Trafic automatische airco 2017

Wie zou zich moeten schamen, en waarom ?
Forumregels

• Iedereen die hier een klacht post, doet dat geheel voor eigen naam en rekening.
• Zorg dat je je klacht kan onderbouwen met bewijsmateriaal.
• 'Beklaagden' hebben de mogelijkheid te reageren; doch wij praktiseren hier niet actief in
• Het geven van meningen ten aanzien van klachten blijft natuurlijk onder de vrijheid van meningsuiting vallen, zolang het maar onderdeel blijft uitmaken van een serieuze discussie.

Topic author
toppie
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2017 17:23
Actief als: particulier

Trafic automatische airco 2017

Bericht door toppie »

Ik ben sinds 06-01-2017 in het bezit van een nieuwe trafic 125 pk met automatische airco (climate control).
Sinds het begin heb ik daar problemen mee in de winter op 24 graden zetten om het warm te krijgen tenzij ik op de snelweg rijd dan kan ik hem op 22 graden zetten maar dat komt dat de rijdwind de ventilator mee helpt.
Het is de afgelopen maanden best warm dus temperatuur op 20 graden gezet helaas dat werkt niet dan maar op 18 graden ook dat gaf heen verbetering.
Terug naar de dealer die geeft aan dat je de temperatuur op 18 graden moet zetten en dan de ventilator handmatig hoger zetten (volgens mij is dit niet de bedoeling) dat komt door het tussenschot welke met een dubbelcabine ter ver naar achter staat waardoor de ruimte te groot is? hoe doen ze dat in het buitenland maar daar hadden ze geen antwoord op aangezien het tussenschot een Nederlandse belasting maatregel is.
Ik heb de Importeur gebeld en kreeg na een week antwoord via de mail vervolgen nog een paar vragen gesteld via de mail maar daar word niet meer op gereageerd.
Ook daar heb ik weer achteraan gebeld toen was het dat het wel werkt met een auto zonder tussenschot en we kunnen niets voor je doen wand het is zo ontworpen?????? blijkbaar kan deze uitvoering in Nederland niet werken.
kortom wees gewaarschuwd neem een handmatige airco werkt het zelfde maar is een stuk goedkoper.
Ik ben erg teleurgesteld vooral omdat het in mijn vorige Trafic uit 2010 wel prima werkten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht