Brief Renault mbt TCU

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
RudyH
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 apr 2015
Laatste bezoek: 25 jan 2023 19:04
Actief als: particulier

Re: Brief Renault mbt TCU

Bericht door RudyH »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Vandaag met de auto bij de dealer geweest. Met mijn TCU was niks aan de hand. Er was geen herprogrammering nodig.

APK keuring moest ook en hier kwamen diverse dingen naar voren. Knipperlicht was het oranje van af gebladerd, het licht was de wit. Daarnaast voorste bandjes laten vervangen en Zoë weer laten uitlijnen. Van energielabel F naar C gegaan. Volgend jaar mijn achterbandjes maar naar C zetten.
Rij elektrisch

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Smarti48
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 feb 2017
Laatste bezoek: 30 jul 2024 15:16
Actief als: particulier
Locatie: Drunen

Re: Brief Renault mbt TCU

Bericht door Smarti48 »

Bij ons werkt het inmiddels weer. Na een paar bezoekjes aan de dealer is uiteindelijk de TCU vervangen, waarna we weer het laden via de APP kunnen volgen. Het op afstand de laadtijd en of airco besturen lukt niet.
Deze week heb ik de laadtijd een keer handmatig (in de auto) ingesteld, maar het starten ging niet automatisch. Dit moet ik binnenkort nog eens proberen. Vroeger werkte dit wel en gebruikte ik dit om het laden te laten beginnen in de daluren van de stroom.
Zoe Q210 intense, maart 2016 - jan 2018 batterijwissel - juli 2023 omgeruild voor een R135 Intens van 2019 :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013
Laatste bezoek: 15 jan 2024 16:25
Actief als: particulier

Re: Brief Renault mbt TCU

Bericht door PieterZoe »

@Smarti48

Wellicht is je abonnement op een van de services verlopen? die heb je wel nodig om gepland laden te gebruiken, zelfs wanneer je die in de auto instelt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Roy-ZOE
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 137
Lid geworden op: 24 okt 2013
Laatste bezoek: 11 mar 2021 18:59
Actief als: particulier

Re: Brief Renault mbt TCU

Bericht door Roy-ZOE »

N.a.v. de brief even bij de dealer geweest en er werd een kapotte TCU geconstateerd. Dat wist ik al, want dat was een jaar terug ook geconstateerd. Toen niet laten vervangen @ruim 600 euro, omdat ik de app zelden gebruik. Nu alsnog vervangen op kosten van Renault. :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in