Talisman Kinderziektes


berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Mooi bedankt, ga ik mijn dealer blij maken

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RichTrip
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 2
Berichten: 3309
Lid geworden op: 11 dec 2009 10:35
Actief als: particulier
Locatie: Overijssel

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door RichTrip »

heumena schreef:... Wat blijkt: mijn km teller registreerd per 2 gereden km maar 1km op de teller. Ook de dagteller...
Dat is wel positief voor de inruilwaarde :mrgreen:
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Rij je wel duur haha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

volgende week vrijdag vervolg krakend stuur, vandaag kraakte hij lekker dus direct naar de dealer en monteur constateerde het probleem
ben benieuwd naar de oplossing , ik had aangedragen dat het bekend was incl dealer maar ze gaan eerst onderzoeken .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Vandaag reactie gekregen van mijn dealer die foto's had gemaakt van mijn aquariums euh achterlichten en koplampen.
Geen akkoord tot vervangen wegens natuurverschijnsel. Nu ben ik niet achterlijk en word ik via m"n werk ook geconfronteerd met condens.
Er is een verschil tussen condens en echte lekkages. Als ik m'n koplamp en/of achterlichten andersom hou dan loopt het er gewoon uit.
Ik word doorverwezen naar de klantendienst. Een hele dikke vinger ja... Wel tevreden van m'n dealer die de moeite genomen heeft. Zijn staan ook blok nu door RN.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door brownie »

RichTrip schreef:
heumena schreef:... Wat blijkt: mijn km teller registreerd per 2 gereden km maar 1km op de teller. Ook de dagteller...
Dat is wel positief voor de inruilwaarde :mrgreen:
LOL


Sent from my iPhone using Tapatalk
Trotse bezitter van een Renault Talisman Estate Initiale Paris TCe 200 EDC
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



tl1000
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mar 2017 11:40
Actief als: professional

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door tl1000 »

Vandaag mijn talisman langsgebracht bij dealer. Stoelmassage bestuurderstoel kraakt, stoelverstelling piept en stoel gaat niet geheel naar voren en gevraagd om bestuurdersportier beter af te hangen want hier sluit deze qua naad niet mooi aan.Ook gemeld dat handsfree klep niet werkt. Einde dag auto opgehaald. Kraken massage niet verholpen want monteur had het niet geconstateerd? Ik heb de massage aangezet en het kraakt ?? Ja, maar toen monteur luisterde niet, wilt u de auto laten staan dan kijken we er morgen naar. Stoelgeleider is ingevet en verholpen. Stoel gaat nog steeds niet geheel naar voren? Handsfree klep kunnen ze niets aan doen wegens trekhaak ?? Maar het is een af fabriek gemonteerde afneembare trekhaak en de klep zou via parkeersensoren open en dicht moeten gaan. Dus lijkt mij het onzin dat dit het slecht functioneren van deze sensor belemmerd. Wat mij ergert is de lakse houding, kraken massagestoel al twee keer gemeld en nog niet verholpen. Achterklep wordt simpel afgedaan met, dit staat in de handleiding vermeld dat het niet werkt, dus helaas. Voor mij de laatste Renault. Kies volgende auto weer voor VAG , daar is de service een stuk professioneler .
Renault Talisman estate 1.5 DCI energy intens metallic bruin / bekleding Riviera marron pack / Cruising pack / Innovation pack / safety pack / winter pack / wegklapbare trekhaak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FatalZero
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 23
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:22
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door FatalZero »

Balen Ghia! Ken het gevoel.

Inmiddels ben ik al weer 3 weken aan het wachten op de levering van een nieuwe automaat. Niemand bij Renault heeft een idee wanneer het binnenkomt.

Ze moeten ze toch op voorraad hebben?? Ze adverteren er notabene mee dat iedere nieuwe Talisman gratis een upgrade naar Automaat krijgt!

Anyway, ook voor mij is dit een eenmalig uitstapje naar Renault. Ik rij al sinds 6 januari in een vervangende auto, een mooie Volvo, 3x raden wat ik ga bestellen wanneer de Talisman terug gaat.

Renault, als je dit leest: Het gebrek aan kwaliteit, maar vooral het gebrek aan service is haast misdadig. Ik zal de volgende keer mijn portomonnee laten spreken en nooit meer een Renault bestellen. Jullie hebben mijn centen niet verdiend!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hvdb
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 jul 2017 11:26
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door hvdb »

tl1000 schreef:Vandaag mijn talisman langsgebracht bij dealer. Stoelmassage bestuurderstoel kraakt, stoelverstelling piept en stoel gaat niet geheel naar voren en gevraagd om bestuurdersportier beter af te hangen want hier sluit deze qua naad niet mooi aan.Ook gemeld dat handsfree klep niet werkt. Einde dag auto opgehaald. Kraken massage niet verholpen want monteur had het niet geconstateerd? Ik heb de massage aangezet en het kraakt ?? Ja, maar toen monteur luisterde niet, wilt u de auto laten staan dan kijken we er morgen naar. Stoelgeleider is ingevet en verholpen. Stoel gaat nog steeds niet geheel naar voren? Handsfree klep kunnen ze niets aan doen wegens trekhaak ?? Maar het is een af fabriek gemonteerde afneembare trekhaak en de klep zou via parkeersensoren open en dicht moeten gaan. Dus lijkt mij het onzin dat dit het slecht functioneren van deze sensor belemmerd. Wat mij ergert is de lakse houding, kraken massagestoel al twee keer gemeld en nog niet verholpen. Achterklep wordt simpel afgedaan met, dit staat in de handleiding vermeld dat het niet werkt, dus helaas. Voor mij de laatste Renault. Kies volgende auto weer voor VAG , daar is de service een stuk professioneler .
Wat betreft de handsfree klep, lees even op pagina. Ik heb mijn dealer de tip gegeven en ook bij mij werkt het nu in +/- 90% van de gevallen!
Bijzonder vervelend dat pro-actieve service ver achter blijft bij een deel van de dealers...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door brownie »

hvdb schreef:
tl1000 schreef:Vandaag mijn talisman langsgebracht bij dealer. Stoelmassage bestuurderstoel kraakt, stoelverstelling piept en stoel gaat niet geheel naar voren en gevraagd om bestuurdersportier beter af te hangen want hier sluit deze qua naad niet mooi aan.Ook gemeld dat handsfree klep niet werkt. Einde dag auto opgehaald. Kraken massage niet verholpen want monteur had het niet geconstateerd? Ik heb de massage aangezet en het kraakt ?? Ja, maar toen monteur luisterde niet, wilt u de auto laten staan dan kijken we er morgen naar. Stoelgeleider is ingevet en verholpen. Stoel gaat nog steeds niet geheel naar voren? Handsfree klep kunnen ze niets aan doen wegens trekhaak ?? Maar het is een af fabriek gemonteerde afneembare trekhaak en de klep zou via parkeersensoren open en dicht moeten gaan. Dus lijkt mij het onzin dat dit het slecht functioneren van deze sensor belemmerd. Wat mij ergert is de lakse houding, kraken massagestoel al twee keer gemeld en nog niet verholpen. Achterklep wordt simpel afgedaan met, dit staat in de handleiding vermeld dat het niet werkt, dus helaas. Voor mij de laatste Renault. Kies volgende auto weer voor VAG , daar is de service een stuk professioneler .
Wat betreft de handsfree klep, lees even op pagina. Ik heb mijn dealer de tip gegeven en ook bij mij werkt het nu in +/- 90% van de gevallen!
Bijzonder vervelend dat pro-actieve service ver achter blijft bij een deel van de dealers...
Inderdaad, oplossing voor hands free achterklep is al pagina's terug gegeven door mij en anderen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Trotse bezitter van een Renault Talisman Estate Initiale Paris TCe 200 EDC
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



tl1000
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mar 2017 11:40
Actief als: professional

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door tl1000 »

Ik heb de tip mbt verplaatsen sensor ook doorgegeven tien ik mijn auto bracht. Bij ophalen gaf de medewerker aan dat de klep middels parkeersensoren werkt en er geen aparte sensor onder de bumper bevind en toen lied hij de tekst uit de handleiding zien. Wie weet hoe de klep nu werkelijk wordt geactiveerd? Middels de parkeersensoren of is er toch een separate sensor voor activeren klep onder de bumper?
Renault Talisman estate 1.5 DCI energy intens metallic bruin / bekleding Riviera marron pack / Cruising pack / Innovation pack / safety pack / winter pack / wegklapbare trekhaak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door brownie »

tl1000 schreef:Ik heb de tip mbt verplaatsen sensor ook doorgegeven tien ik mijn auto bracht. Bij ophalen gaf de medewerker aan dat de klep middels parkeersensoren werkt en er geen aparte sensor onder de bumper bevind en toen lied hij de tekst uit de handleiding zien. Wie weet hoe de klep nu werkelijk wordt geactiveerd? Middels de parkeersensoren of is er toch een separate sensor voor activeren klep onder de bumper?
Ik kreeg gewoon te horen dat de sensor verplaats was naar rechts achteraan en inderdaad als ik daar 10 keer als een gek zwaai gaat ie open Afbeelding
Ik gebruik meestal gewoon de knop op de achterklep


Sent from my iPhone using Tapatalk
Renault Talisman Estate Initiale Paris TCe 200 EDC
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hvdb
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 jul 2017 11:26
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door hvdb »

Het betreft inderdaad een losse sensor specifiek voor de handsfree achterklep.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



tl1000
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mar 2017 11:40
Actief als: professional

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door tl1000 »

Ik zal het bij de volgende onderhoudsbeurt nog eens melden. Ben het maken van afspraken zat. Kost me telkens weer tijd en ik heb de auto zakelijk nodig. Heb gewoon pech dat hier in het oosten munsterhuis Renault dealer is in de plaatsen rond mijn woonadres. Leg me erbij neer dat zowel Renault als de dealer geen klantvriendelijkheid in hun strategie hebben. Goede leer voor mij en niet een tweede keer de fout maken. Vele collega’s hebben me hiervoor gewaarschuwd maar ik was van mening dat men geen slechte auto’s meer maakten en dat iedere dealer haar medewerkers inmiddels wel een klanttevredenheids cursus had laten volgen. Hier zal ook wel het prijsverschil tussen premium segment en de rest te verklaren zijn.
Renault Talisman estate 1.5 DCI energy intens metallic bruin / bekleding Riviera marron pack / Cruising pack / Innovation pack / safety pack / winter pack / wegklapbare trekhaak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FatalZero
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 23
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:22
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door FatalZero »

Mils schreef:
FatalZero schreef:
FatalZero schreef:Nieuwe update... vrijdag heeft Renault de 7DCT300 versnellingsbak niet geleverd aan de garage, wat ik van de leasemaatschappij heb begrepen is dat ze de bak kwijt zijn en niet kunnen traceren.

Vandaag opnieuw gebeld. De versnellingsbak staat in de back-order en niemand weet wanneer er een nieuwe versnellingsbak komt. :fp:

Inmiddels ga ik richting de twee maanden zonder Talisman. Ben 'm al sinds 6 januari kwijt.
Inmiddels 8 weken mijn auto in de garage... nog geen enkele zicht op een nieuwe versnellingsbak. Renault weigert nu officieel te reageren, kunnen geen enkele leveringsverwachting afgeven.

Renault, je hebt het echt grondig verprutst voor mij op meerdere vlakken. Zwaar onvoldoende!
Dit is toch echt niet normaal!
Hier moet toch nog iets anders meespelen...
Ik moet ook nog binnen met mijn versnellingsbak maar, ben bang om hem te brengen, als ik dit lees :(
Er is witte rook! :fp:

9 maart het bericht gekregen dat Renault eindelijk heeft besloten een nieuwe automaat vanuit de fabriek te laten verschepen naar de dealer. Blijkbaar was mijn opmerking in het verkeerde keelgat geschoten dat ik het onbegrijpelijk vind dat er vol op geadverteerd word dat elke Talisman een gratis automaat krijgt, maar mijn auto meer dan twee maanden in de garage stil staat zonder uitzicht op levering van een werkend exemplaar. :P

De automaat is maandag 12 maart op transport gegaan, zal wel weer een weekje kosten, dealer heeft dit maal wel 'capaciteit ingepland' om direct de bak te monteren.

Het is moeilijk om van de extreem sceptische houding tegenover Renault Nederland, dealer en het product Talisman af te komen. Zo vaak loze beloftes, lakse houding, geen communicatie, geen oplossing op een duidelijk/en erkende tekortkoming. Dat vertrouwen moet langzaamaan terugkomen.

Zal ik, zelfs als mijn Talisman hierna helemaal perfect is, hierna nog een Renault rijden. Nee, nooit meer van mijn leven, op alle vlakken is het zo'n nare ervaring geweest, zo onvriendelijk, laks, log. En dat is zo verschrikkelijk jammer, want de Talisman is een bloedmooie wagen, de Initiale Paris met 200pk is zo'n mooie uitvoering. Hij rijd en stuurt als een klasse hoger. Ik gun Renault echt het succes met de Talisman. Maar willen ze excelleren hebben zij nog een lange weg te gaan, zeker op het gebied van service, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 52
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Mils »

@ fatalzero
Volledig met je eens. Renault heeft nog werk :doh:
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Ik vraag mij af hoe nu de kwaliteit is
Model 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Toch wel iets beter vermoed ik :p
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 52
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Mils »

op alle vlakken is het zo'n nare ervaring geweest, zo onvriendelijk, laks, log. En dat is zo verschrikkelijk jammer, want de Talisman is een bloedmooie wagen, de Initiale Paris met 200pk is zo'n mooie uitvoering. Hij rijd en stuurt als een klasse hoger. Ik gun Renault echt het succes met de Talisman. Maar willen ze excelleren hebben zij nog een lange weg te gaan, zeker op het gebied van service, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.[/quote

Denk dat het vooral hier om bovenstaande gaat en zolang dit niet op niveau komt zal Renault nooit premium klanten kunnen aantrekken of, belangrijker nog, kunnen houden.
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Het is duidelijk dat ze meer geschikter zijn voor de kleinere klasse en misschien beter klanten hebben die het niet zo nauw nemen betreffende afwerking e.d.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MFB
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 28
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:20
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door MFB »

Mijn talisman is ondertussen de 10.000km gepasseerd, en heb nu toch wel wat puntjes die de dealer mag gaan oplossen:

- Voordeur bestuurder gaat bij normaal dichtdoen niet dicht, moet soms een flinke slinger geven.
- Massagefunctie heeft een irritante tik bij masseren. Alsof er iets gehaakt word en dan losschiet.
- Rechter achterlicht heeft wat condens vorming
- R-link2 tja... zijn rare dingen nog steeds. Bluetooth valt zo nu en dan nog steeds weg volgens het systeem. En heb al 2x een vastloper gehad, waarbij het ruim 15minuten duurde voordat R-link door had dat die weer moest opstarten. Tot die tijd een zwart scherm en geen enkele reactie.
- Apple CarPlay en bellen heeft R-link ook niet altijd door dat ik heb opgehangen. Dit zou eventueel ook aan de kabel kunnen liggen, maar heb dit niet altijd.
Wagenpark:
Huidig: Renault Talisman Estate Intense ('17 - ..)
Huidig: Mini Cooper Clubman ('20 - ..)
Vorig: Volkswagen Golf VII Connected
Vorig: Audi A3 SB Proline S
Vorig: Audi A1 SB Admired
Vorig: Audi A3 Ambition Proline
Vorig: Opel Astra GTC Sport

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Herkenbaar helaas. Laat je iets weten wat ze doen met die tik en die condens? Hier geen goedkeuring van RN voor herstel.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Knippie »

Voor mij is het ook duidelijk. Ben het volledig eens met FatalZero. Ook ik heb verschillende klachten gehad, ook ik ben een nieuwe klant en gevallen voor de looks. Maar zowel de dealer als Renault NL verlenen een dusdanig slechte service, dat ik zeker niet blijf hangen.. De kwaliteit van te veel zaken is het gewoon net niet. Ik realiseer me dat mensen op een forum eerder hun gal spuwen dan de loftrompet spelen. Maar als zoveel problemen telkens weer terugkomen, dan kan het geen toeval zijn.

Ik ben bang dat het nwe model precies dezelfde issues gaat hebben.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MFB
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 28
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:20
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door MFB »

Ghia schreef:Herkenbaar helaas. Laat je iets weten wat ze doen met die tik en die condens? Hier geen goedkeuring van RN voor herstel.
Zal het je laten weten, ik wacht zelf nog even tot ik mijn bandenwissel doe. Die liggen vanuit de leasemij ook bij de Renault dealer. Dan kan ik direct wat dingen laten combineren.
Wagenpark:
Huidig: Renault Talisman Estate Intense ('17 - ..)
Huidig: Mini Cooper Clubman ('20 - ..)
Vorig: Volkswagen Golf VII Connected
Vorig: Audi A3 SB Proline S
Vorig: Audi A1 SB Admired
Vorig: Audi A3 Ambition Proline
Vorig: Opel Astra GTC Sport

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Super MFB! :)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Krakend stuur wordt opgelost door nieuwe rubber blokken bij de ophanging, ik ben benieuwd tot nu toe heeft de dealer alle pijntjes met succes opgelost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Jammer dat dit geluid nu bij mij weg is, seffens is de waarborg voorbij en zit ik ermee.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Koud weer is weer in aantocht.
Pekel doet de rest
Gegarandeerd kraken.
Bij mij was het het heftigst na de wasstraat gelijk door naar de dealer, geen twijfel of discussie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Goede tip! Thanks.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hans C
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 525
Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
Actief als: particulier
Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Hans C »

Er zit een terugroep actie aan te komen voor de vooras hoorde ik net bij de dealer. Vraag me niet meer, want ik weet ook niet meer. Of dit enkel België is me ook niet bekend.
Gtn van ant zeetje, Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Is dit nog iets anders dan met die moer/uitlijning?
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hans C
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 525
Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
Actief als: particulier
Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Hans C »

Volgens dat ik verstond worden er onderdelen vervangen. Heb op dit moment andere dingen aan mijn hoofd, in bijna 40 jaar rijden, mijn 1e veerbreuk. Nu de CC staat bij de dealer en ze pakken hem tussendoor. Zal hem morgenavond wel terug hebben, vrijdag = pintje drinken. Als ik het niet vergeet zal ik het nog eens vragen.
Gtn van ant zeetje, Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

thx!
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hans C
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 525
Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
Actief als: particulier
Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Hans C »

Heb op een ogenblik een Talisman vervanger, vooras kraakt, maar daar zou een TRA voor komen binnenkort. Wagen was bvan de verkoper, heeft nog een raar isieu, als de stoel achteruit gaan voor uit te stappen, gaat hij niet meer vooruit bij instappen. Voor de rest eigenlijk geen problemen. Maar veel heb ik nog niet uitgeprobeerd, pas 15km gereden
Gtn van ant zeetje, Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Klopt van die zetel, heb het maar uitgezet.
Toen we in Frankrijk waren kon m'n vriendin niet meer aan de pedalen (echt!)
Gelukkig voor mij geen last ;)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hans C
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 525
Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
Actief als: particulier
Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Hans C »

Hier hetzelfde verhaal :-):-) Laat ze maar een beetje ploeteren
Gtn van ant zeetje, Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht