Mijn Clio met originele radio / cd speler en Alpine 5 disc cd speler

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Gebruikersavatar

Topic author
Knight1982
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2017 12:36
Actief als: particulier

Mijn Clio met originele radio / cd speler en Alpine 5 disc cd speler

Bericht door Knight1982 »

Hallo mede forum leden,

Ik bezit een Renault Clio 1.4 - 16v uit 2004 met bijna 170.000 km op mijn teller. Ik ben zo blij met mijn auto en ik heb geen spijt dat ik 'm ooit 2e hands gekocht heb bij een auto garage in Breda. Het rijdt zo, zo, zo lekker :D

Nu heb ik een vraag: recent ben ik erachter gekomen dat onder mijn bestuurdersstoel een Alpine 5 disc cd speler zit ingebouwd vanuit Renault zelf en in mijn console zit de standaard auto radio ingebouwd van Renault zelf(standaard fabriek ingebouwd). Ik wist totaal niet dat die er zat en ik ben eens verder gaan spitten in de boekjes en in de auto zelf, maar er wordt niks vermeld over de standaard inbouw hiervan. Toch weet ik dat deze vanuit de fabriek is geplaatst, omdat op zowel de voorkant van de Alpine cd speler als bovenop een fabriekssticker zit van Renault. Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat in mijn dashboardkastje links achterin een soort van blauwe schakelaar zit en warempel: als je die omzet, schakelt hij die cd speler in i.p.v. cd speler in de standaard geplaatste autoradio. Nu komt het probleem: als je schakelaar omzet en ik druk op de ejectknop, dan wil hij de cassette niet ejecteren en blijft hij dus vastzitten :( Ik zou 'm graag willen gebruiken of als hij niet meer werkt, dan wil ik alles eruit halen en omzetten naar een Mp3 aansluiting / USB aansluiting.

Wie zou mijn kunnen helpen hiermee of is bekend met deze inbouw? Wat voor informatie / advies kunnen jullie me geven of kan ik beter even langs de dealer langsgaan om mij te helpen?

Elke hulp of antwoord wordt gewaardeerd.
Alvast bedankt :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht