R-Link en type telefoon

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets

HendrikJD
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door HendrikJD »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ik heb gisteravond laat nogmaals van alles geprobeerd. Uiteraard heb ik het telefoonboek 'bijgewerkt'. Maar er wordt helemaal niets bijgewerkt. een persoon toevoegen als 'mijn contactpersonen' bijv. heeft totaal geen invloed hierop.
Ik vraag me af bij wie ik moet zijn om dit probleem te melden. TomTom verwijst naar Renault maar bij Renualt krijg ik geen antwoord (tot nu toe)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

Heb je de telefoon al eens verwijderd en terug gekoppeld? En je bewaart die nummers toch allemaal op dezelfde plaats in je telefoon. Ik bedoel, is het mogelijk dat die 9 nummers op je telefoongeheugen staan en de andere op je SIM kaart? Want volgens mij geeft hij de nummers van de sim niet door naar je rlink. Kopieer je nummers eens naar telefoon.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

@scenic 1650, ja er is hier iemand die dit ook gehad heeft. Staat geloof ik bij nieuw model espace.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



HendrikJD
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door HendrikJD »

Dank voor je reactie. Maar ik heb 330 namen (da's een hele lijst, dat weet ik) op mijn telefoon staan. Gesynchroniseerd via Google (android he). Er staan maar 3 nummers op mijn simkaart. Dat is het dus zéker niet.
En telefoon verwijderen en opnieuw koppelen heeft ook geen zin. Mijn echtgenote heeft een identieke S5 en ziet maar 6 namen staan in het telefoonboek. Het zit hem dus echt in de combinatie....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dennis4444
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2014 17:58
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Dennis4444 »

Met mijn Samsung Galaxy S4 nooit problemen gehad, ook niet met het adresboek. Binnenkort wellicht een Samsung Galaxy S6. Heeft iemand hier ervaring mee icm R-Link?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Captur26-05-2014
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jun 2014 12:07
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Captur26-05-2014 »

All,
sinds 1,5 maand problemen met onze r-link en onze iphone's een 6+ en een 6.
Bij het kiezen van een nummer uit de historie met mijn 6+ belt hij zomaar een nummer uit de historie van de 6 die op dat moment niet eens in de buurt van de auto is. Vice versa gebeurt het ook.
ook gebeurt het regelmatig dat als ik een nummer bel het scherm zegt dat hij belt maar er is geen enkel geluid, ook als ik gebeld wordt dan geen geluid. Dit is zowel bij de 6 en de 6+.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



HendrikJD
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door HendrikJD »

Beste Dennis,
als de S5, de opvolger van de S4 wel problemen heeft met het telefoonboek, zou je dan ook niet verwachten dat de S6, de opvolger van de S5, problemen gaat krijgen?
Mocht je hem in je bezit krijgen, laat dat aub weten hoe dat verloopt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door michelvd »

Ik heb het idee dat het niet zozeer te maken heeft met het type telefoon, maar meer met de manier hoe de contacten beheerd en gesynchroniseerd worden. Met mijn s6 en contacten via Google account heb ik geen probleem. Mijn zakelijke telefoon is een Nexus 5 en daar gaan de contacten via een Exchange account en daar zie ik niet 1 contact van. Mijn vorige auto had een Pioneer systeem waar het precies hetzelfde was. Ook niet 1 contact van de Nexus met Exchange account.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Theo-R-link »

Er zijn ook telefoons die niet aanvaard worden. Mijn Alcatel One Touch werkte ook niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door rvdgaag »

Ik heb een Iphone 6 en mijn exchange en MS Dynamics accounts (CRM) zie ik gewoon in de R-Link (2)
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door sup »

Hoi allemaal,Mijn Samsung s6 heeft de update naar Marshmallow 6.1 en de Kadjar heeft ook een update gehad.Maar mijn foon wil niet weer werken met de r-link 2.Kent hem wel maar hele tijd rood.groen etc etc etc.Klacht neergelegd bij Renault nl. Iemand zoiets meegemaakt of oplossing gehoord..Kan toch maar zo niet zijn dat de oudste bluetooth werkt op de s6 en nieuwe auto kadjar niet, Bedankt
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bas1975
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 226
Lid geworden op: 10 jul 2014 17:02
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Bas1975 »

Telefoon rood-groen constant; herkenbaar van Galaxy S4, met Lumia totaal geen last van.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door michelvd »

Ik wacht dus nog maar even met updaten van mijn s6....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Nik
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2016 20:03
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Nik »

Ik heb op mijn Samsung Galaxy S6 de Marshmallow update net gedaan. Nu blijft mijn S6 continue connecteren en deconnecteren met mijn R-link2 systeem. Ik heb al een factory reset gedaan van mijn S6, maar dit blijkt niet te helpen. Heeft er iemand met een S6 in combinatie met een R-link2 dezelfde ervaring? Of heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dennis4444
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2014 17:58
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Dennis4444 »

Nou.... Heb een inmiddels mijn Samsung Galaxy S6. Deze was echt in no time gekoppeld en ook al mijn contacten zijn zichtbaar. Ik sla mijn contacten altijd op in het Google account en de android versie is 5.1.1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door sup »

Nik hoi, ik precies hetzelfde probleem s6 android 5.11 doet goed op r-link maar een update naar 6.1 marsmellow is een drama voor de r link 2.Alles werkt na de update op de s6 maar nu net als enige de nieuwe kadjar oftwel r-link2 werkt niet telefoon. R.N. gebeld maar nog niets gehoord
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



HendrikJD
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door HendrikJD »

Vandaag was de Clio even naar de garage voor een terugroepactie (spoiler achter kon loslaten) De monteur heeft ook een nieuwe update gedaan voor mijn S5 (en die van mijn vrouw) Ziedaar: alle problemen verleden tijd. Het zit hem dus echt wel in de lijst van geaccepteerde merken en types.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door sup »

Heb je wel gelijk in maar mijn dealer vindt ook dat Renault gewoon achter loopt want de s7 is nu uit en als die ook niet werken dan slaan ze wel een flater.
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



HendrikJD
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door HendrikJD »

Ik heb zelf een Mercedes ML van 2006. Daarin zit een bluetooth dongel en die herkent gewoon de GSM, ongeacht het merk en type en laadt het telefoonboek in (alhoewel dat aanmelden ook wel drie honderd keer simpeler had gekund)
En als je een parrot koopt van 200 euro dan doet ie met geen enkele GSM moeilijk. Waarom R-Link nou zo moeilijk is daarin, is me een raadsel.
Afijn, mijn probleempje is verleden tijd. Hopelijk dat Renault ook snel updates voor de nieuwste GSM's implementeert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

Is wel zo dat wanneer er een update van de gsm komt, dat je de wagen ook moet laten updaten. En dat kan maar zodra de constructeur over de nieuwe software beschikt.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door michelvd »

Volgens mij heb je daar juist standaarden voor. Als zowel de softwaremaker van de telefoon, de telefoonfabrikant als de fabrikant van de rlink2 inclusief software zich aan de standaarden houden, zou er niets aan de hand moeten zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

Ja maar dt is enkel voor de connectie niet?

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door michelvd »

Dat is voor de connectie, maar ook voor de protocollen hoe om te gaan met het adresboek en dergelijke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

Ah ok, ik dacht dat het enkel de bluetoothnorm was die gebruikt wordt.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Even mijn bevindingen:

- Ik heb een Samsung S7, die standaard op Android 6 draait. Ik kan niet connecteren met RLink2. Zelfde problemen als jullie: continu connecteren, disconnecteren, connecteren, disconnecteren... Werkt niet.

- Mijn oude Samsung S6 Edge heeft net de Android 6 update binnengekregen en werkt nu ook niet meer. Ik zit dus volledig vast... Binnenkort zit iedereen met een S6 of S7 vast.

- Bij Renault zeggen ze "jamaar de S7 is nog maar net uit, dat moet nog getest worden". Sorry, maar als ontwikkelaar krijg je maanden op voorhand toegang tot nieuwe Android versies, zodat je eventuele problemen op voorhand kunt identificeren en oplossen indien nodig. Ik kan ook perfect verbinden met andere auto's, Tomtoms en tal van andere apparaten. Als zij kunnen verbinden met Android 6, waarom kan Renault dat niet?

- Ik kom net uit de garage waar mijn RLink2 systeem up-to-date werd gebracht. Enkele cosmetische veranderingen maar ook weer een paar nieuwe bugs erbij :clap: en helaas biedt die ook geen oplossing voor het Bluetooth probleem. Tegen dat er een nieuwe update is, zijn we weer een half jaar verder. Ik ben er nog niet uit wat ik in tussentijd moet doen met mijn telefoons.

Mijn nieuwe Espace is mijn eerste Renault maar op het vlak van elektronica slaan ze de bal hopeloos mis. Dat hun Tomtom kaartupdates pas anderhalf jaar na het verschijnen als "nieuw" beschikbaar worden gesteld, begrijp ik ook niet. Up-to-date blijven is geen prioriteit bij Renault!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 10
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door DHL »

Welke nieuwe bugs kwamen erbij?

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Heb nog maar vijf minuutjes kunnen testen:

Als ik van het ene MultiSense programma naar het andere overschakel, dan zegt hij "de geselecteerde taal is niet beschikbaar". Staat nochtans gewoon op Vlaams ingesteld, zoals vroeger. Waarom hij dat specifiek bij Multisense zegt, is mij niet duidelijk, misschien zijn ze dat stuk vergeten te vertalen voor België?

Is het jullie trouwens opgevallen dat er aircoditioning staat bovenaan het airco menu? Stond er vroeger ook al. Er zijn nog andere taalfouten zoals "Bezig met verbinding maken me Samsung S7". Slordig.

Als ik op mijn oprit rij, dan zegt hij nu "Navigatie met terreinwagen". Heb het nog niet verder kunnen testen maar als dat er elke keer gaat opspringen zodra je één meter van de openbare weg gaat...? Ook niet relevant in een Espace, denk ik, zoiets zou je toch moeten kunnen afstemmen op het model.

Ik vind het ook irritant dat het ganse scherm kleiner is geworden, want rondom de content zit er nu zeker 1 cm zwart. Geen idee waarom ze dat hebben gedaan (om beter te kunnen swipen?) maar je steekt geen groot scherm in een auto om dan een dikke rand leeg te laten.

Verder hebben ze de bovenste balk met icoontjes goed opgekuist imo (met nuttige snelkoppeling naar radio), maar verdwijnt alles nog altijd (incl. klokje of temperatuur) zodra je in een onderliggende menu of in een app zoals Coyote aan het werken bent.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door sup »

Hoi Ruben, Ik had dit wel verwacht ben gister gebeld door R.N. en had daar een klacht neergelegd omtrent de s6, Verteld android 5.1 naar 6.01 enigste zegt ie ja onze lijst gaat tot S5..Ik zeg nieuwe auto en er komt de S7 aan.Ja wachten hadden geen oplossing, ook op duits en engels forum exact hetzelfde probleem.Heeft de dealer de update goed uitgevoerd vraagt ie nog ? ff bij dealer geweest vlakbij en tuurlijk was dit goed gedaan.Kan de s6 terugzetten naar 5.01 met een speciale flash maar ga dit niet doen omdat R-link gewoon op zijn frans stronteigenwijs is..Ohh ja bij mij noemt ie de rotonde bij navigatie een rotoneel.Tjsaaa
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Ik heb al eens tien keer aan de lijn gehangen toen bleek dat mijn nieuwe wagen (september 2015) werd geleverd met een Tomtom kaart van juni 2013 (wist ik veel dat Renault gewoon zo traag is). Ze "onderzoeken" het maar doen er verder niks mee.

Ik ben benieuwd of het een Samsung-specifiek probleem is. In mijn garage zeggen ze dat ze altijd al problemen hebben gehad met Samsung, en dat Renault van Samsung niet alle informatie zou krijgen om het probleemloos te laten werken. Dat kan best, maar in andere auto's (van jaren geleden) werkt mijn telefoon prima! En je kunt het grootste merk op de markt niet zomaar negeren, lijkt me. Als het een algemeen probleem is met Android 6, dan zit binnenkort zowat iedereen vast die de laatste jaren een telefoon heeft gekocht!

Downgraden is helaas geen optie op mijn S7. Ben ook niet van plan om mijn nieuwe telefoon een half jaar in de kast te leggen omdat hij te nieuw is voor Renault.

Ik kreeg gisteren een reclamefolder in de bus. Achteraan maken ze reclame voor de interactieven mogelijkheden van de nieuwe Megane. Daarnaast staan een Samsung S7 afgebeeld, goed gekozen!

Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door sup »

Het is mijn eerste Renault na 30 jaar vw en rijden,zitten etc top maar R-Link 2 wat valt dat tegen.2 maanden geen spraakbesturing kunnen gebruiken en na de update nu goed en dan nu weer telefoon. Jammer dat ze niet begrijpen dat de eerste indruk altijd blijft hangen oftewel je kunt maar een keer de muziek maken.Denk dat ik ff een goedkoop bleu tooth dingetje ga halen voor de s6 en deze vastmaak aan de zonneklep zon goedkoop ding accepteert alle merken. Als ik Renault zou zijn zou ik me schamen als er een nieuw kadjar rondrijdt met software naviagatie die gewoon oud is en dan ook nog een bleutootje aan de zonneklep omdat de s6 niet kan communiceren met r-link 2.
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Update: de melding "de geselecteerde taal is niet beschikbaar" is specifiek voor Vlaanderen. Je kunt "Vlaams" selecteren voor de navigatie stembegeleiding, maar de stembesturing van de auto is niet mogelijk in deze taal. Voor mij prima, ik gebruik het toch niet.

Ik vind het ook logisch dat je deze melding te zien krijgt als je op de knop voor stemcommando's drukt. Maar waarom je diezelfde melding ook te zien krijgt wanneer je totaal andere dingen aan het doen bent, zoals een andere MultiSense stand selecteren via de draaiknop op de middenconsole, lijkt mij toch een bug. Hij duikt nog op andere plaatsen op.

In vorige auto's kon ik trouwens Vlaams kiezen voor de stembegeleiding en tegelijk een andere taal voor de stembesturing. Ik kan bijvoorbeeld heus wel commando's geven in het Engels. Hint, Renault.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Theo-R-link »

Ik denk dat u Nederlands bedoelt, en bij mij werkt dat perfect. Zowel voor stembesturing als voor Navigatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Ik bedoel Vlaams, ik woon dan ook in Vlaanderen.
Wellicht woont u in Nederland en kunt u daarom geen Vlaams kiezen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Theo-R-link »

Neen, ik woon in Vlaanderen en Vlaams vind ik nergens terug. Wel R-Link (1)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RubenL
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mar 2016 13:12
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door RubenL »

Ah hier RLink2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Nik
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2016 20:03
Actief als: particulier

Re: R-Link en type telefoon

Bericht door Nik »

Ik heb net bericht gehad van Renault dat er een nieuwe bluetooth firmware komt in week 17. Deze zal de fix bevatten om terug met Samsung S6 en S7 met android Marshmallow te werken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht