Slecht verstaanbaar via Carminat Bluetooth carkit

Alle overige technische vragen over de Scenic
Gebruikersavatar

Renier
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 1
Berichten: 3871
Lid geworden op: 23 feb 2007 13:45
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: Slecht verstaanbaar via Carminat Bluetooth carkit

Bericht door Renier »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Wat nog een mogelijke verbetering is om in het verborgen systeemdiagnose menu van het DVD Carminat systeem de instellingen aan te passen (of hadden jullie dit al geprobeerd?)

Motor aan->radio uit->SET knop ingedrukt houden->volume knop snel naar links en rechts draaien

Afbeelding

Afbeelding
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

jvanderlans
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2012 09:13
Actief als: particulier

Slecht verstaanbaar via Carminat Bluetooth carkit

Bericht door jvanderlans »

Ik heb van Renault een nieuwe microfoon ingebouwd gekregen. Garantie. Probleem opgelost. Ik heb dan wel geen Scenic maar een nieuwe Megane, maar de Carminat is hetzelfde.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Lukaz
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 dec 2012 22:34
Actief als: particulier

Re: Slecht verstaanbaar via Carminat Bluetooth carkit

Bericht door Lukaz »

Voorheen nooit problemen met mij Nokia icm Carminat Bluetooth carkit, maar nu met een LG E610 (L5) wordt de bluetooth verbinding steeds onderbroken en verstoord de telefoon mijn audio. Ook telefoonboek wordt niet gesynchroniseerd. Herkenbaar?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

robertwebbe
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 jan 2009 22:03

Re: Slecht verstaanbaar via Carminat Bluetooth carkit

Bericht door robertwebbe »

Bekend probleem met alle nieuwe smartphones in combinatie met alle oude carkits. Zelfs de Parrot CK3000 & CK3100 zijn geen garantie meer dat het goed werkt. Mijn vuistregel is dat als je een moderne smartphone wil dat je dan minimaal een Parrot carkit nodig hebt uit de 9000 serie.

De oude carkits werkte allemaal prima met bluetooth versies 1 en 2. Tegenwoordig zijn alle nieuwe smartphones voorzien van versie 3 en 4 en daar hoor ik veel klachten over. Je mag blij zijn als de basisfunctie werkt (handsfree bellen), de rest (nummerweergave, telefoonboek overdracht, etc) is maar afwachten. En als het werkt is het nog de vraag hoe lang dat goed blijft gaan.

Ik gebruik zelf een Nokia J headset in de auto omdat carkit's me alleen maar frustratie opleveren. De headset wordt geleverd met een houdertje dus ik heb een plekje daarvoor. Als ik word gebeld, headset in en na gesprek weer terug. De gesprekskwaliteit is subliem (zowel voor mij als de andere kant) en het werkt altijd. Eens in de paar weken hang ik hem tijdens het rijden even aan de lader en dat is het.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht