Suske en Wiske

Algemene zaken voor de Fuego
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
KOPPES
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 149
Lid geworden op: 21 jan 2005 11:44
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout (Gld)

Suske en Wiske

Bericht door KOPPES »

Hoi Meerten,

Lang geleden was er een premiere van een Suske en Wiske film in Arnhem.
Het was toen de bedoeling om met een Fuego ('s) de hoofdrolspelers te vervoeren van Musis Sacrum naar het Rembrandtheater.
Jouw Fuego was in eerste instantie ingezet als vervoermiddel, alleen had je toen wat problemen met de koeling, waardoor je deze auto achter het Rembrandtheater geparkeerd had, omdat je er niet mee kon rijden.

Is dat die blauwe Fuego waarover je het vaak over hebt?
Of was dat een andere Fuego?

En hoe is het met Timo?
Die zat toen in de auto.
GTX 2-Litres

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Meerten Welleman
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 feb 2006 23:58

De duistere diamant

Bericht door Meerten Welleman »

Hallo Gert Jan,

Leuk dat je je dit nog herinnert. Jij was er die dag ook? Maar je kwam alleen even kijken en hebt niet meegereden in de stoet? Het was in eerste instantie de bedoeling om Fuego's in te zetten voor VIP transport, maar het werden uiteindelijk een paar 2CV's en een hele mooie Alpine, dacht ik. Omdat ik zelf een piepklein rolletje had gespeeld in de film en goed contact had met de Nederlandse producente had ik aangeboden om een deel van de organisatie van de premiere te doen, waaronder dus het VIP transport.

De Fuego die achter Rembrandt stond geparkeerd, met Ti Amo, was inderdaad mijn zilvergrijze Fuego, die vorige week in brand is gevlogen.

De blauwe Fuego is in 2007 gekomen toen de eerste problemen met de zilvergrijze kwamen en ook de Celica niet helemaal okee meer was. Ik had toen eigenlijk de Fuego op het oog die Vincent heeft gekocht, maar die voor mij net even iets te duur was. Dom, achteraf, want de Fuego van Vincent komt uit een beter nest. Je weet wel, in de kop van Noord Holland.

Groet, Meerten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in