Pack 2 - Cruising Pack 1 - Pano dak - 4Control

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

lambocars
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2017 15:18
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door lambocars »

rudi a schreef:Ben wel benieuwd wat een dealer netto aan een auto van 40000€ overhoud! Volgens de Vlaamse kranten deze week zijn het kruimeltjes! Gr
Ik heb gehoord dat ze op een leasingwagen zelfs niets netto overhouden omdat de invoerder al zoveel korting 'moet' geven, maar de dealer gewoon een vast bedrag krijgt om de wagen 'klaar te maken' ... telt natuurlijk wel mee voor het aantal verkochte wagens (is ook belangrijk voor hun quota ...), weet niet of dit klopt, maar zou kunnen verklaren waarom ze zo 'gierig' geworden zijn met matjes en dergelijke ...
Talisman Grandtour Intens dCi 130 EDC Intens - Sterzwart - zwart leder - 18" Duetto - Winter Pack - City Pack 2 - Cruising Pack 1 - Pano dak - 4Control

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Frankko »

Lijkt me een broodje aap verhaal. Marges zullen niet groot zijn maar niet 0


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

adinsx
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 533
Lid geworden op: 27 dec 2010 10:46
Actief als: particulier
Locatie: Liemers/Achterhoek

Re: Besteld

Bericht door adinsx »

In Nederland kan een dealer nog best wel een klein beetje verdienen op een auto, tenzij het een actiemodel of business-uitvoering is. Dan blijft er minder dan 1% over. Op mijn bestelde Mégane Estate GT zit zo'n 4% normaal gesproken volgens mij. Alleen heeft ons bedrijf een bijzonder scherpe deal met de leasemij (iets met meerdere leasemij's laten bieden) gesloten. Mijn huisdealer waar ik kind aan huis ben mocht wel leveren, maar dan wel met fikse korting. Lees: Ze leggen op de auto toe... Toch jammer voor een auto van 40,5k (incl. accessoires). Ze doen het overigens wel, zodat ik de auto gewoon door hen geleverd krijg. Daarnaast verdienen ze nog wel wat op de accessoires en kom ik er uiteraard altijd voor onderhoud, etc.
Ik ga er vanuit dat mijn GT overigens gewoon nette matten e.d. meekrijgt. Althans, dat ging de vorige keer ook goed. Evenals luxe kentekenplaten overigens. Al heb ik aangegeven dat ik die gerust voor mijn rekening wil nemen.
Niemand heeft er wat aan als de dealer gieriger wordt. Toch?
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 25
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: Besteld

Bericht door Thomas84 »

Frankko schreef:Lijkt me een broodje aap verhaal. Marges zullen niet groot zijn maar niet 0


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zelf autoverkoper geweest bij een o.a een VAG dealer, en nog een Opel en Peugeot dealer. Korting wordt berekend over de ex BTW/ex BPM prijs.
Stel we nemen een standaard Talisman 1.6 dCi 160 EDC Initiale Paris van € 47.680
Deze auto is ex BTW/ex BPM € 31.855.
Leasecontracten zijn altijd erg scherp, bij de meeste blijft er net 1,5% over, soms nog minder (verschilt per merk en uitvoering). Dit is meestal nog met bijdrage van de importeur. Bij grote bedrijven met een groot wagenpark van bijvoorbeeld 2000 auto's blijft er vaak helemaal niks over. Dan kan je aan het einde van het jaar wanneer de doelstellingen en audits (KTV, showroom op orde, demo's op orde enz) gehaald worden nog een paar tiende % scoren.

Dus stel je pakt 1,5% dan houdt de dealer er 477 euro ex aan over aan een auto van bijna 48K. Dan gaat er nog de provisie voor de verkoper van af, brandstofkosten proefrit, afschrijving van de demo's, verkoper die betaald moet worden enz...

Dus een Talisman 110pk Life is 330 ex en dan maar hopen dat ze nog voor onderhoud terug komen...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door berenburg »

Daarom veel import uit het buitenland, houd de dealer veel meer aan over

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 25
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: Besteld

Bericht door Thomas84 »

Bij gebruikt wel ja, bij nieuw heeft dat geen zin. Nederland heeft namelijk de laagste ex ex prijs van Europa... De auto zou dan duurder worden met alle belastingen erop.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door berenburg »

Daarom is het veel interresanter voor de dealer om gebruikt mer zeer lage km stand te importeren.
Mijn auto gekocht bij dealer die alles uit tjechie haalt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

adinsx
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 533
Lid geworden op: 27 dec 2010 10:46
Actief als: particulier
Locatie: Liemers/Achterhoek

Re: Besteld

Bericht door adinsx »

Of gewoon nieuwe auto waarbij de kilometerstand middels de Clip even wat wordt verhoogd zodat de auto 'gebruikt' is.
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Ghia »

Mijn verdeler verkoopt vooral auto's met de 'kop' eraf, zogezegd wagens van Renault zelf. Zo is mijn wagen in dec 15 ingeschreven (maar nu 'betaal' ik daar de prijs voor qua inruil toen ik bij een ander merk zondag langsging.) Mijn wagen had iets van 42km. Zo had ik een relatief gunstige prijs.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 25
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: Besteld

Bericht door Thomas84 »

Ghia schreef:Mijn verdeler verkoopt vooral auto's met de 'kop' eraf, zogezegd wagens van Renault zelf. Zo is mijn wagen in dec 15 ingeschreven (maar nu 'betaal' ik daar de prijs voor qua inruil toen ik bij een ander merk zondag langsging.) Mijn wagen had iets van 42km. Zo had ik een relatief gunstige prijs.
Een gekentekende voorraadauto dus. Wordt gedaan om aan het eind de doelstelling te halen. Bij aankoop heb je er voordeel van en bij inruil is het van hij is al 3 jaar oud...

Wat voor merk ben je gaan kijken?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Tall »

Een auto is sowieso het "goedkoopst" als je hem zijn hele levenscyclus behoudt (tot hij uiteenvalt dus).
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Ghia »

Thomas84 schreef:
Ghia schreef:Mijn verdeler verkoopt vooral auto's met de 'kop' eraf, zogezegd wagens van Renault zelf. Zo is mijn wagen in dec 15 ingeschreven (maar nu 'betaal' ik daar de prijs voor qua inruil toen ik bij een ander merk zondag langsging.) Mijn wagen had iets van 42km. Zo had ik een relatief gunstige prijs.
Een gekentekende voorraadauto dus. Wordt gedaan om aan het eind de doelstelling te halen. Bij aankoop heb je er voordeel van en bij inruil is het van hij is al 3 jaar oud...

Wat voor merk ben je gaan kijken?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
In een opwelling een 420 GrandCoupé en 520 Touring. Beiden 1jr oud + 4jr waarborg.
Deze avond prijs gehad voor m'n Talisman. Ik ga 'm wel houden :shhh: :cry2:
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Domi1963 »

Hoi Ghia, ik hoef uw prijs niet te weten, maar die daalt fors hee???? Ik heb voor de lol voor die van mij een prijs laten berekenen, hij is 6 maand oud en ik ben eerste eigenaar (1e inschrijving). Wel er gaat onmiddelijk 10.000 € aan af zonder na te kijken of de wagen te bezichtigen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Ghia »

Max prijs was 18.000 - 16.000 het laagste.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Tall »

Ghia schreef:Max prijs was 18.000 - 16.000 het laagste.
Logisch, het is een diesel, die geraak je aan de straatstenen niet meer kwijt.
Dat is ook de reden waarom ik mijn 9-jarige Laguna heb gehouden toen ik me de Talisman heb aangeschaft en voor een benzine heb gekozen.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Ghia »

Nochthans is een benzine niet zo gewild (toch bij ons). Zelfs in de wijk ken ik maar 1 iemand met een benzine.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Tall »

Tja, in België is de trend nochtans overduidelijk, de dieselwagen is dood, op veelrijders (minstens 30000 km) na.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Besteld

Bericht door Domi1963 »

Ja diesels doen het minder goed tegenwoordig. Mijn dealer heeft het mij al eens gezegd: ik citeer: ik zet amper nog diesels in mijn showroom want 7 op de 10 vragen eerst een offerte voor een benzine model... en ook als je bij ons de benzine prijs E 95 vergelijkt met gewone diesel dan scheelt de prijs amper 3 cent. De merken die excelium diesel of V-power diesel verkopen deze is fors duurder dan E 95...
En ik moet zeggen met de huidige motoren die Renault vandaag gebruikt scheelt het verbruik van de benzine met de diesel, en dan zou ik een TCe 200 vergelijken met een 160 DCi, ook geen liters meer...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht