Kachelventilator/Airco werkt soms wel soms niet

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Gebruikersavatar

Topic author
ejdb01
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 dec 2009 13:07

Kachelventilator/Airco werkt soms wel soms niet

Bericht door ejdb01 »

Ook ik heb een probleem met mijn kachelventilator van mijn Megane Grandtour 1.5 uit 2006

Toen ik de auto 3 maanden geleden kocht deed hij het helemaal niet. Bedieningspaneel werkte wel maar er was alleen geen reactie.
In eerste instantie verdachten ze toen de weerstand maar die bleek het niet te zijn toen ze die vervangen hebben. Toen hebben ze de ventilatormotor vervangen(voor een gebruikte) en (omdat ze die toch al hadden besteld) ook de weerstand en toen leek het weer te werken.

Echter na een kleine twee weken deed hij het weer af en toe niet. soms blies hij wel, dan weer zachter.... toen steeds vaker niet. Bij toeval kwam ik er achter dat als ik een flinke tik rechts bij het bedieningspaneel gaf op het dashboard dan slaat de ventilator wel aan.

Dat heeft een hele tijd gewerkt maar ook dat wordt nu steeds minder effectief.....uitei ndelijk krijg ik hem met een paar flinke tikken wel weer aan de praat maar dat is natuurlijk niet zoals het hoort.

Wat kan dit zijn? ergens een los kontakt (bedieningspaneel)? of iets heel anders?

Hoor graag jullie tips/adviezen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht