Keyless entry

Gebruikersavatar

Topic author
Wurmie
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 dec 2008 13:46

Keyless entry

Bericht door Wurmie »

Hallo allemaal, sinds september ben ik de trotse eigenaar van een Renault Megane Estate 1.5 DCI uit 2012. Enkele jaren geleden heb ik ook een Grand Scenic gereden, sindsdien ben ik lid van dit forum.

Normaal ben ik meer een lezer dan een schrijver, maar ik heb een raar probleem met de auto waar jullie misschien wel een verklaring voor hebben.

Wanneer ik de auto parkeer en wegga, dan springt de auto op slot, knipperen de richtingaanwijzers en draaien de spiegels naar binnen. Echter wanneer ik soms terug bij de auto kom (de volgende dag bijv), blijkt dat de auto van het slot is gegaan. Dit blijkt uit het feit dat de auto niet hoorbaar van het slot springt en geen knipperende lichten te zien zijn. De deur blijkt dan gewoon open te zijn (niet op slot). Dit gebeurd niet structureel, maar incidenteel.

Ik heb hier geen goede verklaring voor, als de auto zou reageren op andermans afstandsbediening bijvoorbeeld, zou hij toch na 30 sec weer op slot moeten springen als de deuren niet geopend worden?

Iemand een idee of verklaring, de ford garage kent het probleem niet.

Bedankt alvast!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht