Vandaag een flinke rit gemaakt. Van Nieuwegein naar Sneek, en van Sneek naar Veenendaal, en weer terug naar Nieuwegein.
Volle accu vanmorgen, eerste stop: Fastned Lepelaar A6. Paal 4 wilde niet, paar keer geprobeerd, een ladende e-golf rijder gaf aan dat die paal bij hem ook niet wilde. De goede man was verbijsterd dat mijn Zoe samen met hem kon laden, goed gesprek gehad over het mooie laadsysteem van Zoe, en de heerlijk snorrende koeling. Heb Fastned gebeld dat de paal niet wilde, ze gingen proberen hem te resetten, en indien nodig een monteur sturen.
80% erin, en op pad gegaan naar de Allegro lader op de A6 bij Nagele, daar tot 95% geladen. Toen naar mijn afspraak in Sneek, niet veel openbare 11 kW palen daar in de buurt.
Dus naar de Allegro lader bij het Abe Lenstra stadion, lekker geluid als de fans voor en achter hun best doen
, geladen tot 80%, daarna op pad naar Fastned Het Veen naast de A50. 3 palen daar, 1 flinke jonge met een 22 kW "stopcontact", 1 CCS paal, en gelukkig de vertrouwde 43 kW kabel. Geladen tot 72%, toen naar mijn werk in Veenendaal, daar aan de 7 kW lader gehangen, tot 100% volgeladen, en daarna naar huis.
Flinke rit, duurt zonder meer langer dan met een ice auto doordat ik langzamer rij (104 km op de teller), en door de laadstops. Wel heerlijk relaxed, en de stops zijn een zegen voor mijn rug, ff uit de zithouding. Ben bijna aan de eerste 10.000 km met Madam Zoe
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.