Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Nee want ik zet hem direct weer aan. Daarnaast doet ie het aan 1 kant wel. Ach zoveelste probleemVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Nee want ik zet hem direct weer aan. Daarnaast doet ie het aan 1 kant wel. Ach zoveelste probleemLink: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Even terzijde of dit forum representatief is voor de hoeveelheid en eventuele problemen met de Talisman, vindt ik wel dat elke klant door een dealer serieus genomen moet worden. Zodra dit niet het geval is vindt ik dat een slechte zaak, plus zo jagen dealers klanten weg inclusief lease rijders (tweede auto voor de vrouw wordt geen nieuwe Twingo bijvoorbeeld).Tall schreef:Het zou best eens kunnen dat de mensen met klachten effectief maar een klein aantal blijkt te zijn. Op dit forum lijken het er veel te zijn, maar zoals al eerder is gezegd, tevreden mensen vinden hun weg veel minder snel naar een forum dan mensen met klachten. Vermoedelijk zal dit topic en andere maar weinig indruk maken op Renault.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Auto is van Leasemaatschappij Arval dus klachten lopen ook via hun. Zij hebben tientallen Talismannen in beheer en ervaren veel klachten.Gert-Jan Verzee schreef:vandaag moest ik ook de spiegel verwarming gebruiken (normaal staat de auto binnen) binnen 4 min waren de spiegels "schoon" alleen echte druppels water waren niet gelijk weg. Ik ben het absoluut met je eens Tall en iedereen die het al eens gezegd heeft de Dealer heeft een groot aandeel in het hele verhaal, hopelijk zie je hem nooit, maar als je hem nodig hebt moet hij er zijn voor je. Wat ik wel opvallend vindt op het forum, is dat met ongeveer 3500 verkochte Talismannen in Nederland het toch veelal dezelfde mensen zijn met echte grote problemen (vooral bouwjaar 2016?) Dus op zich begrijp ik het nog wel als Renault Nl of BE niks met het forum kan.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Daar ben ik het volledig met je eens!Tall schreef:Ik vind het op zijn zachtst gezegd vreemd, dat wanneer slechte onderdelen vervangen worden door nieuwe, de auto zich slechter gedraagt of aanvoelt dan ervoor. Ik zou denken dat de fout hiervan eerder bij de dealer ligt dan bij het onderdeel zelf. Is het stuk wel goed gemonteerd of afgesteld?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Even terug komend op dit verhaal, ik weet zeker dat mijn auto uit Douai komt. Een tweede bewijs om dit te staven werd per ongeluk gegeven, ik had namelijk een franse handleiding van de Espace in mijn auto.rvdgaag schreef:@Gert-Jan Verzee De Daimler samenwerking is alleen gerealiseerd in de Douai fabriek (Noord Frankrijk) voor de Espace, later is daar ook de Talisman bij gekomen maar alleen de IP modellen.
Alle andere Talisman modellen komen uit Marokko, daar komt sowieso al weinig goeds vandaan
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Als dan nog de gescheurde deurrubbers vervangen worden (die al lang aangegeven zijn), de carosserie net nog iets meer aansluit (deuren lopen voor de 3e keer wéér aan), dat is het prima voor mij. Nu nog de wegligging die plots vreemd doet, als dit allemaal verholpen is lijkt het me echt een prima wagen. De rammels van het interieur accepteer ik wel (heb nog nooit een muisstille wagen gehad).Gert-Jan Verzee schreef:Ja dat is niet best inderdaad, en als dit probleem is verholpen, is de auto dan aardig in orde? Of heb je dan nog een waslijst aan mankementen? Op papier heb jij namelijk een hele dikke met de beste motor, dat dat dan (vergeef mijn woorden) zo'n wrak moet zijn is echt jammer.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut