Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Gebruikersavatar

rgr
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 mar 2014 14:40
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door rgr »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Mijn TCU is nu ook defect, hij haperde al sinds ik de auto heb, maar ik dacht dat dit aan iets anders lag (slechte dekking, problemen bij Renault enz..) Maar nu krijg ik sinds 21 april niks meer binnen.

Diagnose dealer: TCU defect. Coulance regeling 50%, kosten 425,- Ik laat dat niet maken voor dit bedrag. Ik mis de meldingen dat de accu is volgeladen wel, vooral omdat ik aan publieke palen oplaad en mijn auto wil wegzetten zodra ie vol is. Nu moet ik dus klokkijken (wat een ellende :-))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door RudyH »

Van welk jaar is jouw ZOE?
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

rgr
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 mar 2014 14:40
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door rgr »

mei 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door zoe2goe »

@rgr: in Canze is (toegegeven, langzame ontwikkeling), iets in ontwikkeling waarmee, nadat je de auto hebt aangesloten, een laadgrafiek wordt berekend op basis van temperatuur, SOC en vermogen. DE laadtoestand zal worden weergegeven in range. M.a.w., als je weet dat je 50 km nodig hebt, kun je aflezen hoeveel minuten dat zal gaan duren. Gaat natuurlijk in potentie niet goed bij load balanced palen, maar ik denk dat het HEEL handig is. Tijd tot vol heb je meestal weinig aan, en al helemaal niet bij snelladers, want dan wil je niet "vol". Stay tuned.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

rgr
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 mar 2014 14:40
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door rgr »

Ik zal Canze beter gaan volgen. Ik heb overwogen om de tcu zelf te demonteren en te analyseren. Maar dan moet het hele dashboard los en daar zit ik niet op te wachten. Is Renault zelf niet gebaat bij een werkende TCU? Zoals het opladen blokkeren indien de facuren niet betaald zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door zoe2goe »

Er is een bericht (mijn vage herinnering zegt dat het een tweet van Renault was, misschien weet @HarmOtten het nog) dat de TCU niet kan of zal worden gebruikt voor batterij "DRM".
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 786
Lid geworden op: 02 feb 2015 18:51
Actief als: particulier
Locatie: Veenendaal

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door OlafH »

Haha, dat is een goede! Die zou ik via RNL wellicht toch eens voorleggen.
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 23
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door HarmOtten »

Renault twitter statement DRM.png
Deze tweet bedoel je.
Gevonden via de Renault Zoe Wiki-pagina.
Maar let ook op de interessante reactie op deze tweet. Lees verder op het goingelectric forum!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door RudyH »

Voor iedereen waarvan de TCU defect is. TNM biedt nubvoorlopig gratis een sms dienst aan. Starten en stoppen van de auto kun je dus laten melden. Voor €400,- zijn dat heel wat sms'jes.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door RudyH »

Zijn er meer mensen die last hebben dat er geen info meer in de app verschijnt. Blijft hangen bij de inlog.
Melding: My ZE Online does not get a response from the remote service. Please try again later


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

rgr
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 mar 2014 14:40
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door rgr »

yes heb ik ook, maar ik heb dan wel een kapotte TCU en de auto krijgt vandaag een nieuwe motor. Ik dacht even dat het daar aan lag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 23
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door HarmOtten »

Yep, hier ook het geval.
Die melding "My ZE Online does not get a response from the remote service. Please try again later" staat overigens los van het feit of je TCU het doet. Deze melding komt puur doordat de server van Renault (schijnt ergens in Portugal te staan) het (weer) niet doet. Ik zeg "weer", omdat ie naar mijn mening iets te vaak niet beschikbaar is. Zeker omdat je na 3 jaar hier voor moet gaan betalen. Ik ben me nog aan het beraden welke service ik aan het eind van de maand ga verlengen...
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RogerS
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 3
Berichten: 101
Lid geworden op: 03 aug 2013 07:15
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door RogerS »

Wij gaan in ieder geval de service niet verlengen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door GillettiNo »

Hier doet de app het inmiddels weer. Gisteren en eergisteren had ik een melding dat de site (en dus ook de app) onder 'maintenance' was..
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Nivve »

Ondertussen bij mij al 3 maanden verlopen. Ik zie geen reden om hem te verlengen, te onbruikbaar.
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door RudyH »

Ik vind het eigenlijk te zot voor woorden dat ze gewoon een app uit de lucht knallen zonder enige communicatie richting de klant toe. Dit is gewoon onvriendelijkheid ten top en Kl€@&.

Als Developer heb ik wel begrip dat er af en toe wat mis gaat in de complexe iT omgevingen maar geen communicatie.

Ik kom er nog steeds niet in helaas.






Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Smartrix-Zoe
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 sep 2013 09:50
Actief als: particulier
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Smartrix-Zoe »

Hoi Rudy, Ik heb gewoon verbinding met de server.
Naast de Zoe als 2e auto een Model X

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RudyH
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015 23:01
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door RudyH »

Het is mij gisteravond laat gelukt.
Na mijn wachtwoord opnieuw aan te vragen. Deze is overigens daarna niet gewijzigd.
Ik kreeg een link in de mail waarna de app automatisch opstarte en ingelogde.
Het werkt weer. Doch ben ik van mening dat er te weinig gecommuniceerd wordt en de betaalde dienst toch wel wat te kort komingen heeft.

Overige merken tonen aan dat het wel kan. (Is geen reden om ander merk te gaan rijden :-)
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door GillettiNo »

Oei, te vroeg gejuicht.. :fp:
no response.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 23
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door HarmOtten »

Vandaag is (voor de 3e keer) bij mijn Zoe de TCU vervangen.
Zie hier het volledige verslag.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

rgr
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 mar 2014 14:40
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door rgr »

Ik berichtte eerder al dat de TCU van onze ZOE ook defect was. De kosten voor vervangen waren (coulance) 450,- afgerond.
Ik heb aangegeven dat ik dat te duur vond en er zat ook geen rek meer in. Maar... en nu komt het, de motor moest vervangen, dat is 2 weken geleden gebeurd. Vlak daarvoor had de ZOE een grote beurt gehad en ik vroeg dus naar de rekening, deze was ongeveer 250,-, want de 12V accu moest ook vervangen. Omdat ook de motor moest vervangen werd dit samen met de beurt een grote factuur. Prima dacht ik nog, wat kan daar fout gaan. Ik heb vorige week de factuur ontvangen en deze was 530,-, tot mijn verbazing staat daar dus ook op dat de TCU is vervangen, niet voor het eerde genoemde bedrag maar voor ongeveer 250,-. Maar het allermooiste is nog, dan ie helemaal niet vervangen is. Status in R-Link Not connected, en in de app is de laatste update van 21 april 2016. De dealer is al 5 dagen bezig met uitzoeken waar het nu is fout gegaan. Ik heb uiteraard nog niet betaald.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door zoe2goe »

Gisteren merkte ik dat mijn huisautomatisering niet meer kon inloggen op de services API. Vervolgens de website https://www.services.renault-ze.com/#/user/login , die net als de app dezelfde API gebruikt. Zelfde fout. De app werkte nog wel, maar daar ben ik permanent ingelogd.

Daarna met Harm even gechecked. Die heeft dezelfde fout.

Daarna heel moedig uitgelogd uit de app en opnieuw geprobeerd in te loggen. Helaas zelfde fout.

Het lijkt er dus op dat de service op zich werkt, maar dat de authenticatie down is. ik controleer nu elke 15 minuten en zal berichten als het weer op is. Tot die tijd raad ik iedereen af m uit te loggen uit de app of de website.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

fivari
Lid
Lid
Posts in topic: 20
Berichten: 676
Lid geworden op: 21 okt 2013 11:23
Actief als: particulier
Locatie: Herent (Leuven, België)
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door fivari »

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar na drie jaar is de ZE-connect ten einde. Je moet dan jaarlijks via de R-Link store deze mogelijkheid opnieuw aankopen, nu ja kopen: het is gratis. Na enkele dagen krijg je dan een nieuwe toegangscode.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
Afbeelding zonder ladingsverliezen
www.fivari.be

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door zoe2goe »

Geen onredelijke suggestie, maar ik heb de auto nu meer dan 4 jaar en nooit verlengd. Ook onder abo moet de laadstatus gewoon weergegegeven worden. Alleen additionele diensten zoals de timer voor de kachel zitten voor zover ik weet in het betaalde deel. Zou ook wel erg toeval zijn als het gelijk zou lopen met Harm. Tenslotte is de foutmelding "Service unavailable 503", wat echt op een systeemprobleem wijst. Maar als iemand wel kan inloggen hoor ik het graag.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



gurpad
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 109
Lid geworden op: 10 apr 2015 17:01
Actief als: particulier
Locatie: Breda

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door gurpad »

Heb pas een nieuw abonnement (gratis) maar sinds een aantal dagen kan ik niet niet meer in te loggen.
Bij mij komt steeds de melding: fout in server.
Daarmee veronderstel ik dat de storing elders zit en wacht maar even tot de storing daar wordt opgelost.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door zoe2goe »

Het werkt weer :-)
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



gurpad
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 109
Lid geworden op: 10 apr 2015 17:01
Actief als: particulier
Locatie: Breda

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door gurpad »

Inderdaad, bedankt voor het bericht.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door zoe2goe »

Back end voor de app lijkt down.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door zoe2goe »

Werkt weer
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanGieterveen
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 sep 2017 21:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door VanGieterveen »

Sinds 20 april wordt de oude en de nieuwe app niet meer voorzien van actuele data uit de Zoe.
Ze is on line, abonnementen actueel etc.
Wat nog te doen? Of gewoon een ticket maken bij RN?
Schermafbeelding 2018-04-25 om 11.53.37.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Life Q210 van oktober 2013 -> mei 2017 (87000 km) als VanAssen op dit forum
Zoe Life Q90 van mei 2017 -> april 2020 (30700 km) als VanGieterveen op dit forum
Zoe Intens R135 Intens april 2020 -> ? :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 23
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door HarmOtten »

Bij mij doe ie het gewoon.
Zijn je ZE-Services misschien verlopen?
Dit kan je zien bij https://nl.rlinkstore.com/myproducts.
De Service [My Z.E. Connect 12 maanden] zou je gratis 12 maanden moeten kunnen verlengen.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanGieterveen
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 sep 2017 21:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door VanGieterveen »

Dank je, ga het proberen uit te zoeken.
Kan me dit nog wel ergens herinneren met de Q210, maar wist niet meer hoe.
Gr. Tony

Update:
Schermafbeelding 2018-04-25 om 14.05.11.png
Zou dus nog moeten werken toch?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Life Q210 van oktober 2013 -> mei 2017 (87000 km) als VanAssen op dit forum
Zoe Life Q90 van mei 2017 -> april 2020 (30700 km) als VanGieterveen op dit forum
Zoe Intens R135 Intens april 2020 -> ? :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanGieterveen
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 sep 2017 21:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door VanGieterveen »

Naja, vandaag is de data uitlezing er weer.
Heb wel de gehele R-link SD kaart over de kop gehad en alles opnieuw erop gezet.
Maar gaf geen resultaat.
Renault zijn wegen zijn soms ondoorgrondelijk.
Wel blij om dat ie het weer doet, echter wel zonder te weten "wat was het nou"?
Schermafbeelding 2018-04-27 om 21.03.35.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Life Q210 van oktober 2013 -> mei 2017 (87000 km) als VanAssen op dit forum
Zoe Life Q90 van mei 2017 -> april 2020 (30700 km) als VanGieterveen op dit forum
Zoe Intens R135 Intens april 2020 -> ? :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Riesbak
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 417
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:27
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Riesbak »

Bij mij stonden bij vinkjes in de app spontaan??? uit, aangezet, in R-Link heb ik gegevens delen uitgezet, en de auto in slaap laten vallen, wakker gepord en delen van gegevens weer aangezet, en ineens zag mijn app Zoe weer.
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanGieterveen
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 sep 2017 21:31
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door VanGieterveen »

Mogelijk dat ik hetzelfde heb gedaan, maar via een enorme omweg. :think:
Maar ga je aangeven optie nog wel even door als toekomstige back-up optie. :thumb:
Zoe Life Q210 van oktober 2013 -> mei 2017 (87000 km) als VanAssen op dit forum
Zoe Life Q90 van mei 2017 -> april 2020 (30700 km) als VanGieterveen op dit forum
Zoe Intens R135 Intens april 2020 -> ? :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Riesbak schreef:Bij mij stonden bij vinkjes in de app spontaan??? uit, aangezet, in R-Link heb ik gegevens delen uitgezet, en de auto in slaap laten vallen, wakker gepord en delen van gegevens weer aangezet, en ineens zag mijn app Zoe weer.
Welke vinkjes bedoel je, ik heb even gekeken, maar zie geen vinkjes in de app?
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht