LED-Dagrijverlichting Renault Laguna

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
datisgaaf
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 sep 2010 13:49
Actief als: particulier
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

LED-Dagrijverlichting Renault Laguna

Bericht door datisgaaf »

Op dit forum zag ik onlangs mooie LED-dagrijverlichting staan voor montage op de plek van de mistlampen.

Ik rij veel overdag en vind het overdreven om dan dimlicht te voeren, gecombineerd met alles wat dan nog meer aangaat zoals dashboardverlichting, kentekenverlichting en achterlichten, maar wil wel graag goed zichtbaar zijn. Tevens vind ik het een mooi gezicht als er licht uit de mistlampunits komt. Daarom heb ik de set bij Reichard maar aangeschaft en proberen in te bouwen.

Het was best een behoorlijke klus, aangezien je veel moet demonteren om er goed bij te kunnen, maar het resultaat mag er zijn, vind ik.

Ze zijn zo geschakeld dat ze altijd aan staan bij 'contact'. Tenzij de stadslichten branden, dan doven ze onmiddelijk.
Ze branden dus nooit bij stadslicht, dimlicht en logischerwijs dus ook nooit in combinatie met de achterlichten. Ik kan wel seinen met groot licht, dan blijven ze branden, maar alleen bij gedoofd stadslicht dus.

Ik heb geen mistlicht meer, maar het nut daarvan is ook beperkt bij de Xenons, vond ik altijd al.
De mistlampen zijn geheel verwijderd en dit zijn complete units. Er staat dus geen mistlamp code meer in het glas, maar RL codering inclusief E-kleurmerk, dus verwacht dat het compleet legaal is en ook zo door de keuring komt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Laguna II Ph. II Grand Tour Tech Line 2.0 dCi 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

WillemS
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 6852
Lid geworden op: 04 okt 2009 11:49
Actief als: particulier
Locatie: Heemstede

Re: LED-Dagrijverlichting Renault Laguna

Bericht door WillemS »

Heb je goed gedaan, en ze passen mooi.
Ikzelf heb Drl's van Dino 2x 24 led's, zelfde schakeling, op m'n Safrane.
Ik heb nog een advies voor je; bewaar de handleiding en inbouw instruktie in het mapje met het autohandboek, net zoals die van een evt. trekhaak. Er kan naar gevraagd worden(Belgie mn.).
Je bent nu goed zichtbaar overdag en de mistlichten kunnen op Marktplaats of hier verkocht worden!
mvg
WillemS

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht