TCU

Gebruikersavatar

VanAssen
lid
lid
Posts in topic: 21
Berichten: 476
Lid geworden op: 30 mei 2014
Laatste bezoek: 21 aug 2017 22:13
Actief als: particulier

Re: TCU

Bericht door VanAssen »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Update 3:
Op de iPhone en de I-Mac de nieuwe code door Renault aangeven ingevoerd en dus de melding je contract geldigheid te checken. :roll:
Op de iPad echter niets aangepast (nog) en ploep, daar is de data weer na 4 dagen vanuit de auto. :thumb:
Nu op zoek naar de oude activatie code. Misschien komen de data ook weer naar de Iphone en de I-Mac.........

Krijg ook de info meldingen in de Zoe zelf niet weg (einde service / activatie nieuwe service). Reageren nergens op. :fp:
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanAssen
lid
lid
Posts in topic: 21
Berichten: 476
Lid geworden op: 30 mei 2014
Laatste bezoek: 21 aug 2017 22:13
Actief als: particulier

Re: TCU

Bericht door VanAssen »

Update 4:
De app werkt nog niet ( onbekende gebruiker :fp: ), maar een linkje via Safari op de Iphone als in start scherm doet de job ook.
Idem op de I-Mac.
Klaar.... Kan eerst weer 12 maanden verder of langer als de nieuwe accu er onder gaat.

Dank nog Harm voor de tip. :thumb:
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



krisv5
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 dec 2015
Laatste bezoek: 31 jan 2017 01:22
Actief als: particulier

Re: TCU

Bericht door krisv5 »

Sinds 8 oktober geen verbinding meer met het netwerk, dus ook geen verdere info via de app. Ik heb net al mijn moed bij elkaar genomen en de zekering f31 losgemaakt. Minuutje gewacht, terug ingestoken en voila, terug connectie. Voor mij heeft het dus geholpen. Sinds ik de auto heb vanaf maart is dit al de derde keer dat de connectie uitvalt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Remcos
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jul 2015
Laatste bezoek: 16 dec 2016 09:48
Actief als: particulier

Re: TCU

Bericht door Remcos »

De dataverbinding van de auto werd steed minder betrouwbaar en uiteindelijk zelfs konden de life services niet meer gebruikt worden. Het bleek dat de TCU het begeven had. Deze week is deze kosteloos vervangen bij de Renault dealer in Gemert (Zoe is van 2013). Bovendien werd de auto gehaald en gebracht en kregen we een leenauto ter beschikking. Wel fijn dat Renault zich zo coulant opstelt en een pluim voor de service.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 7
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013
Laatste bezoek: 03 aug 2022 23:51
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: TCU

Bericht door HarmOtten »

Hallo Remcos,
Zoals je aan de berichten in dit draadje kan zien is het een bekend issue. En goed om te zien dat Renault woord houdt, dat ze dit soort problemen buiten de officiële garantie netjes oplossen.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in