Kadjar en R-Link2


zandbak
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Kadjar en R-Link2

Bericht door zandbak »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

jiepie schreef:Toch bizar allemaal.
Dealer heeft er inderdaad de 2.2.18 opgezet, ikzelf achteraf de 19
Kan jij mij via PB jouw chassis nummer toesturen, met mijn Kadjar chassis nummer kan ik de update (2.2.19) niet downloaden :cry:
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Sven74
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mar 2018 20:28
Actief als: particulier

Re: Kadjar en R-Link2

Bericht door Sven74 »

is de nieuwe firmware wel compatibel met IOS11 ?

Deze week onze kadjar opgehaald bij dealer, en telefoon maakt niet automatisch verbinding met bluetooth, altijd handmatig activeren bij opstarten auto. Draai nu op software: 2.2.17.803
Schijnt dat 't bij software 2.2.17.503 geen probleem gaf met IOS11 op de iPhone.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Kadjar en R-Link2

Bericht door zandbak »

2.2.18 heeft bij mijn iPhone 8 met ios11 het bekende probleem dat deze vaak connectie verliest.
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Sven74
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mar 2018 20:28
Actief als: particulier

Re: Kadjar en R-Link2

Bericht door Sven74 »

als ik zo div. fora lees zie ik dat velen dit probleem hebben met de bluetooth ... mag toch hopen dat renault dit snel gaat oppakken met een update.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rlkadjar
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2018 10:20
Actief als: particulier

Re: Kadjar en R-Link2

Bericht door rlkadjar »

Als ik mijn iphone 6+ met bleutooth verbind werkt alles na behoren. Maar als ik de iphone met een originele kabel op 1 van de 2 usb poorten aansluit wil de carplay niet opstarten. Blijf de melding krijgen "verbinding maken, verbinding verbroken".
Als ik mijn telefoon in een andere Kadjar aansluit met Carplay start deze netjes op. Dus probleem zit hem niet in de telefoon.
De beidde Kadjars zijn voorzien van versie 3.3.16.941.

Iemand een idee hoe dit is op te lossen?


*** probleem verholpen. garage heeft nieuwe usb poort geplaatst. *****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

proza
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 144
Lid geworden op: 18 feb 2007 14:40
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Kadjar en R-Link2

Bericht door proza »

proza schreef:Ben toch erg benieuwd wie mij een keer gaat helpen aan Software-release 3.3.16.941 R-Link2 voor de Renault Kadjar Intens 130 TCe 2017 of deze mag verwachten?. Volgens de compatibiliteits lijstvan Renault zijn er nog stappen te maken.

2017-09-27 20_14_32-Foto's.png
Afgelopen woensdag is de Kadjar voor regulier onderhoud naar de dealer geweest. En heeft men gelijk het R-Link2 systeem voorzien van een update, deze draait nu op versie 2.2.19.300 (was 2.2.15.703) en nu werkt de iPhone 6s met ios 11.3.1 wel goed. En blijft de bluetooth verbinding continue gekoppeld zoals dat hoort.

Maar had graag iets van Apple Carplay gehad maar dat lijkt niet beschikbaar binnen huidige R-Link2 systeem in mijn Kadjar (uit 27-06-2016). :?:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Kadjar TCe 160 EDC GPF Black Edition 2020 | Kadjar Intens 130 TCe 2017| Scénic II 1.6 16V 2008 | Scénic II 1.5dCi 2007 | Scénic II 1.9dCi 2003 | Scénic 1.9dCi 2001 | Megane 1.6RN 1997 | Volvo 460 1997 | VW Golf 1.9d 1994 | R 19TD 1991 | R 4GTL 1989

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

defke
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 nov 2009 01:12
Actief als: particulier
Locatie: leuven (belgie)

Re: Kadjar en R-Link2

Bericht door defke »

beste
mss een domme vraag - rij nog maar pas met de kadjar automaat - leuke auto verder en rlink enzo werkt prima - ook de coyote werkt naar behoren - nu mijn vraagje als er ergens ne flitser of wat dan ook staat gaat mijn muziek of radio altyd harder en stiller tot ik voorbij de flitsers ben en als er geen meer in de buurt staan. hoe kan ik dat verhelpen dat alles blijft werken
mvg
[b]Kadjar - Limited Energy dCi 110 EDC[/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

barre
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2015 11:33
Actief als: particulier
Locatie: Lint (België)

Re: Kadjar en R-Link2

Bericht door barre »

Rij een Kadjar uit 2015.

Vorige maand noodzakelijkerwijs ios update gedaan van ios10 naar ios12 (yeah, i know...), met als gekende gevolg dat mijn rlink na 10-maal connecteren vasthing. radio sloeg vast, BT werkte niet meer, byebye spotify...

Zat tot deze morgen nog op 2.2.15.703, deze middag laten updaten in de garage naar: (tromgeroffel) 7.0.14.161 !!

straks ff mee spelen om te zien wat er allemaal kan :-)

2016 Kadjar 1.5 dCi Kosmosblauw - 2011 Laguna GT 1.5 dCi Zwart Nacré - 2007 Megane GT 1.5 dCi Staalblauw - 2002 Laguna GT 1.9 dCi Eclipsgrijs - 1999 Megane 1.9 dti Zilvergrijs - 1996 Megane 1.9 dti Zilvergrijs - 1995 Megane 1.9 D Zwart - 1988 R21 2.2 D Zilvergrijs - 1991 R5 Campus 1.1 Rood

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Whiteblack_kadjar
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jul 2019 00:52
Actief als: particulier

Re: Kadjar en R-Link2

Bericht door Whiteblack_kadjar »

Goedemorgen,

Waar het je dit laten doen? Ik ben sinds 3 dagen eigenaar van een Renault Kadjar uit aug 2015. Momenteel heb ik ook de software 2.2.19.300. Als ik mijn Bluetooth verbind hapert mij gesprekken en mijn navigatie werkt niet goed. Ik heb ook al geprobeerd om te kijken voor een update maar mijn auto is ingevoerd en dat gaat volgens mij niet helemaal goed als ik via de Nederlandse Renault site wil updaten. Alvast bedankt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

barre
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2015 11:33
Actief als: particulier
Locatie: Lint (België)

Re: Kadjar en R-Link2

Bericht door barre »

Whiteblack_kadjar schreef:Goedemorgen,

Waar het je dit laten doen? Ik ben sinds 3 dagen eigenaar van een Renault Kadjar uit aug 2015. Momenteel heb ik ook de software 2.2.19.300. Als ik mijn Bluetooth verbind hapert mij gesprekken en mijn navigatie werkt niet goed. Ik heb ook al geprobeerd om te kijken voor een update maar mijn auto is ingevoerd en dat gaat volgens mij niet helemaal goed als ik via de Nederlandse Renault site wil updaten. Alvast bedankt.
Je moet via de dealer gaan. Met versie 2.2.x kan je zelf niet aan de slag.

2016 Kadjar 1.5 dCi Kosmosblauw - 2011 Laguna GT 1.5 dCi Zwart Nacré - 2007 Megane GT 1.5 dCi Staalblauw - 2002 Laguna GT 1.9 dCi Eclipsgrijs - 1999 Megane 1.9 dti Zilvergrijs - 1996 Megane 1.9 dti Zilvergrijs - 1995 Megane 1.9 D Zwart - 1988 R21 2.2 D Zilvergrijs - 1991 R5 Campus 1.1 Rood

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Whiteblack_kadjar
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jul 2019 00:52
Actief als: particulier

Re: Kadjar en R-Link2

Bericht door Whiteblack_kadjar »

barre schreef:
Whiteblack_kadjar schreef:Goedemorgen,

Waar het je dit laten doen? Ik ben sinds 3 dagen eigenaar van een Renault Kadjar uit aug 2015. Momenteel heb ik ook de software 2.2.19.300. Als ik mijn Bluetooth verbind hapert mij gesprekken en mijn navigatie werkt niet goed. Ik heb ook al geprobeerd om te kijken voor een update maar mijn auto is ingevoerd en dat gaat volgens mij niet helemaal goed als ik via de Nederlandse Renault site wil updaten. Alvast bedankt.
Je moet via de dealer gaan. Met versie 2.2.x kan je zelf niet aan de slag.
Hartelijk bedankt. Ik heb aanstaande vrijdag een afspraak staan voor een zomercheck. Ik zal ze morgen bellen voor de update.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PIMB
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jun 2019 04:12
Actief als: particulier

Re: Kadjar en R-Link2

Bericht door PIMB »

Kan iemand mij vertellen of ik nog iets met R-Link2 kan/moet willen als ik Apple CarPlay gebruik incl. tomtom? Dit laatste werkt allemaal goed en naar tevredenheid, dus heb daardoor de mogelijkheden van R-Link2 (nog) niet uitgeprobeerd.
Renault Kadjar TCe EDC 160 (2019)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht