Megane 4: Carkit

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Ren00
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 aug 2017 14:13
Actief als: particulier

Megane 4: Carkit

Bericht door Ren00 »

Ik heb mijn auto zonder carkit besteld. Ik was aanvankelijk niet van plan een houder te gebruiken omdat bluetooth er voor zorgt dat je je telefoon gewoon ergens los neerlegd. Echter, nu ik steeds meer Android Auto gebruik en ik de telefoon dus moet verbinden met een USB kabel is een vaste plek in de auto wel handig. De ruimte achter de pook bij de USB poorten vind ik NIET handig.

Nu was ik afgelopen week in Zaltbommel bij een klant en zag daar op de parkeerplaats een Megane 4 staan (GTLine) met daarin een Brodit carkit gemonteerd op de plek net onder het rechter ventilatie rooster naast de middenconsole. Hij blokkert dan niet (of nauwelijk) de ventilatie voor de bijrijder.

Kan iemand mijn vertellen welke type houder dit is? Ik wil zowel mijn zakelijke als privé telefoon kunnen bevestigen, een generieke oplossing is dus wenselijk. Begrijp ik goed dat een carkit uit 2 delen bestaat? 1. een auto-specifieke bevestiging en een tel.-specifieke bevestiging? Ik kan op zich leven met een losse usb kabel in het zicht.
Renault Megane IV dCi-110-EDC-Bose sinds augustus 2017
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 125KW 2006 sinds mei 2012

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1443
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Megane 4: Carkit

Bericht door larsdijkstra 16v »

Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht