Armsteun Kamei Vs Armster 2

past het niet in de andere Captur rubrieken, dan is hier nog ruimte voor je vraag
Plaats reactie

Topic author
Skip
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2016 07:30
Actief als: particulier

Armsteun Kamei Vs Armster 2

Bericht door Skip »

Hallo, ik wil een armsteun bestellen voor mijn Captur maar twijfel tussen 2 merken.
Over de Armster 2 is wel het een en ander te vinden ( niet over inbouw bij Captur ) maar van de Kamei helemaal niets.
Kamei dealer een mail gestuurd maar die zie, ga maar op you tube zoeken, niets dus. Geeft je meteen een goed gevoel bij zo'n merk.
Voordeel bij Kamei is dat ze met een beugel werken waardoor de achterste bakje blijft.
Amster 2 vind ik een mooi afwerking hebben en het kleine tasje achterop is handig voor parkeer geld.
Wie heeft hier één van gemonteerd en wil delen in de voor en nadelen. Ook graag foto's hoe het gemonteerd eruit ziet
Natuurlijk als er een andere is die nog beter is hoor ik het graag

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

JacobMegane_etech
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 85
Lid geworden op: 13 jun 2015 19:33
Actief als: particulier
Locatie: C-Wolde

Re: Armsteun Kamei Vs Armster 2

Bericht door JacobMegane_etech »

Ik heb zelf de armsteun van een Clio laten installeren.. Die wordt op de bestuurdersstoep aan de zijkant gemonteerd.. Daarmee gaat hij met de stoel omhoog en naar beneden.
En je verliest niets onder de armsteun qua vakjes.. Werkt prima!
Voor foto's en een ander draadje: post150096.html?hilit=armsteun#p150096
Renault Megane E tech Electric Techno 220PK optimum charge, blanc glacier, pack augmented vision & advanced driving assist

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Skip
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2016 07:30
Actief als: particulier

Re: Armsteun Kamei Vs Armster 2

Bericht door Skip »

Bedankt voor je bericht over de Clio armsteun, ik had hier wel over gelezen maar voor de bijrijder is het lastiger omdat het verder weg zit. Ook de opbergvak in beide modellen die ik beschreef lijken mij erg handig. Ik heb nu een Scenic met super veel opbergvakken en lekker brede armsteun( gaat trouwens ook niet mee omhoog of naar beneden ). Ik ga dit zeker missen als mijn Capur die in februari afgeleverd wordt. Het is nu zoeken naar de beste oplossing. Tot nu toe gaat mijn voorkeur uit naar de Armster 2. Ik heb nog even voordat mijn auto afgeleverd wordt maar als het er is ga ik meteen ermee op pad voor een paar dagen om de eerste 1500 km op de teller te zetten. Een armsteun zou dan lekker zijn en wil ik al hebben liggen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: Armsteun Kamei Vs Armster 2

Bericht door RenaultCaptur »

kijk hier ook eens naar. Een origineel Renault onderdeel. Heel stevig, foto's en informatie in een ander "draadje".

http://www.captur-forum.de/board14-rena ... a14388a513
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gl1800
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 dec 2016 09:32
Actief als: particulier

Re: Armsteun Kamei Vs Armster 2

Bericht door Gl1800 »

Ken je deze ook skip?
Dit merk had ik ooit in mijn Clio3
Was ik best tevreden over en ze hebben 2 types in verschillende kleuren en materiealen.
En niet onbelangrijk prijsgunstig
http://www.armsteunfabrikant.nl/online-store
Leveren ook goede service, in mijn Clio ooit de montagevoet gescheurd gehad door er te hard zijwaartse druk op uit te oefenen. Ze stuurde zonder problemen een nieuwe losse voet op.

Mocht je toch tot aanschaf van de Armster2 overgaan wil ik graag weten hoe die bevalt.
Captur TCe 120 5 april 2017 handgeschakeld, Dynamique Rouge Flamme/Noir Etoilé met Pack City Camera

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht