Feestelijke openingsfeest Fastned

Gebruikersavatar

E-mission
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 649
Lid geworden op: 20 jul 2013 02:22
Actief als: particulier
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Feestelijke openingsfeest Fastned

Bericht door E-mission »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Inderdaad waren een aantal dingetjes in het boek waar ik ook mijn bedenken bij had. Ze hebben het meer op DC laden omdat de auto dan goedkoper wordt. Ironisch genoeg is de Zoe de goedkoopste auto (zelfs als je de accu zou moeten kopen) terwijl de lader er al in zit. Maar het grote voordeel is dat de snellaadpalen 3 keer zo goedkoop worden (dus je kan er veeel meer van plaatsen) en dat je veel sneller kan laden bij de 11 en 22 kW paaltjes. Je ziet dat de grote aantrekkingskracht bij de Zoe is dat hij juist veel vlotter bij kan tanken bij reguliere paaltjes, daardoor won hij o.a. de Zoe vergelijkingstest bij Autoweek en hetzelfde heb ik gezien bij youtube Zoe reviews van Leaf eigenaren die juist de lader van de Zoe wilden. Maar goed, ze hebben gelukkig ook de AC mogelijkheid bij Fastned, dus hun (in mijn ogen volkomen verkeerde) mening doet er gelukkig niet toe.

Overigens gaat Fastned er van uit dat elke EV (in 2020) elke week een keertje laadt (dus niet dagelijks). Ze zien het als een essentiēle uitbreiding op de paaltjes overal. Ik denk dat beide bij elkaar opgeteld het EV rijden echt goed mogelijk maken, niet de ene noch de andere.
E-mile
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
avdvee
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013 22:25
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Feestelijke openingsfeest Fastned

Bericht door avdvee »

Is dit nog een leuke reden om een borrel te pakken???? Vorige keer kon niet iedereen (Emile/ Dave) er bij zijn tenslotte ....
964626_195997860596638_496275467_o.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

E-mission
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 649
Lid geworden op: 20 jul 2013 02:22
Actief als: particulier
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Feestelijke openingsfeest Fastned

Bericht door E-mission »

Lijkt me leuk, maar ben dan nog steeds aan het dieselen met een camper door Nieuw Zeeland voordat, hoe ironisch ook, de gletsjers hier ook helemaal weg zijn. Dit land lijkt me uitermate geschikt om elektrisch te laten rijden, maar nog geen leaf of laadpaal gezien. Zelfs priussen nauwelijks, behalve bijna alle taxi's. Heel raar.
E-mile
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in