Paar vraagjes ivm de R-link

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Plaats reactie

Topic author
apzoeir
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 102
Lid geworden op: 19 sep 2015 07:05
Actief als: particulier

Paar vraagjes ivm de R-link

Bericht door apzoeir »

Hallo iedereen

Ik ben intussen bijna 10 maandjes in het bezit van een Renault (Kangoo) met R-link. Over deze R-link heb ik toch nog enkele vragen, want ik ben precies niet helemaal mee. Het is me gisteren alvast wel gelukt om de R-link te updaten naar versie 11.330 (duurde wel heel lang in de auto vooraleer de update erdoor was). Maar hieronder dus nog enkele vraagjes:

1) Onder "mijn producten" op de R-link store staan momenteel de volgende items: digital services geen factuur, discovery services geen factuur en live services geen factuur. Deze lopen allemaal binnen 75 dagen af. Ik vraag me vooral af wat de live services juist doen. Als ik dit niet verleng na 75 dagen, is het dan helemaal niet meer mogelijk om nog meldingen te krijgen van flitspalen of files?

2) Onder mijn producten staat ook een sectie "mijn apps beheren". Zowel naast "R-link" als naast "SD-card" staat een knopje beheren waar ik op kan klikken. Ik kan dan op synchroniseren klikken, maar wat doet dat juist?

3) Stel dat ik mijn kaart van Europa wil updaten (ben dit nog niet van plan, ga er vanuit dat de wegen echt niet wekelijks wijzigen), hoe moet ik dan te werk gaan? Waar kan ik bijvoorbeeld ergens zien dat er een update beschikbaar is?

Alvast bedankt!

Groetjes,
apzoeir

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
apzoeir
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 102
Lid geworden op: 19 sep 2015 07:05
Actief als: particulier

Re: Paar vraagjes ivm de R-link

Bericht door apzoeir »

Niemand die me eventjes wil helpen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: Paar vraagjes ivm de R-link

Bericht door RenaultCaptur »

Live services is voor Tomtom. ALs dit afloopt krijg je inderdaad geen flitspalen/fileinformatie meer.

Updaten van de routekaart en de live services kun bij R-link store --> catologus --> navigatiekaarten/verbonden blijven.

Het r-link en sd-kaart beheer is mij ook volstrekt onduidelijk :)
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht