Slechte tot geen ontvangst autoradio

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Gebruikersavatar

Topic author
Rasg
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2014 06:08
Actief als: particulier

Slechte tot geen ontvangst autoradio

Bericht door Rasg »

Model/uitvoering : espace
Bouwjaar : 2002
Brandstof : benzine

Beste forumleden

Mijn autoradio heeft het begeven en ik heb een nieuwe gekocht, deze kon ik heel makkelijk aansluiten, oude eruit, alle stekkers pasten, dus nieuwe erin, klaar..
Toen wou ik zenders gaan zoeken, hij vond maar twee zenders, deze vallen ook nog weg tijdens het rijden. Ik heb de radio toen weer uitgebouwd en de kabels nagekeken, deze zijn goed, ook de stekker van de antenne nagekeken, deze is schoon en geen roest ofzo. Naja weer ingebouwd maar ik blijf slechte ontvangst houden. Toen ben ik gaan googlen, ik dacht dat ik misschien een betere antenne nodig had (alhoewel ik bij de vorige radio prima ontvangst had).
Bij het googlen kwam ik erachter (dit ging wel om een heel ander merk/type auto) dat het zou kunnen dat de antenne versterker het niet deed met een nieuwe radio. Dat ie dan geen voeding kreeg ofzo.
Mijn vraag: waar zit de antenneversterker? En zou het kunnen dat ik hem apart moet voeden? Zo niet, wat kan er aan de hand zijn, wat moet ik doen om betere ontvangst te krijgen?

Hoop dat ik alles een beetje duidelijk heb omschreven en dat jullie mij kunnen helpen.

Bij voorbaat dank!

Groet Ger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht