CLIO IV velgen met winterbanden

Voor alle informatie over verschillende type banden en (lichtmetalen) velgen.
Forumregels

- Postings worden, wanneer ze niet algemeen van toepassing zijn, ééns in de zoveel tijd verplaatst naar het model-specifieke forum gedeelte.
- Plaats gerust uw Banden/Velgen vraag hier, maar vermeld wel voor welke model Renault u deze vraag stelt.
Gebruikersavatar

Topic author
etv-mille
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2013 09:13
Actief als: particulier

CLIO IV velgen met winterbanden

Bericht door etv-mille »

Hey allemaal,

Ik heb een vraagje.... Ik ben in het bezit van de nieuwe Clio IV estate Dci90PK. Hier zijn orginele 17" velgen gemonteerd en naar ik hier heb kunnen lezen hebben deze modellen een andere diameter trommelrem en andere achteras.
Nu mijn vraag, welke wintervelgen mag ik monteren op deze wagen. Ik heb het gelijkvormigheidsattest eens nagezien en kom er eigenlijk niet uit. Op de Clio met 15" of 16" velgen mag je geen 17" monteren ....maar mag je bij de 17" velgen wel overgaan naar 15" velgen ???? lijkt me aangenamer voor stalen wintervelgen.
Wie weet het hier te vertellen want mijn dealer had geen antwoord klaar voor deze vraag.

Ik hoop dat ik evenveel plezier en probleemloze km'ers ga hebben aan de Clio als ik met mijn vorige Renault (Megane 15Dci 105pk) had!!!!
Verbruik nu na 1600km 4.1l per 100km bij een gewoon tot heel vlot rijden :-)

Grtz
vader: R8-R16-R18GTS-R18Turbo- ikke ClioII-Megane-Clio IV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht