Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Maar ondertussen heb ik die laatste nog steeds niets. Maar als dat vooral over oplaadpunten gaat, is dat niet erg.Systeemupdate
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
-
- Lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 328
- Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
- Actief als: particulier
- Locatie: Numansdorp
Re: Systeemupdate
Booker: dank je wel.
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 6
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 02 nov 2015 21:25
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
@ Booker, bedankt voor deze info. Kan/wil je de url/site met ons delen ?
per 13-9-2017 CAPTUR TCe 1.2 EDC Intens
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 03 jan 2011 12:38
- Actief als: particulier
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Ik kom in de auto nooit in de Rlink Store. Nu gedaan en ik zie dat er een update staat van Renault assistance. Ik doe die en hoop dat nu alles OK is, maar dat blijkt niet zo. Wanneer ik op de computer naar R-Link store ga, is die bepaalde update verdwenen, maar de twee ander verplichte updates blijven mooi staan.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 36
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Re: Systeemupdate
Heb je in My Renault al het "R-Link Synchroniseren" gedaan ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Al 100x en er gebeurd niets Behalve dat de update voor Renault Assistance er niet meer staat, maar de twee ander 'verplichte updates' blijven.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Zoals ik al vreesde, terwijl volgens Renault het geen probleem was dat ik die systeemupdates niet kan doen, begint mijn systeem 'bekken te trekken' opstarten, uitvallen, geen kaarten gevonden, automatisch terug uitvallen en opstarten en uiteindelijk alles OK; Bij vertrek thuis geen probleem, gewoonlijk kent men de eerste minuten van de weg wel, maar als je in 'onbekend gebied' vertrekt moet je bang afwachten of er wel kaarten gaan komen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 328
- Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
- Actief als: particulier
- Locatie: Numansdorp
Re: Systeemupdate
Gisteren stond er voor mij weer een update klaar. Kaart uit auto gepakt. Update uitgevoerd, kaart teruggeplaatst.
En alles werkte weer gewoon. Het lijkt wel alsof Renault het lek boven heeft.
En alles werkte weer gewoon. Het lijkt wel alsof Renault het lek boven heeft.
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 36
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Re: Systeemupdate
Sinds kortgeleden (sinds vandaag?) zijn de Renault.nl en Renault.be websites volledig vernieuwd.
Ook My Renault is in zowel Nederland als België volledig nieuw opgezet, deze omgeving draait nu op Force.com (een platform van Salesforce.com). Er zijn nieuwe functies bijgekomen, waaronder een compleet overzicht van al je werkplaatsbezoeken en een duidelijkere weergave van wanneer (km-stand en/of maand&jaar) welk onderhoud uitgevoerd moet worden. Er is wel iets misgegaan met het fontbeheer (lettertypes) in deze Force.com omgeving ,waardoor de site er nogal lelijk uitziet.
Maar goed, het lijkt er op dat deze nieuwe opzet van My Renault betekent dat voor Nederland en België My Renault nu in opzet gelijk geworden is.
Zeer opvallend hierbij is dat R-Link Store - het onderdeel waar je je R-Link beheert en updates initieert - uit My Renault getrokken is, het is nu een op zichzelf staande omgeving geworden (zoals het in België al was), en heeft nu zelfs een eigen login (en eigen password). In mijn geval was zelfs mijn auto verwijderd uit mijn account en moest ik deze opnieuw toevoegen aan mijn R-Link Store account. *** Laat svp even weten als dat bij jou ook het geval is. *** Opvallend hierbij is dat je nu alleen nog maar het VIN nummer en het serienummer van je R-Link systeem hoeft in te vullen, dus niet meer de 'activatiecode' die we voorheen moesten gebruiken. Gelukkig stonden al mijn gegevens er weer nadat ik mijn Zoe weer had toegevoegd. Verder werkt alles nog hetzelfde binnen R-Link Store. Helaas betekent dit ook dat het probleem van 'Service tijdelijk niet beschikbaar' nog steeds optreedt in mijn geval...
Ook My Renault is in zowel Nederland als België volledig nieuw opgezet, deze omgeving draait nu op Force.com (een platform van Salesforce.com). Er zijn nieuwe functies bijgekomen, waaronder een compleet overzicht van al je werkplaatsbezoeken en een duidelijkere weergave van wanneer (km-stand en/of maand&jaar) welk onderhoud uitgevoerd moet worden. Er is wel iets misgegaan met het fontbeheer (lettertypes) in deze Force.com omgeving ,waardoor de site er nogal lelijk uitziet.
Maar goed, het lijkt er op dat deze nieuwe opzet van My Renault betekent dat voor Nederland en België My Renault nu in opzet gelijk geworden is.
Zeer opvallend hierbij is dat R-Link Store - het onderdeel waar je je R-Link beheert en updates initieert - uit My Renault getrokken is, het is nu een op zichzelf staande omgeving geworden (zoals het in België al was), en heeft nu zelfs een eigen login (en eigen password). In mijn geval was zelfs mijn auto verwijderd uit mijn account en moest ik deze opnieuw toevoegen aan mijn R-Link Store account. *** Laat svp even weten als dat bij jou ook het geval is. *** Opvallend hierbij is dat je nu alleen nog maar het VIN nummer en het serienummer van je R-Link systeem hoeft in te vullen, dus niet meer de 'activatiecode' die we voorheen moesten gebruiken. Gelukkig stonden al mijn gegevens er weer nadat ik mijn Zoe weer had toegevoegd. Verder werkt alles nog hetzelfde binnen R-Link Store. Helaas betekent dit ook dat het probleem van 'Service tijdelijk niet beschikbaar' nog steeds optreedt in mijn geval...
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Troost je, bij mij is dat laatste ook zo, maar vanaf hier iemand heeft laten weten, dat deze, die de update niet konden doen, domme klungelaars waren, komt er niets meer in het forum. Renault heeft, met hulp, zijn slag thuis gehaald.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 36
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Re: Systeemupdate
Nou ik ben zeker geen domme klungelaar, dus ik voel mij niet aangesproken. Denk ook niet dat u tot die categorie behoort, maar net als ik tot de pechvogels.
Het werkt gewoon niet en helaas is er niemand die weet hoe het opgelost moet worden. Ik heb een prima direct contact met Renault Klantenservice hierover, daar vindt - in samenspraak met Renault headquarters nog steeds een uitvoerig onderzoek plaats. We wachten rustig af...
Overigens: er is altijd de mogelijkheid om naar een dealer te rijden en daar de R-Link software update vanaf een USB stick van de dealer te laten doen. Dat werkt altijd. Dus als er weer nieuws is over een hogere versie dan 11.335.2094591-7025, dan probeer ik het eerst via de R-Link Store, en mocht dat dan nog steeds niet lukken, dan rij ik wel even langs de dealer.
Het werkt gewoon niet en helaas is er niemand die weet hoe het opgelost moet worden. Ik heb een prima direct contact met Renault Klantenservice hierover, daar vindt - in samenspraak met Renault headquarters nog steeds een uitvoerig onderzoek plaats. We wachten rustig af...
Overigens: er is altijd de mogelijkheid om naar een dealer te rijden en daar de R-Link software update vanaf een USB stick van de dealer te laten doen. Dat werkt altijd. Dus als er weer nieuws is over een hogere versie dan 11.335.2094591-7025, dan probeer ik het eerst via de R-Link Store, en mocht dat dan nog steeds niet lukken, dan rij ik wel even langs de dealer.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Ik heb daar, op aanraden van de klantendienst, mijn dealer een mail over gestuurd, hij reageert niet eens. Wordt waarschijnlijk het geknoei met die R-Link ook moe. En vermits alles werkt doe ik verder, tot ik er voor iets anders moet zijn. Normaal pas in maart 2018.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 29
- Berichten: 1876
- Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
- Actief als: particulier
- Locatie: Oosterhout NB
- Contacteer:
Re: Systeemupdate
We hebben het sterke punt van Renault weer weten te vinden:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 16
- Berichten: 353
- Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
avec le coup français
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Zelfs daarvoor vinden ze hun klanten niet belangrijk genoeg.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Dank Martijn voor de notificatie over de nieuwe Myrenault website.
Voor degene die nog voor het eerst moeten inloggen op de nieuwe website:
- MyRenault vraagt meteen om het resetten van je password. Onthoud echter je oude password want:
- RlinkStore werkt nog met je oude password! En dan kom je ook gewoon weer je auto + gegevens tegen
Ik kom al maanden geen update van rLink meer tegen. Is er iemand die de laatste maand nog een update heeft ontvangen en op z'n SDkaart heeft gezet?
Voor degene die nog voor het eerst moeten inloggen op de nieuwe website:
- MyRenault vraagt meteen om het resetten van je password. Onthoud echter je oude password want:
- RlinkStore werkt nog met je oude password! En dan kom je ook gewoon weer je auto + gegevens tegen
Ik kom al maanden geen update van rLink meer tegen. Is er iemand die de laatste maand nog een update heeft ontvangen en op z'n SDkaart heeft gezet?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Ik moet nog altijd de twee updates van april of mei doen. Ik hoop dat ik bij een volgende update ineens alles ga krijgen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Vandaag kreeg ik in de R-link store in de auto bericht dat er een update was. Ging enkel over Renault assistence.
Dus maar laten doen, maar de grote updates van maart of zo gebeuren niet.
Dus maar laten doen, maar de grote updates van maart of zo gebeuren niet.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 12
- Berichten: 594
- Lid geworden op: 02 nov 2013 13:10
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Hmm... ik krijg nooit een bericht in de auto omtrent R-Link. Waar zou dat aan liggen?
Captur TCe120EDC Dynamique
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Dat ben ik vergeten te zeggen: ik kreeg geen bericht, maar ging naar de R-link store (in de auto) en dan kwam er bericht dat er een update was. Overigens was die al een week geleden of zo, langs de computer aangekondigd, maar daar werkt het niet bij mij.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 34
- Berichten: 589
- Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
- Actief als: particulier
- Locatie: Delft
Re: Systeemupdate
Al bijna twee jaar vertrouwd met de R-link en nooit problemen. Tot gisteren.
Er was een update beschikbaar, dus alles netjes gedaan zoals altijd en zoals het moet. Na kaartje in de auto gestopt te hebben waren de kaarten weg. %$%#%$#@!
Naar de dealer-techneut gegaan en ook hij kon het niet naar wens oplossen. Ja, de oude kaart van 2 jaar geleden kwam boven. In de garage de ene internetstoring na de andere, dus thuis maar weer even onrustig gepuzzeld. Onrustig, want dat ding moet gewoon werken!
Uiteindelijk ging het vanzelf: nieuwste kaart aangevinkt, backup-kopie startte op en even later in de auto: hoera!
Alles werkt weer en zelfs de nieuwe systeemupdate staat er op.
Eind goed al goed....
Er was een update beschikbaar, dus alles netjes gedaan zoals altijd en zoals het moet. Na kaartje in de auto gestopt te hebben waren de kaarten weg. %$%#%$#@!
Naar de dealer-techneut gegaan en ook hij kon het niet naar wens oplossen. Ja, de oude kaart van 2 jaar geleden kwam boven. In de garage de ene internetstoring na de andere, dus thuis maar weer even onrustig gepuzzeld. Onrustig, want dat ding moet gewoon werken!
Uiteindelijk ging het vanzelf: nieuwste kaart aangevinkt, backup-kopie startte op en even later in de auto: hoera!
Alles werkt weer en zelfs de nieuwe systeemupdate staat er op.
Eind goed al goed....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Als je nu steeds een kopie van je kaarten op de computer hebt staan, kan je gewoon een nieuwe SD kaart maken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 82
- Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
- Actief als: particulier
- Locatie: Wilnis
Re: Systeemupdate
Ik had zojuist dit in mijn scherm staan, in de berichtenbox van de R-link van mijn Zoe.
Iets wat gepusht is? Toevallig meer mensen die deze melding de afgelopen dagen gehad hebben? En/of die wel weten wat er gebeurd is?
De versienummers van mijn TomTom-kaarten en software van de R-link zijn trouwens nog dezelfde en ik heb mijn SD-kaart er niet uit gehad..
Iets wat gepusht is? Toevallig meer mensen die deze melding de afgelopen dagen gehad hebben? En/of die wel weten wat er gebeurd is?
De versienummers van mijn TomTom-kaarten en software van de R-link zijn trouwens nog dezelfde en ik heb mijn SD-kaart er niet uit gehad..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 2
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 31 jan 2016 00:31
- Actief als: particulier
- Locatie: Born lb
Re: Systeemupdate
Bij mij ook. Heb geen idee wat er veranderd is.
Met mjn iphone 7 kan ik via rlink nog steeds geen gesprek aannemen. Uitgaand bellen werkt wel.
Met mjn iphone 7 kan ik via rlink nog steeds geen gesprek aannemen. Uitgaand bellen werkt wel.
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 34
- Berichten: 1175
- Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
- Actief als: particulier
- Locatie: Noord-Limburg
Re: Systeemupdate
In mijn Zoe heb ik deze melding niet gezien, en als ik in de R-Link Store kijk, staan daar ook geen systeemupdates klaar.
Je kunt je afvragen wat het nut dan is van zo'n melding. Op mij komt het over als: "We hebben iets ge-update, maar vertellen lekker niet wat!" . Doe het dan meteen helemaal stiekem, en zeg ook niet DAT er wat ge-update is.
<negatieve mode uit>
Advies aan Renault wat betreft dit soort updates: Geef volledige openheid van zaken!
Je kunt je afvragen wat het nut dan is van zo'n melding. Op mij komt het over als: "We hebben iets ge-update, maar vertellen lekker niet wat!" . Doe het dan meteen helemaal stiekem, en zeg ook niet DAT er wat ge-update is.
<negatieve mode uit>
Advies aan Renault wat betreft dit soort updates: Geef volledige openheid van zaken!
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 27
- Berichten: 334
- Lid geworden op: 06 aug 2014 14:47
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Harm, er gebeuren schijnbaar meer gekke dingen.
Zie mijn recente ervaringen bij 'tom tom kaartupdate'
Zie mijn recente ervaringen bij 'tom tom kaartupdate'
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 82
- Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
- Actief als: particulier
- Locatie: Wilnis
Re: Systeemupdate
Hahahaha, ze hebben het inderdaad weer lekker voor elkaar.. Misschien was het gewoon om iedereen weer even wakker te schudden. Zo van 'wij van Renault weten dat de R-Link er nog is' ofzo
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Na maanden chatten, mailen, telefoneren mag ik maandag naar de garage voor de verplichte updates van MEI. Hopelijk komt het klaar.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Gisteren naar de garage geweest, auto heeft aan de computer gehangen, maar nog steeds dezelfde versie. Wie heeft de laatste versie en vergelijkt eens?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Na 7 maanden eindelijk versie 11.3362194669-7053. Maar niet zonder moeite. Gisteren had men het geregeld, dachten zij en ik. Maar vanmorgen ontdekte ik dat er nog steeds 'dringende updates' waren. In de auto gaan zien en nog steeds 7025.
Terug met de dealer gebeld die met Renault contact opnam en vroeg om terug te komen. Weer een uur werk en de juiste versie stond er in. Schiet me niet dood als ik fout ben, maar die mekanieker had stukjes in zijn hand en hij zegde dat dit (niet kunnen updaten) kon gebeuren door een fout in de verbinding tussen R-link en radio.
Bij de vorige grote update, die ik ook in de garage moest laten doen, zegde de dealer daar al iets over.
Terug met de dealer gebeld die met Renault contact opnam en vroeg om terug te komen. Weer een uur werk en de juiste versie stond er in. Schiet me niet dood als ik fout ben, maar die mekanieker had stukjes in zijn hand en hij zegde dat dit (niet kunnen updaten) kon gebeuren door een fout in de verbinding tussen R-link en radio.
Bij de vorige grote update, die ik ook in de garage moest laten doen, zegde de dealer daar al iets over.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Posts in topic: 1
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 02 dec 2016 09:15
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Ik smacht naar een systeem update, het navigeren laat nu wel erg te wensen over en wordt overal heengestuurd behalve de goeie kant op. Dit gebeurd voornamelijk als het druk is op m'n route, dan bedenkt het systeem een alternatief waar ik bijna altijd slechter mee af ben. De vlammen slaan uit je oren! Megane Estate Bose 130 TCE EDC
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 154
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
- Actief als: particulier
Re: Systeemupdate
Als één van de oplossingen voor de problemen bij mijn systeemupdate gaf Renault het verwijderen van de auto en hem er terug inzetten. Nu kan dat in 'My Renault' en in de 'Rlink Store' waar moet dat gebeuren? Weet iemand dat hier?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut