Bluetooth carminat gps

Forumregels
Een kleine richtlijn waar je 'welke-vraag' zou kunnen plaatsen.

Elektronica
Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, Dynamo, etc.

Motorisch
Alles wat met de motor van de Espace te maken heeft.

Onderstel
Aandrijving, wielophanging, (lucht-)vering, schokdempers, stuurinrichting, remmen, velgen, banden, versnellingsbakken

Carrosserie en interieur
Stoelen, Deuren, Schuifdak(en), Bumper, Airco, Raammechanieken etc, dat soort dingen
Gebruikersavatar

Topic author
DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Bluetooth carminat gps

Bericht door DHL »

Hallo allen,

In mijn Espace zit een Carminat bluetooth CD-systeem. Nu heb ik onlangs de garage een update cd laten bestellen. Niet voor de kaarten maar voor het systeem zelf. Dit zorgt voor een update van de compatibele gsm-toestellen.
Nu heb ik een iphone 4 en geeft het systeem steeds aan dat de batterij bijna leeg is, alhoewel de telefoon volledig geladen is.
Ik hoopte door die update dit te kunnen oplossen (auto is van 2008, iphone 4 kwam uit in 2010...).
Dus originele update cd erin, maar telkens krijg ik een update error te zien tijdens het lezen van die cd. Weet iemand of er verschillende versies zijn van die update cd's? Want op de verpakking staat wel ergens nr2. Wil men hiermee deel 2 aangeven? Indien nodig kan ik het originele bestelnummer nog eens posten...
Ook de procedure doe ik denk ik juist. Geforceerd contact en dan cd lezen. Of moet bluetooth uitgeschakeld worden of zo?
Ik zit eventjes vast, hopelijk weet iemand raad:) Bedankt al!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht