versterker valt soms uit (te vaak)

Forumregels
Een kleine richtlijn waar je 'welke-vraag' zou kunnen plaatsen.

Elektronica
Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, Dynamo, etc.

Motorisch
Alles wat met de motor van de Espace te maken heeft.

Onderstel
Aandrijving, wielophanging, (lucht-)vering, schokdempers, stuurinrichting, remmen, velgen, banden, versnellingsbakken

Carrosserie en interieur
Stoelen, Deuren, Schuifdak(en), Bumper, Airco, Raammechanieken etc, dat soort dingen
Gebruikersavatar

Topic author
seninha
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 164
Lid geworden op: 29 dec 2006 21:59

versterker valt soms uit (te vaak)

Bericht door seninha »

Ik heb een probleem welke eigenlijk aanwezig is sinds ik de Grand Espace heb.
Dat is namelijk dat de radio soms niet aan gaat of juist uitvalt zodra ik de motor start.

De ene keer doe ik de kaart er in en hoor ik geen radio, de andere keer hoor ik juist een luide "poeff" geluid en weet ik dat de radio dus niet aan staat.

Andere keer gaat de radio gewoon aan als ik de kaart er in doe, maar valt dus uit zodra ik de motor start.

Enig manier om de radio weer aan de praat te krijgen is door de motor uit te zetten, kaart er uit, deur te openen (waardoor dashboard helemaal uitvalt)
Als ik dit gedaan heb dan gaat de radio volgende keer wel aan, maar soms ook niet. Dus hele riedel moet opnieuw gedaan worden :|

Als radio niet aanslaat dan zie ik de zenders wel in beeld en kan ik ook gewoon scrollen, maar heb dus geen geluid.

Nou vraag ik me het volgende af. Ik heb op Ebay een andere radio gevonden voor niet al te veel geld.
Maar voor ik me hier aan waag, vraag ik me af of de code het zelfde blijft of moet de verkoper deze meeleveren?

Gaat om deze radio:

http://www.ebay.co.uk/itm/boot-amplifie ... 1221960293

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht