Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vandaag met de auto bij de dealer geweest. Met mijn TCU was niks aan de hand. Er was geen herprogrammering nodig.
APK keuring moest ook en hier kwamen diverse dingen naar voren. Knipperlicht was het oranje van af gebladerd, het licht was de wit. Daarnaast voorste bandjes laten vervangen en Zoë weer laten uitlijnen. Van energielabel F naar C gegaan. Volgend jaar mijn achterbandjes maar naar C zetten.
Bij ons werkt het inmiddels weer. Na een paar bezoekjes aan de dealer is uiteindelijk de TCU vervangen, waarna we weer het laden via de APP kunnen volgen. Het op afstand de laadtijd en of airco besturen lukt niet.
Deze week heb ik de laadtijd een keer handmatig (in de auto) ingesteld, maar het starten ging niet automatisch. Dit moet ik binnenkort nog eens proberen. Vroeger werkte dit wel en gebruikte ik dit om het laden te laten beginnen in de daluren van de stroom.
Zoe Q210 intense, maart 2016 - jan 2018 batterijwissel - juli 2023 omgeruild voor een R135 Intens van 2019
N.a.v. de brief even bij de dealer geweest en er werd een kapotte TCU geconstateerd. Dat wist ik al, want dat was een jaar terug ook geconstateerd. Toen niet laten vervangen @ruim 600 euro, omdat ik de app zelden gebruik. Nu alsnog vervangen op kosten van Renault.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut