Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Forumregels
Een kleine richtlijn waar je 'welke-vraag' zou kunnen plaatsen.
Elektronica
Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, Dynamo, etc.
Motorisch
Alles wat met de motor van de Espace te maken heeft.
Onderstel
Aandrijving, wielophanging, (lucht-)vering, schokdempers, stuurinrichting, remmen, velgen, banden, versnellingsbakken
Carrosserie en interieur
Stoelen, Deuren, Schuifdak(en), Bumper, Airco, Raammechanieken etc, dat soort dingen
Een kleine richtlijn waar je 'welke-vraag' zou kunnen plaatsen.
Elektronica
Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, Dynamo, etc.
Motorisch
Alles wat met de motor van de Espace te maken heeft.
Onderstel
Aandrijving, wielophanging, (lucht-)vering, schokdempers, stuurinrichting, remmen, velgen, banden, versnellingsbakken
Carrosserie en interieur
Stoelen, Deuren, Schuifdak(en), Bumper, Airco, Raammechanieken etc, dat soort dingen
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 591
- Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
- Actief als: particulier
Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
In Oostenrijk is een nieuwe Espace bij 200 km/h zijn motorkap verloren
Het bovenste gedeelte (metaal) is losgekomen van het onderste gedeelte van de motorkap:
;set=o.726800287371777&type=3&theater
Dit is voor Renault Duitsland de aanleiding geweest om afgelopen week de Espace rijders de aankondiging van een terugroepactie te doen met het dringende advies niet boven de 140 km/h te rijden.
Ik contacteerde mijn dealer die direct Renault NL belde, reactie Renault NL ja we weten het maar we rijden hier niet boven de 140 km/h
Alsof we nooit in Duitsland komen, ik zit er bijna wekelijks en hoge snelheden rij ik daar ook. Uiteindelijk zei NL dat ze er opvolging aan gaan geven en na 27-9 met een oplossing komen (is ook het signaal in Duitsland).
Eigenlijk is het te gek voor woorden hoe Renault NL dit onder de pet houdt.
Het bovenste gedeelte (metaal) is losgekomen van het onderste gedeelte van de motorkap:
;set=o.726800287371777&type=3&theater
Dit is voor Renault Duitsland de aanleiding geweest om afgelopen week de Espace rijders de aankondiging van een terugroepactie te doen met het dringende advies niet boven de 140 km/h te rijden.
Ik contacteerde mijn dealer die direct Renault NL belde, reactie Renault NL ja we weten het maar we rijden hier niet boven de 140 km/h
Alsof we nooit in Duitsland komen, ik zit er bijna wekelijks en hoge snelheden rij ik daar ook. Uiteindelijk zei NL dat ze er opvolging aan gaan geven en na 27-9 met een oplossing komen (is ook het signaal in Duitsland).
Eigenlijk is het te gek voor woorden hoe Renault NL dit onder de pet houdt.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 2668
- Lid geworden op: 08 jun 2008 19:05
- Actief als: particulier
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Hoe krijgen ze het voor elkaar bij Renault...
2000 Renault Laguna 1.6 16v RXI ~ 2010-2012 ~
2006 Renault Mégane RS 225 ~ 2012-2014 ~
2006 Renault Mégane CC 2.0 Exception ~ 2014-2015 ~
2018 Renault Clio Limited TCe90 ~ 2018-2021 ~
2021 Renault Arkana Hybrid R.S. Line ~ 2021-Heden ~
2006 Renault Mégane RS 225 ~ 2012-2014 ~
2006 Renault Mégane CC 2.0 Exception ~ 2014-2015 ~
2018 Renault Clio Limited TCe90 ~ 2018-2021 ~
2021 Renault Arkana Hybrid R.S. Line ~ 2021-Heden ~
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 25 jan 2013 23:21
- Actief als: particulier
- Locatie: Heerlen
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Werd mij ook verteld door RN jaren geleden toen ik klaagde dat de remmen van mijn Laguna III GT 4 control 2.0T niet geschikt waren voor mijn auto Je koopt een auto dit 242 km/h kan maar dan niet remmen meneer, je mag in NL maar 120 km/h rijden.Ik contacteerde mijn dealer die direct Renault NL belde, reactie Renault NL ja we weten het maar we rijden hier niet boven de 140 km/h
Ze zijn niet zo goed bezig bij Renault, lijkt wel de weg terug.......
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 5
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
- Actief als: particulier
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Pffff en denken dat ik zo knalde met dat ding...
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 2
- Berichten: 16013
- Lid geworden op: 24 apr 2008 20:47
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Wat was er dan met de remmen waardoor je ze niet geschikt vond?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 25 jan 2013 23:21
- Actief als: particulier
- Locatie: Heerlen
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Zit veel in Duitsland en de sedan die ik had was best snel, op de teller dik 250 !Wat was er dan met de remmen waardoor je ze niet geschikt vond?
Nou bij 5000 km waren de schijven al krom, garantie. tussen de 10-15 K waren ze weer krom, garantie. bij 25K weer krom en reactie naar RN, de dealer heeft ze onder coulance vervangen uiteindelijk, bij 35K heb ik ze zelf maar weer vervangen.
Van hoge snelheid afremmen naar bv 160-170 was funest, remmen kregen te weinig koeling ondanks dat er al 230 mm schijven op zaten.
Mede hierdoor heb ik mijn espace meteen uitgerust met Brembo schijven achter en Zimmerman geperforeerde schijven voor.
Renault zegt; meneer het is geen RS en u mag in NL maar 120 km/h rijden
Ze maken wel een auto die zo snel kan maar de remmen waren onder bemeten.
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 1460
- Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
- Actief als: particulier
- Locatie: Midden Nederland
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Ik hoop 320mm schijven ipv 230mm anders zat die van een twingo erop
Denk dat het ook met kwaliteit te maken heeft. Mijn vorige Passat 2.0 TDI DSG 170pk origineel (na aanpassen 204pk/435nm) had 312mm schijven voor. Je hebt deze echter in verschillende diktes. Origineel zaten er dan ook Audi schijven (icm blokken) onder, deze waren wat dikker dan bijvoorbeeld de 312mm schijven van een 1.9TDI. Mijn Passat liep 245 op de teller en natuurlijk wel eens goed moeten remmen. Ook met de Passat op het circuit gereden maar nooit problemen gehad met kromme schijven e.d..
Verder ging er wel van alles aan de Passat kapot, maar de remmen waren top
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
D
Denk dat het ook met kwaliteit te maken heeft. Mijn vorige Passat 2.0 TDI DSG 170pk origineel (na aanpassen 204pk/435nm) had 312mm schijven voor. Je hebt deze echter in verschillende diktes. Origineel zaten er dan ook Audi schijven (icm blokken) onder, deze waren wat dikker dan bijvoorbeeld de 312mm schijven van een 1.9TDI. Mijn Passat liep 245 op de teller en natuurlijk wel eens goed moeten remmen. Ook met de Passat op het circuit gereden maar nooit problemen gehad met kromme schijven e.d..
Verder ging er wel van alles aan de Passat kapot, maar de remmen waren top
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
D
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 2
- Berichten: 16013
- Lid geworden op: 24 apr 2008 20:47
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Vanaf bepaald gewicht/vermogen hanteerd renault inderdaad de 320mm schijven.
De v6 heeft deze ook,sporadisch kwam r eentje met kromme schijven.
Vaak wordt er ook niet grondig genoeg schoongemaakt,vuil tussen naaf/schijf is funest.
Bij een espace waar klant eens geperforeerde schijven op had gemonteerd waren meteen na montage problemen met trillen.
Originele producten en goed monteren is vaak het beste.
De v6 heeft deze ook,sporadisch kwam r eentje met kromme schijven.
Vaak wordt er ook niet grondig genoeg schoongemaakt,vuil tussen naaf/schijf is funest.
Bij een espace waar klant eens geperforeerde schijven op had gemonteerd waren meteen na montage problemen met trillen.
Originele producten en goed monteren is vaak het beste.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 25 jan 2013 23:21
- Actief als: particulier
- Locatie: Heerlen
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Bedoel uiteraard de 320 schijven, tikfoutje.
Best tevreden met de geperforeerde schijven, mooi spul al 40000 km lang.
Best tevreden met de geperforeerde schijven, mooi spul al 40000 km lang.
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 6852
- Lid geworden op: 04 okt 2009 11:49
- Actief als: particulier
- Locatie: Heemstede
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Dit is wel een vreemd verhaal. De RDW stelt bij de toelating van de wagen dat bv de banden de konstruktiesnelheid van de wagen aan moeten kunnen en ook het gewicht van een vol beladen auto.
Dit zou ook voor de rest van de wagen (moeten) gelden, toch!?
Nou dan dient Renault ook te zorgen voor voldoende remcapaciteit, en dat de onderdelen van de wagen ook aan de wagen blijven zitten.
Denk toch dat mijn volgende wagen geen Renault meer zal worden voorlopig.
mvg WillemS
Dit zou ook voor de rest van de wagen (moeten) gelden, toch!?
Nou dan dient Renault ook te zorgen voor voldoende remcapaciteit, en dat de onderdelen van de wagen ook aan de wagen blijven zitten.
Denk toch dat mijn volgende wagen geen Renault meer zal worden voorlopig.
mvg WillemS
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 591
- Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
- Actief als: particulier
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
IK heb een melding bij de RDW gedaan, ze komen er op terug.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 25 jan 2013 23:21
- Actief als: particulier
- Locatie: Heerlen
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
@WillemS
Mijn idee en helemaal mee eens !
Mijn idee en helemaal mee eens !
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 6852
- Lid geworden op: 04 okt 2009 11:49
- Actief als: particulier
- Locatie: Heemstede
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Dit is niet de 1e keer dat er problemen zijn bij de intro van een nw model. De Laguna's 1 o.a. hebben ook heel veel schade aan de reputatie aangericht.
Soms komen ze gewoon te snel op de markt om geen marktaandeel te verliezen, maar zoals we wel geleerd hebben; haastige spoed is zelden goed.
mvg WillemS
Soms komen ze gewoon te snel op de markt om geen marktaandeel te verliezen, maar zoals we wel geleerd hebben; haastige spoed is zelden goed.
mvg WillemS
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 5
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
- Actief als: particulier
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
T is bij mij jammer genoeg ook geen Renault meer geworden. Stiekem moet ik zeggen dat er toch verschil op zit met de wagen die ik nu heb.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 1460
- Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
- Actief als: particulier
- Locatie: Midden Nederland
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Daar was de nieuwprijs ook naarDHL schreef:T is bij mij jammer genoeg ook geen Renault meer geworden. Stiekem moet ik zeggen dat er toch verschil op zit met de wagen die ik nu heb.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 5
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
- Actief als: particulier
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Ja,... Ik ga er niet te diep op ingaan, ik zou het merk dat ik altijd zo graag had tekort doen.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:27
- Actief als: particulier
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Is ook niet helemaal serieus om een 730d van nieuwprijs (in Belgie) 70.000 euro? te vergelijken met een Renault die nieuw 40.000 euro kost. Dat is bijna de helft.
Vergelijk een Espace met een X1 of een 2 en dan is het een ander verhaal. Ik las net op een forum het verhaal van de ACC hoe die (niet) werkt op een X1 als er zonlicht op valt bv... zou wat mij betreft niet mogen verkocht worden.
Begrijp me niet verkeerd... ik heb jaren Mercedes gereden en dat kwaliteitsverschil is groot. Maar voor dezelfde prijs als de Espace had ik bij Mercedes een kale V-klasse... word je niet blij van... zelfs al is het dan degelijk... al de rest is kleiner en voor mij te klein, bv. de BMW 2 Tourer.. leuke auto, maar bijna even duur als een Espace en te klein voor mij. Een V-klasse met dezelfde opties als ik nu heb kostte me 60.000 euro... en dan rij je nog steeds met een 'bus' vergeleken met de Espace die toch sportiever oogt. Als de kinderen wat groter zijn wordt het misschien wel terug een Mercedes... hangt ervan af hoe de Espace (en Renault) me bevallen is...
Vergelijk een Espace met een X1 of een 2 en dan is het een ander verhaal. Ik las net op een forum het verhaal van de ACC hoe die (niet) werkt op een X1 als er zonlicht op valt bv... zou wat mij betreft niet mogen verkocht worden.
Begrijp me niet verkeerd... ik heb jaren Mercedes gereden en dat kwaliteitsverschil is groot. Maar voor dezelfde prijs als de Espace had ik bij Mercedes een kale V-klasse... word je niet blij van... zelfs al is het dan degelijk... al de rest is kleiner en voor mij te klein, bv. de BMW 2 Tourer.. leuke auto, maar bijna even duur als een Espace en te klein voor mij. Een V-klasse met dezelfde opties als ik nu heb kostte me 60.000 euro... en dan rij je nog steeds met een 'bus' vergeleken met de Espace die toch sportiever oogt. Als de kinderen wat groter zijn wordt het misschien wel terug een Mercedes... hangt ervan af hoe de Espace (en Renault) me bevallen is...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 5
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
- Actief als: particulier
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Nee Cabool ik begrijp wat je wil zeggen. Is zeker niet de bedoeling een wagen die dubbel kost te vergelijken. Maar ik bedoel vooral het laatste wat je schrijft.
Ik zie Renault nog altijd erg graag als merk en ze maken zeer mooie wagens met een eigen flair. Maar één en ander zou beter getest mogen worden vooraleer het te commercialiseren. Heb de indruk dat het testrijden teveel aan de klant wordt overgelaten om daarna een degelijke phase 2 op de markt te brengen.
Als ik terug keer zou het zeker (van eender welk model) een tweede phase worden.
Ik zie Renault nog altijd erg graag als merk en ze maken zeer mooie wagens met een eigen flair. Maar één en ander zou beter getest mogen worden vooraleer het te commercialiseren. Heb de indruk dat het testrijden teveel aan de klant wordt overgelaten om daarna een degelijke phase 2 op de markt te brengen.
Als ik terug keer zou het zeker (van eender welk model) een tweede phase worden.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:27
- Actief als: particulier
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Daar kan ik wel in volgen ja...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 5
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
- Actief als: particulier
Re: Espace 2015 schadegeval door ontwerpfout
Mijn Espace IV phase 2, Espace IV phase 4, De Scenic III Phase 2, Megane 1 cabrio phase 2 zijn wagens waar ik nooit probs mee had.
Mijn Vel Satis Phase 1, Latitude Phase 1, Espace V phase 1, Scenic 2 Phase 1 zijn de wagens die veel in de garage stonden. Allemaal nieuw gekocht, dus daaraan kan het niet liggen.
Heb in die jaren veel vergelijkingsmateriaal en het komt altijd op hetzelfde neer.
In feite... die Espace IV phase 4 had ik moeten houden. Dat was echt een bullet proof wagen. Maar k vond het model beetje oud worden en een mens wil wel eens wat nieuws. Had ik nu die wagen gehouden en daarna een Espace V phase 2 gekocht, ik reed nog steeds met Renault...
Mijn Vel Satis Phase 1, Latitude Phase 1, Espace V phase 1, Scenic 2 Phase 1 zijn de wagens die veel in de garage stonden. Allemaal nieuw gekocht, dus daaraan kan het niet liggen.
Heb in die jaren veel vergelijkingsmateriaal en het komt altijd op hetzelfde neer.
In feite... die Espace IV phase 4 had ik moeten houden. Dat was echt een bullet proof wagen. Maar k vond het model beetje oud worden en een mens wil wel eens wat nieuws. Had ik nu die wagen gehouden en daarna een Espace V phase 2 gekocht, ik reed nog steeds met Renault...
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 189 Weergaves
-
Laatste bericht door A110
-
- 2 Reacties
- 167 Weergaves
-
Laatste bericht door rvdlee
-
- 1 Reacties
- 231 Weergaves
-
Laatste bericht door Mathijs
-
- 0 Reacties
- 186 Weergaves
-
Laatste bericht door Mascha1975
-
- 1 Reacties
- 267 Weergaves
-
Laatste bericht door Psxvince
-
- 4 Reacties
- 314 Weergaves
-
Laatste bericht door erikheijkants
-
- 4 Reacties
- 238 Weergaves
-
Laatste bericht door scarface450