Renault Nieuwendijk Bollenstreek

Wie of welk bedrijf zou je in het zonnetje willen zetten, en waarom ?
Forumregels
Postings met vermoedens van spam genieten het nadeel van de twijfel.
Plaats reactie

Topic author
Mark de Asfalttijger
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 sep 2017 20:19
Actief als: particulier

Renault Nieuwendijk Bollenstreek

Bericht door Mark de Asfalttijger »

Afgelopen periode mocht ik mij weer oriënteren voor een nieuwe leaseauto. Hierbij stond ook de Renault Talisman op de shortlist.

Bij het eerste bezoek aan Renault Nieuwendijk stond de uitvoering zoals ik hem op het oog had in de showroom, de Série Signature Limousin. Eindelijk een dealer die het ‘actiemodel’ ook daadwerkelijk heeft staan, wel zo makkelijk bij het maken van je keuze in plaats van af te moeten gaan op plaatjes in de folder en op internet.

Na deze uitvoerig bestudeerd te hebben wilde ik graag een proefrit maken in de handgeschakelde Talisman 1.6dCi 130pk. Specifiek deze aandrijflijn omdat ik een 1.5dCi ondergemotoriseerd vind en een 1.6dCi met EDC in mijn configuratie boven budget kwam.

Helaas hadden ze op het moment van bezichtigen enkel een Megane IV staan met deze aandrijflijn en kreeg ik de vraag of ik deze wilde proefrijden. Omdat ik van mening ben dat er tussenbeide een significant verschil zit heb ik dit aanbod afgewezen en Renault Nieuwendijk de vraag gesteld of ze een proefrit konden regelen in een Talisman 1.6dCi handgeschakeld.

Anderhalve week later werd ik teruggebeld voor het maken van een afspraak voor een proefrit. :dance:

Renault Nieuwendijk had speciaal een NIEUWE Talisman 1.6dCi handgeschakeld naar de vestiging in Hillegom laten overkomen zodat ik deze kon proefrijden, super service dus!

Ondanks dat mijn keuze uiteindelijk op een andere auto is gevallen vind ik dat Renault Nieuwendijk dit ‘Walk of Fame’-topic meer dan verdient heeft!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



CPTR
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1049
Lid geworden op: 22 feb 2008 19:24
Actief als: particulier
Locatie: Kalslagen

Re: Renault Nieuwendijk Bollenstreek

Bericht door CPTR »

Dat is erg netjes qua service! Hopelijk lezen ze bij de vestiging van Nieuwendijk in mijn gemeente mee, zodat het service-niveau ook daar noemenswaardig wordt.
Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in