Stappenmotor twingo 1.2 uit 1999

Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Plaats reactie

Topic author
robinende
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 1
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2016 09:18
Actief als: particulier

Stappenmotor twingo 1.2 uit 1999

Bericht door robinende »

Goede avondIk heb een vraag hopelijk kan iemand me verder helpen.

Onlangs had ik problemen met mijn gasklephuis (tenminste dat gaf de anwb aan)
Mijn twingo wilde niet van zijn choke afkomen (zo leek het) waardoor bij koppeling in de toeren goed omhoog gaan en wil je rijden wordt er ingehouden, laat je hem uitrazen gaat die op de duur wel weer naar “normaal toeren” en kan je verder prima rijden maar het werd steeds erger. Beste man gaf aan toerental regelaar, zit op je gasklephuis.
Nu heb ik een tijdje het aangekeken maar zoals gezegd werd het steeds erger dus ik vandaag mijn gasklephuis vervangen, echter bij starten vliegt die in de toeren en komt er niet meer vanaf. Nu heb ik hem naar een garage gebracht want dankzij het forum kwam ik erachter dat die nog ingelezen moest worden (ge reset) garage, waar ik voor het eerst kom wilde dit wel doen. Nu belde hij mij net op en gaf aan geen foutmeldingen te zien en de reset te hebben uitgevoerd echter hij blijft het doen. De beste man denk aan de stappenmotor.
Nu mijn vraag wat is jullie mening hierover en stappenmotor voor een twingo 1.2 benzine uit 1999 waar zou die moeten zitten ik dacht namelijk dat die vast aan het gasklephuis zat (zijn 3 stekkers 2 aan de achterkant en 1 onderin) wat zou dit moeten kosten ongeveer?

Misschien is het wel allemaal tegelijk kapot gegaan hoor kan ook maar hoop dat jullie advies hebben, alvast zeer vriendelijk bedankt
Gr, Robin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Sandra K
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2018 15:07
Actief als: particulier

Re: Stappenmotor twingo 1.2 uit 1999

Bericht door Sandra K »

Hoi Robin,

Ik heb hetzelfde probleem nu wat jij beschrijft. Ik zie dat jouw bericht van een jaar geleden is. Is jouw probleem verholpen? En waar lag het aan?

Gr Sandra

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht