Audio connection box herkent USB stick niet

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Arie-Kanarie
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 sep 2014 09:47
Actief als: particulier

Audio connection box herkent USB stick niet

Bericht door Arie-Kanarie »

Betreft een Clio III uit 2006, met originele Audio Connection Box en Update list radio.

Situatie is als volgt: nadat ik de auto opnieuw gestart heb wordt mijn USB-stick 9 van de 10 keer niet herkent. Als ik dan naar source 6CD ga, blijft het 1 sec. stil en dat een piep en in beeld staat er dan NO CD. Als ik dan weer enkele keer op SRC druk om bij 6CD uit te komen is deze niet meer beschikbaar, van MONO CD springt 'ie dan direct door naar AUX.
Ik moet dan eerst de stick er uithalen en opnieuw insteken. Vervolgens opnieuw naar 6CD gaan en dan heb ik binnen een seconde geluid. Hij gaat dan ook verder waar ik de vorige keer gebleven was.
Ik kan dan ook weer zonder problemen tussendoor switchen naar FM, MW, CD en weer terug naar USB.
Zodra de radio echter enige tijd uit is, ook met de auto op contact, herkent hij na het aangaan de USB stick niet.
Het maakt niet uit of ik een stick van 2GB of 8GB gebruikt, of ik de stick rechtstreeks in de ACB doe of via de USB verlengkabel die er bij zat. Een Ipod werkt wel altijd, maar die gebruik ik liever niet (te weinig GB).

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Kan dit liggen aan de Parrot CK3100 die ook aangesloten is?

[edit]Radio type gecorrigeerd[/edit]
Renault Clio III TCe 100 Dynamique 2006 -- Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Arie-Kanarie
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 sep 2014 09:47
Actief als: particulier

Re: Audio connection box herkent USB stick niet

Bericht door Arie-Kanarie »

Inmiddels op aanraden van de dealer wat kleinere USB-sticks geprobeerd (128/256MB) en die deden het goed.
Er lag ook nog een 32GB stick, deze geprobeerd met weinig en later met veel muziek en die werkte ook goed. Wat precies het verschil is weet ik niet, maar blijkbaar moet je er geluk mee hebben (misschien kan Jomanda helpen).
Saillant detail: deze stick van de ALDI werkte eerder niet op mijn receiver in de huiskamer.
Renault Clio III TCe 100 Dynamique 2006 -- Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht