Talisman Kinderziektes


Knippie
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Knippie »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ik vind de logica van rlink2 eigenlijk ook totaal niet omslachtig. Je stelt de meeste zaken 1 keer in en daarna doe je er niet veel meer mee. Althans ik heb alles wat ik regelmatig gebruik met snelkoppelingen op de e pagina`s staan.

Dit is natuurlijk allemaal zo persoonlijk. Maar als je niet voor elke rit de kaartinstelingen navigatie, de routeinstellingen, waarschuwingsgeluiden etc. wil instellen dan is het prima werkbaar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 30
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Thomas84 »

Ohjee, iemand heeft er lange tenen....

Een systeem moet gewoon zo zijn uitgelegd dat het gewoon te bedienen is. Vooral bij een nieuwe auto zoals de Talisman, Espace en Scenic had dit gewoon veel gebruiksvriendelijker gemoeten. Er zijn gewoon teveel handelingen nodig. Ik heb veel auto's gereden en rij nog steeds veel verschillende auto's. Andere merken hebben het op dat punt gewoon beter voor elkaar. Hoeft niet erg te zijn, alleen voor mij zou dit zwaar tellen.

Over de test, beetje kort door de bocht... Een andere test tussen 3 Duitsers en een Koreaan ging de Koreaan aan kop.

Auto testen zijn net als bandentesten. Dezelfde band kan in een andere test ineens als 4e staan. Oordelen op nummer 1, 2 of 3 heeft geen zin. Het gaat om de argumenten waarom een auto meer of minder is en of deze voor jou van toepassing zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Knippie »

Er heeft niemand lange tenen. Wat jij als omslachtig ervaart, ervaar ik niet zo en ik gebruik het elke dag. Ik hoop dat ik die mening mag hebben?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 30
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Thomas84 »

Knippie schreef:Er heeft niemand lange tenen. Wat jij als omslachtig ervaart, ervaar ik niet zo en ik gebruik het elke dag. Ik hoop dat ik die mening mag hebben?
Had het tegen Tall met zijn tekening. Niet tegen jou ;)

Neemt niet weg dat de Talisman een erg mooie auto blijft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 42
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Tall »

Ook ik heb geen lange tenen, geloof jij gerust verder in de onafhankelijkheid van die magazines, ik doe niet mee.
En wat betreft de Rlink2, deel ik de mening van Knippie.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Zoek een goede dealer, mijn auto is van 2 -16
En de dealer heeft alles opgelost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 30
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Thomas84 »

Toen wij voor de keuze stonden voor een Talisman zijn we gaan rijden en zelf gaan vergelijken. Daar doet een auto test niks aan. Dan kom je zelf tot de conclusie of deze wel of niet wat voor je is.

Lange tenen was idd misschien wat overdreven, laat ik het t enthousiasme van het moment noemen.

Uitslagen van autotesten zijn inderdaad niet altijd subjectief maar toch kan je er wel degelijk iets mee doen, met bepaalde argumenten. Het is net zoals rondetijden op de Nürburgring, het is leuk voor op de verjaardag, maar in praktijk heb je er niet veel aan.

En inderdaad, ieder zijn mening over het R-Link systeem, dat moet ook kunnen. Wat de een negatief vind kan de ander totaal geen hinder van hebben en vice versa.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 42
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Tall »

Hier kan ik me in vinden Thomas84
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 52
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Mils »

Tall schreef: geloof jij gerust verder in de onafhankelijkheid van die magazines, ik doe niet mee.
En wat betreft de Rlink2, deel ik de mening van Knippie.
Hier sluit ik me volledig bij aan :thumb:
Heb zelf voor de aankoop ook veel testen gelezen en bekeken en er zijn er maar héél weinige die de wagen zonder vooroordelen bekijken.
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MarcelP
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 23
Berichten: 104
Lid geworden op: 11 apr 2017 14:26
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door MarcelP »

Shoppie, mijn ervaringen zijn eigenlijk alleen maar positief. Oké, het lukt me lang niet altijd om met mijn voet de achterklep te openen en ik vind het gedrag van de automatische regensensor wat vreemd. Maar ik heb de automaat en rij bijna altijd in de Comfort stand. Het is voor mij snel genoeg, de cruise control is goed genoeg, mijn 128 Gb SSD kaartje met muziek speelt prima, ik heb de Apple Car Play feature maar gebruik het nooit, het R-Link 2 systeem werkt voor mij naar behoren. Dus ik zeg doen, en ga voor de automaat! :thumb:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Beige Dune - 8.7" Bose - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Hans C
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 525
Lid geworden op: 21 apr 2013 22:16
Actief als: particulier
Locatie: La Cote Belge, of te Rusland aan de kust

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Hans C »

Altijd bij ieder nieuw model zijn er kinderziektes. Je ziet en hoort het bij alle merken. Persoonlijk zou ik nooit een nieuw model kopen. Nu rij ik een Megane CC van 2007, buiten regulier onderhoud heb ik in de tijd eigenlijk niets anders gehad als een defect ruitenmechanisme. Lichtensensor, perfect, regensensor, perfect al moet je hem iedere keer manueel aanzetten. Hij heft eigenlijk alles wat jullie op de T krijgen maar in vroege vorm en belangrijk het werkt allemaal en het kraakt niet en piept ook niet.
Nu hij was al een jaar of 3 op de markt, dus de kinderziektes waren er al uit.
Gtn van ant zeetje, Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Knippie »

Ja en daarom snap ik niet dat deze kinderziektes er op de Talisman wel weer opzitten. Als je al goeie sensoren en techniek heb, gebruik die dan!

Ik koop altijd nieuwe modellen omdat je dan nog even redelijk uniek rond rijdt. Kinderziektes heb ik eigenlijk nooit ervaren. Zelfs mijn Lancia Delta was perfect...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

lambocars
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2017 15:18
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door lambocars »

MarcelP schreef:Shoppie, mijn ervaringen zijn eigenlijk alleen maar positief. Oké, het lukt me lang niet altijd om met mijn voet de achterklep te openen en ik vind het gedrag van de automatische regensensor wat vreemd. Maar ik heb de automaat en rij bijna altijd in de Comfort stand. Het is voor mij snel genoeg, de cruise control is goed genoeg, mijn 128 Gb SSD kaartje met muziek speelt prima, ik heb de Apple Car Play feature maar gebruik het nooit, het R-Link 2 systeem werkt voor mij naar behoren. Dus ik zeg doen, en ga voor de automaat! :thumb:
Ik mag volgende week mijn nieuwe Talisman Grandtour dCi 130 EDC ophalen in de garage ... met al het 'slechte' nieuws dat ik hier lees ben ik er een beetje bang van eerlijk gezegd, gelukkig zijn er dan weer reacties zoals de jouwe die het allemaal wat relativeren ... ik ben voor de Intens versie gegaan, full option op de 19" velgen na.
Talisman Grandtour Intens dCi 130 EDC Intens - Sterzwart - zwart leder - 18" Duetto - Winter Pack - City Pack 2 - Cruising Pack 1 - Pano dak - 4Control

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door brownie »

Gert-Jan Verzee schreef:Goedemiddag Shoppie,

Prima auto niks mis mee, mijn auto is van half 2017.
Auto rijd en zit perfect, uiteraard is een forum meergeschikt om problemen te bespreken dan constant de lof trompet te spelen. Dus iets meer negativiteit op een forum zegt niet altijd iets. De auto test's waar aan gerefereerd wordt zijn mijn inziens niet serieus (gaat vaak over de ouwe Rlink en 4 control).
Ben het eens met Gert-Jan, ik rij een Talisman Estate IP 200pk benzine automaat full options. Zeer fijne auto, heb een paar kleine puntjes (licht krakend stuur door de kou (even laten smeren) en de navigatie die ik helaas nog niet kan updaten naar de 2016 kaarten omdat mijn lichting nog door Renault NL vrijgegeven moet worden voor een update, maar voor de rest een fijne wagen. Zou hem zo weer kopen. Kreeg hem geleverd in Aug17 maar volgens de software van de Navi (versie 2.2) is het een productie datum van eind 2016 of begin 2017 (weet niet hoe je dit precies kunt checken)



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Het is even wennen de r-link maar dan is het prima
Je kunt voldoende favorieten opslaan.
Met de folie die er nu op zit gebruik ik het aanraakscherm meer omdat deze niet vlekt.
Sinds de update geen rare zaken meer.
Tijdens het rijden wisselen van muziek bron doe ik met stembediening.
Nu een vol jaar in bezit en merk dat alles perfect staat
Stoel spiegels r-link.
Adaptive cruisecontrol ben ik nu aan gewend en inparkeren op de automaat is heerlijk.
Kortom auto behoeft gewenning , maar is dan ook top of t
In zijn verschijning en prijsklasse.
Je zult voor deze prijs geen andere auto vinden met dezelfde opties.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FatalZero
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 23
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:22
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door FatalZero »

FatalZero schreef:Ik krijg inmiddels zo de schijt van mijn Talisman IP.

- versnellingsbak bokt bij het wegrijden
- versnellingsbak rammelt/geluid van grind bij hoogtoerig terugschakelen van 3 naar 2
Hahhahaha FAN-F*CKING-TASTIC! 3x maal raden.
Mijn Talisman schiet bij een klein boodschappenritje vol in de motorstoring. Alle alarmbellen gillen, in de tellers en heads-up display ‘STOP de auto onmiddelijk’.

Foto gemaakt van foutmelding, Renault Nederland gebeld en na een uur wachten staat mijn auto bij de dealer. Ik ga maandag ook de leasemaatschappij bellen, mijn vertrouwen is behoorlijk onder 0 gezakt.

Happy days... ben in iedergeval blij dat mijn vrouw en pasgeboren kind niet mee waren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 42
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Tall »

Dat is allemaal het gevolg van de hippe, moderne tijd FatalZero. Vroeger, toen de wagens enkel uit mechaniek en een batterij bestonden, werden we niet al toeterend en flikkerend op de hoogte gebracht van één of andere storing. Hooguit een lampje ging branden en dan moest je oog er nog opvallen. Deed je er niets mee, dan bolde je rustig verder. Nu zit er zoveel elektronica in een auto dat die bepaalt wanneer je rijdt en niet de mechaniek. Want kijk maar na, de motoren van Renault zijn uiterst betrouwbaar, dat is trouwens altijd zo geweest.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 70
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Rcupra »

Vandaag auto weer opgehaald. Klachten waren:

1. knippert led interieurverlichting
2. los rempedaal
3. Vreemde bonken onderstel bij stapvoets oprit afdraaien
4. Piep whoop geluid koppeling terug na vervanging van versnellingsbak met koppeling.

1 konden ze niet oplossen. Talisman kwaal en had met elektrische belasting te maken
2. Was normaal. Hebben schijnbaar alle talismannen
3. Andere bouten en schijven op fuseekogel gemonteerd. Opgelost
4. Bij eerdere vervanging was originele koppeling geleverd die dezelfde fout had dan de af fabriek gemonteerde koppeling. Krijg over 2 weken een nieuwer type koppeling waarmee geluid weg zou moeten zijn.

Bezoekje 13 is gepland maar de lijst wordt wel korter. :)
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Heeft punt 3 te maken met de terugroepactie? Ik herken dit ook. Ik dacht eerder aan de 4control. Sinds vandaag heb ik de wagen terug. Ze hebben niets abnormaal gevonden voor het zwabberen weggedrag achter. En dit terwijl ik het afgelopen 1.5 Jr geen probleem mee had. Ik moet nu in sport rijden om stabiliteit te hebben (pp slechte weg of bij putten éd). Vroeger stond alles op comfort zonder enige opmerkingen. Erg vreemd..
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 70
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Rcupra »

3 was idd een terugroep actie. Alweer. Dacht eerst ook aan 4 control. Soms leek sporing van wielen niet goed te zijn bij maximaal insturen waardoor de banden leken te verspringen. Maar bleek dus kogels te zijn.

Ik had/heb geen zwabberend weggedrag.
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Dat gebonk/precies ook een slag had ik ook al opgemerkt. Ik rij meestal achteruit van de oprit en draai direct. Maar omdat m'n auto steeds een week stil staat dacht ik dat het misschien de 4control was dat deze dit veroorzaakte. "Meevaller" dus dat dit nu ook in orde is. Bij mij hebben ze niet van kogels gesproken alleen van een bout en een moer. Benieuwd.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 70
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Rcupra »

Ghia schreef:Bij mij hebben ze niet van kogels gesproken alleen van een bout en een moer. Benieuwd.
Betreft bout/moer/ringen die ze hebben vervangen. Dacht dat dit reeds gebeurd was bij een eerdere terugroep maar schijnbaar was dit weer een andere ingreep. Vond het een vreemd verhaal maar het probleem lijkt opgelost en dat is het voornaamste :)
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Ok, ben nu ook 'iets' geruster ;)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Even hoeveel terugroep acties zijn er voor het onderstel?
Bij mij moer gedaan tijdens de r-link update waarna uitlijning.
Ik kreeg daarna de brief over de banden? Is dit nog een update of was ik eerder dan de brief?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 167
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Domi1963 »

Je was waarschijnlijk eerder dan de brief. Ik kreeg hem ook toen de bout er al in zat. Bij de dealer noemen ze dit een OTS (terugroepactie) en het volstaat dat de dealer Uw VIN-nummer intikt en als er niets, dus geen OTS’en bij staan dan zijn er geen ofwel zijn ze al uitgevoerd en heeft de dealer ze afgemeld. Het afmelden gaat zo maar niet want de dealer moet kunnen aantonen dat hij de desbetreffende nodige onderdelen heeft besteld.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Die banden en de moer is voor hetzelfde.
Opvallend is dat deze avond na het afdraaien van de oprit toch weer datzelfde gevoel kreeg, weliswaar minder.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 160
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door berenburg »

Okay bij mij veranderde niet veel, de dealer had het probleem al opgelost met vulringen nadat ik melding had gemaakt. Alleen jammer dat ik al nieuwe banden had
En dus de slijtage niet meer kon aantonen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 70
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Rcupra »

Ik houd het ook niet meer bij. Met banden heb ik dan weer niet gehad, of het was deze....
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Softwood
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 23
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 dec 2016 21:49
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Softwood »

Een jaar geleden reed ik in deze periode ook in een talisman...
Eigen auto 2 maanden gehad en vervolgens 2 maanden in een van de dealer rond gereden om alle problemen aan de eigen talisman te laten herstellen.
Na 2 maanden brak uiteindelijk de dag aan om de auto op te halen... maar nog steeds te veel problemen. Auto is terug gegaan naar de dealer en stond een week later weer in de showroom.
Nu een jaar later zie ik nog steeds dat er erg veel problemen zijn.
Wat mij het meest tegen viel is de reactie van Renault NL. Is die houding nu nog steeds zo arrogant en passief?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 42
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Tall »

Prullendealer, simple as that
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Knippie »

Het valt mij wel op dat er nogal veel prut dealers zijn onder de Renault vlag.. Arrogant vind ik het niet. Mijn dealer is wel heel erg passief.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

Heel veel zaken zijn niet op te lossen. Water dat de koffer inloopt bij openen, handsfree openen kofferbak dat slecht werkt, het continu wegvallen van Bluetooth, knipperende binnenverlichting, begrenzing op 177km, een wispelturige regensensor. Allemaal zaken die een monteur niet kan veranderen en gewoon prut zijn in het geleverde product door ontwerpfouten of slechte Electronica. Kan een monteur niets aan veranderen.

Nu 33k onderweg en Mn 2e mattenset komt het wit alweer door. AliExpress kwaliteit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 98
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Knippie »

Tja, is ook waar. Hoewel ik me afvraag of jij niet met naaldhakken rijdt... mijn matje houdt het prima na dik 21000 km.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

Vrouw wel een met hakken en ik meestal zakelijke schoen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 229
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Ghia »

Is het een handgeschakelde wagen?
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 133
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door Frankko »

Nee edc. Zijn meer leden die het hebben.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht