Kan Benelux kaart niet uitvinken?!

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Plaats reactie

Topic author
NokkieMegane
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jan 2018 10:44
Actief als: particulier

Kan Benelux kaart niet uitvinken?!

Bericht door NokkieMegane »

beste lezers,

Momenteel heb ik een Benelux navigatiekaart die ik wil vervangen door een West-Europakaart.
Qua ruimte moet dit passen. Maar....
In de R-linkstore (via Mijn producten > Mijn apps beheren > SK kaart beheren) kan ik alleen niet de Benelux kaart deactiveren om ruimte te maken voor de europakaart?? Ik lees op allerlei fora dat mensen hier gewoon hun kaart kunnen deactiveren en vervangen door een ander. Maar ik kan de vinkjes niet uitvinken? Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand waarom dit bij mij niet lukt/kan?
Een andere optie is een Europa SD kaart kopen, maar omdat deze Renault kaart al bijna een jaar oud is, en deze al achter loopt op de reguliere tomtomkaart vind ik dit echt zonde geldt.
Vandaar dat ik mijn Benelux wil vervangen door West europa voor mijn vakantie binnenkort.

Wie kan mij helpen?!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Sordone
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 585
Lid geworden op: 11 jan 2015 12:22
Actief als: particulier
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Kan Benelux kaart niet uitvinken?!

Bericht door Sordone »

Qua ruimte gaat dit niet lukken, de benelux kaart is veel kleiner als de Europa kaart die 8GB nodig heeft. Ik heb ook twee kaarten gehad en dan zie je twee SD kaarten in de r-link store bij je producten. Ik heb nog geen moeite gedaan om de Benelux kaart te laten verwijderen als dit al kan via Renault NL.
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 sinds December 2014. KM > 185k (Soh 90%). Frank & Anja. +Zero SR/S (8-2020)
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
NokkieMegane
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jan 2018 10:44
Actief als: particulier

Re: Kan Benelux kaart niet uitvinken?!

Bericht door NokkieMegane »

Theoretisch zou het wel moeten lukken, want de europakaart past qua ruimte wél op mijn SD kaart. Maar dan moet ik wel de Benelux kaart kunnen uitvinken wat andere mensen blijkbaar wel kunnen maar ik niet. Want dat was ook mijn vraag.
Waarom kunnen sommige mensen hun navigatiekaarten wel uitvinken en ik niet?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Sordone
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 585
Lid geworden op: 11 jan 2015 12:22
Actief als: particulier
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Kan Benelux kaart niet uitvinken?!

Bericht door Sordone »

Heb je al contact opgenomen met Renault klantenservice ?
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 sinds December 2014. KM > 185k (Soh 90%). Frank & Anja. +Zero SR/S (8-2020)
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht