sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman


Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Frankko »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Nee want ik zet hem direct weer aan. Daarnaast doet ie het aan 1 kant wel. Ach zoveelste probleem


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Knippie
lid
lid
Posts in topic: 39
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Knippie »

Auto terug en problemen dus ook. Er zijn 2 nieuwe parkeersensoren besteld (linksvoor) en die worden volgende week gemonteerd. De overige issues die ik heb gemeld:

Slijtage banden: terugroepactie geldt niet voor mij. heb voor nog 3,9 profiel na 21000 km. Das best ok, want ik rij "sportief"
Zijspiegels: verwarming werkt gewoon zoals het hoort.
Shuffle functie iPod: ook geen oplossing voor gevonden. Ligt aan de iPod. Is natuurlijk niet zo, want in mijn vorige auto werkte het wel goed.
Gasresponse met optrekken: niet geconstateerd, dus niets aan gedaan

Ik ga gewoon aan mezelf twijfelen of ik geen zeikerd ben... Maar die senoren en die verwarmbare spiegels doen het gewoon niet goed..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Domi1963 »

Ja dat bedoel ik nou net Franko, eer de spiegels goed zichtbaar zijn, moet je 3 tot 4 maal het knopje indrukken...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Domi1963 »

Heb je dan niet gemeld dat jij niet de enige bent met deze problemen, Knippie?
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Knippie
lid
lid
Posts in topic: 39
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Knippie »

Ja heb dat uiteraard gemeld. Maar RN zegt dat ik de enige ben en dat ze niet op de hoogte zijn van de klacht (bullshit) en de dealert.. ach. Ik geloof echt dat ze hij best doen, maar ik irriteer me kapot aan de communicatie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Domi1963 »

Dan moet je ze dit topic en dat van “Talisman Kinderziektes” maar eens door linken aan RN NL...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Tall »

Het zou best eens kunnen dat de mensen met klachten effectief maar een klein aantal blijkt te zijn. Op dit forum lijken het er veel te zijn, maar zoals al eerder is gezegd, tevreden mensen vinden hun weg veel minder snel naar een forum dan mensen met klachten. Vermoedelijk zal dit topic en andere maar weinig indruk maken op Renault.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



r.zeevat
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 6
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2016 09:38
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door r.zeevat »

Volgens mijn dealer zijn er gewoon veel problemen met de Talisman...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 15
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Mils »

Hoe zit het met jullie Coyote app?
Ik moet deze heel vaak manueel opstarten voor hij werkt...??? Vervelend!
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Gert-Jan Verzee »

Tall schreef:Het zou best eens kunnen dat de mensen met klachten effectief maar een klein aantal blijkt te zijn. Op dit forum lijken het er veel te zijn, maar zoals al eerder is gezegd, tevreden mensen vinden hun weg veel minder snel naar een forum dan mensen met klachten. Vermoedelijk zal dit topic en andere maar weinig indruk maken op Renault.
Even terzijde of dit forum representatief is voor de hoeveelheid en eventuele problemen met de Talisman, vindt ik wel dat elke klant door een dealer serieus genomen moet worden. Zodra dit niet het geval is vindt ik dat een slechte zaak, plus zo jagen dealers klanten weg inclusief lease rijders (tweede auto voor de vrouw wordt geen nieuwe Twingo bijvoorbeeld).
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door berenburg »

Meeste problemen zijn irritaties, in het begin waren er automaat problemen maar motor problemen zoals bij volvo en volkswagen/audi zijn nog niet voorbij gekomen
Ik rij nu 200.000 kilometer megane/talisman renault maar nog geen stottertje gehad.
Bij dealers heb ik de indruk dat de kennis over de talisman langzaam wordt opgebouwt.
Bij mijn dealer wordt iedere klacht serieus genomen en opgelost.tot nu geen terugkomende problemen.
Kleine dingetjes schrijf ik op voor bij de onderhouds beurt
Na de “bout” update en r-link update geen problemen meer easyacces en spiegels doen wat ze moeten doen
Je went ook aan de logica van r-link en de muziek instelling is nu optimaal dab werkt zonder uitval en de 32 gb usb bevat voldoende ruimte

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Knippie
lid
lid
Posts in topic: 39
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Knippie »

Ben ik wel deels met je eens Berenburg. Maar irritatie ontstaat natuurlijk wel ergens door. Zo vind ik de spiegels en de parkeersensoren gewoon echt slecht. Ja ik ga er wel aan wennen, maar dat lijkt me niet de oplossing...

En ik ben het volledig eens met Gertjan. Zodra ik waar dan ook merk dat ik niet serieus genomen word dan zie je mij niet meer terug. Ik zou ook geen Renault meer aanraden aan vrienden/ collega’s. Terwijl ik het over het algemeen mooie modellen vind. Dat er dingen niet goed zijn, kan gebeuren. Maar behandel je klanten gewoon met respect zeg!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Tall »

Ik ben het ook volledig eens met de stelling dat je als klant met respect behandelt moet worden en serieus genomen moet worden. Maar dat is ook niet wat ik bedoelde met te stellen dat dit forum niet veel indruk zou maken op Renault. Ik wil maar zeggen dat ze veel meer informatie halen uit de problemen die geconstateerd worden bij dealers dan uit het lezen van een forum. En ik kan het enkel tot vervelens toe blijven herhalen, zoek een goede dealer, dat maakt een wereld van verschil. Zelf ga ik niet bij een dealer die mij de grootste aankoopkorting geeft tot 3 cijfers achter de komma, maar wel bij iemand die mij helpt wanneer er problemen zijn, al meer dan 25jaar.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door berenburg »

Tja parkeer sensoren zijn voor mij een hulpmiddel
Ik blijf altijd zelf kijken.
Inparkeren gaat geweldig met de easyparck.
Spiegel verwarming het zal wel is voor mij geen must.
Vierwielsturing vind ik top, evenals de comfort stand.
Gezien de zaken die bij renault standaard zijn waar je bij een ander merk voor iedere extra betaald zal ik zeker weer voor de talisman gaan, en ook zeker aanraden bij vrienden, het blijft toch een hele mooie wagen .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Gert-Jan Verzee »

vandaag moest ik ook de spiegel verwarming gebruiken (normaal staat de auto binnen) binnen 4 min waren de spiegels "schoon" alleen echte druppels water waren niet gelijk weg. Ik ben het absoluut met je eens Tall en iedereen die het al eens gezegd heeft de Dealer heeft een groot aandeel in het hele verhaal, hopelijk zie je hem nooit, maar als je hem nodig hebt moet hij er zijn voor je. Wat ik wel opvallend vindt op het forum, is dat met ongeveer 3500 verkochte Talismannen in Nederland het toch veelal dezelfde mensen zijn met echte grote problemen (vooral bouwjaar 2016?) Dus op zich begrijp ik het nog wel als Renault Nl of BE niks met het forum kan.
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Gert-Jan Verzee »

PS. Alhoewel ik de motor update wel kenbaar heb gemaakt bij Renault NL dankzij het forum en ook gezegd dat ik het wist via dit forum.
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 24
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Frankko »

Gert-Jan Verzee schreef:vandaag moest ik ook de spiegel verwarming gebruiken (normaal staat de auto binnen) binnen 4 min waren de spiegels "schoon" alleen echte druppels water waren niet gelijk weg. Ik ben het absoluut met je eens Tall en iedereen die het al eens gezegd heeft de Dealer heeft een groot aandeel in het hele verhaal, hopelijk zie je hem nooit, maar als je hem nodig hebt moet hij er zijn voor je. Wat ik wel opvallend vindt op het forum, is dat met ongeveer 3500 verkochte Talismannen in Nederland het toch veelal dezelfde mensen zijn met echte grote problemen (vooral bouwjaar 2016?) Dus op zich begrijp ik het nog wel als Renault Nl of BE niks met het forum kan.
Auto is van Leasemaatschappij Arval dus klachten lopen ook via hun. Zij hebben tientallen Talismannen in beheer en ervaren veel klachten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Gert-Jan Verzee »

Hoi Frankko

Ja dat geloof ik wel, de auto is zeker niet feilloos. Gaat het dan om wagens uit 2016? En toch is het gek want ik weet nog dat er een artikel in de Telegraaf stond waarin Daimler de kwaliteits controle ging doen voor de Talisman. Onder de link naar dat bericht.

http://www.telegraaf.nl/vrij/789696/ren ... an-in-orde
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Ghia »

De mijne zijn daar zowieso aan ontsnapt :wink: .
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Gert-Jan Verzee »

Ja jij hebt helemaal zo'n pech bak, en zo te horen een nog waardelozere dealer. Die hadden jouw als particulier koper van een IP allang een aanbod moeten doen. Zeker als er in de gezins sfeer van alles speelt.
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Ghia »

Er was wel een aanbod maar eigenlijk veel te belachelijk (of zelfs geen voorstel in mijn ogen).
Maandag gaat ie terug binnen, na vervangen van de dempers achteraan is er totaal geen stabilteit meer in de wagen.
Als je een put(je) of oneffenheid rijd dan wordt je achteraan gewoon bijna door elkaar geschud. Voorheen daarmee geen problemen gehad (op lawaai van de dempers na). Gelijktijdig is de TB toegepast van die bout en 2 nieuwe voorbanden geplaatst.

In de garage moeten ze wel denken dat ik gek ben... Maar na bijna 2jaar ken ik wel de wegligging van die wagen. Wij hadden het voorval op de snelweg (ook op andere wegen) waar we het als beiden "gevaarlijk" vonden. De auto liet ons toe om aan amper 100km/u verder te rijden (tussen de vrachtwagens). Op strakke asfaltwegen is er geen vuiltje aan de lucht. Echt vreemd, als ze nu niets vinden. Reserveer maar dan een plaatsje voor me..
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Gert-Jan Verzee »

Ja dat is niet best inderdaad, en als dit probleem is verholpen, is de auto dan aardig in orde? Of heb je dan nog een waslijst aan mankementen? Op papier heb jij namelijk een hele dikke met de beste motor, dat dat dan (vergeef mijn woorden) zo'n wrak moet zijn is echt jammer.
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Tall »

Ik vind het op zijn zachtst gezegd vreemd, dat wanneer slechte onderdelen vervangen worden door nieuwe, de auto zich slechter gedraagt of aanvoelt dan ervoor. Ik zou denken dat de fout hiervan eerder bij de dealer ligt dan bij het onderdeel zelf. Is het stuk wel goed gemonteerd of afgesteld?
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door rvdgaag »

@Gert-Jan Verzee De Daimler samenwerking is alleen gerealiseerd in de Douai fabriek (Noord Frankrijk) voor de Espace, later is daar ook de Talisman bij gekomen maar alleen de IP modellen.

Alle andere Talisman modellen komen uit Marokko, daar komt sowieso al weinig goeds vandaan :-)
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Gert-Jan Verzee »

@rvdgaag het zou kunnen dat ze uit Marokko komen, maar ik dacht toch dat alle Talismannen uit Douai kwamen (het platform is ook espace). Maar goed Ghia heeft een IP uit Douai met Daimler kwaliteits controle, en het is een probleem auto :fp:
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Domi1963 »

Tall schreef:Ik vind het op zijn zachtst gezegd vreemd, dat wanneer slechte onderdelen vervangen worden door nieuwe, de auto zich slechter gedraagt of aanvoelt dan ervoor. Ik zou denken dat de fout hiervan eerder bij de dealer ligt dan bij het onderdeel zelf. Is het stuk wel goed gemonteerd of afgesteld?
Daar ben ik het volledig met je eens!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door berenburg »

Bij “mijn”dealer tot nu altijd rit samen met de monteur voordat men gaat sleutelen, na het sleutelen wederom een rit om te constateren dat het is opgelost.
Behoudens de update van renault zelf nu 8 maanden blijde talisman rijder talisman is van feb 2016.
Vervangen zijn de spoorstangen rekeneenheid 4 controll
Rekeneenheid verstelbare stoel . Van renault nederland een verlenging kaarten en traffic gehad ivm update.
Zijn allemaal zaken die gratis en met gratis vervangend vervoer zijn opgelost.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Gert-Jan Verzee »

rvdgaag schreef:@Gert-Jan Verzee De Daimler samenwerking is alleen gerealiseerd in de Douai fabriek (Noord Frankrijk) voor de Espace, later is daar ook de Talisman bij gekomen maar alleen de IP modellen.

Alle andere Talisman modellen komen uit Marokko, daar komt sowieso al weinig goeds vandaan :-)
Even terug komend op dit verhaal, ik weet zeker dat mijn auto uit Douai komt. Een tweede bewijs om dit te staven werd per ongeluk gegeven, ik had namelijk een franse handleiding van de Espace in mijn auto.
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Ghia »

Gert-Jan Verzee schreef:Ja dat is niet best inderdaad, en als dit probleem is verholpen, is de auto dan aardig in orde? Of heb je dan nog een waslijst aan mankementen? Op papier heb jij namelijk een hele dikke met de beste motor, dat dat dan (vergeef mijn woorden) zo'n wrak moet zijn is echt jammer.
Als dan nog de gescheurde deurrubbers vervangen worden (die al lang aangegeven zijn), de carosserie net nog iets meer aansluit (deuren lopen voor de 3e keer wéér aan), dat is het prima voor mij. Nu nog de wegligging die plots vreemd doet, als dit allemaal verholpen is lijkt het me echt een prima wagen. De rammels van het interieur accepteer ik wel (heb nog nooit een muisstille wagen gehad).

@ rvdgaag: ik heb nochtans een IP :think:
@ Tall: inderdaad bijzonder vreemd! Ik zit er erg mee verveeld om steeds wéér naar de dealer te gaan. Ik ben anders echt geen muggenzifter.
maar wat wij ervaren hebben was erg gevaarlijk. Dat meen ik serieus. Verder heb ik dus 2 nieuwe voorbanden + uitlijning + de bout en moer van de terugroepactie. Dit zou dus in orde moeten zijn. Verder zijn de dempers achter vervangen, dit schijnt ook gewoon 2 bouten te gaan. De contstructie is verder zeer eenvoudig (half)starre achteras. De 4control is al eerder vervangen (bij 5000km). Wel heeft de wagen niet aan de computer gelegen. Misschien dat er zo geen (of geen goede) calibratie is van de automatische ophanging?
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door rvdgaag »

In Douai is de kwaliteit ook niet goed, zoek maar eens op het verslag van mijn Espace.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Gert-Jan Verzee »

Mijn auto is gewoon in orde, maar dat ze een verkeerde handleiding in een auto leggen zegt misschien ook iets over de kwaliteits controle. :wink:

@Ghia, jij bent echt een aanhouder :wink: ik hoop voor jouw dat alles nog opgelost wordt, en dat je in ieder geval redelijk normaal kan rondrijden.
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door berenburg »

Verlengde fabrieksgarantie was iig een goede keuze

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 15
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Mils »

Geeft idd een geruster gevoel :)
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Domi1963 »

Krijgen jullie in NL geen standaard 4 jaar garantie?? Dit heb ik op mijn IP wel gekregen hoor.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gert-Jan Verzee
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 apr 2017 09:15
Actief als: particulier

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Gert-Jan Verzee »

Ik dacht standaard 24 maanden, ik heb er ook 24 maanden bij gekregen dus in totaal 48 maanden. En inderdaad gelukkig, met al die electronica zal je net zien na 2 jaar.
Renault Talisman - Intens TCe 200 sedan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 15
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: sensoren, elektronica en andere irritaties Talisman

Bericht door Mils »

Ik kreeg 4 jaar en heb nog één jaar bij genomen; 5 jaar dus :thumb:
De reden was idd. al de elektronica aan boord.
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht