ir sleutels wel of niet kapot?

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.

Topic author
marja1959
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2018 15:36
Actief als: particulier

ir sleutels wel of niet kapot?

Bericht door marja1959 »

Goedemiddag..ik ben in het bezit van een twingo van 1999 met 2 ir sleutels. Deze auto is van mijn nichtje geweest en sinds 4 jaar in mijn bezit en aangezien zij de reservesleutel ook als reservesleutel gebruikte(thuis in een la) kwam ik er achter dat de vergrendeling niet op deze sleutel reageerde maar ik had een goeie sleutel die wel werkte...tot nu dan.Hij ging weigeren en heb ik de batterijen vervangen,toen heeft die het nog een paar keer gedaan maar helaas na nog een keer de batterijen te hebben verwisseld brand het rode lampje wel en ook met de camera test op het oogje zie ik ook een signaal...alleen de auto volgens mij niet want die gaat niet open. Ben wel in bezit van de noodcode dus kan wel gewoon rijden.Ook bij de reservesleutel zie ik gewoon een signaal met mijn camera...en als ik in de auto op de sleutels druk zie ik wel dat het rode bolletje op mijn dashboard reageerd maar de deuren niet...Is het dan toch mogelijk dat de sleutels allebei kapot zijn of ligt het aan de ontvanger? Ik heb ook wel eens gelezen dat je de accupool er even af moet halen en dat die het dan weer zou kunnen gaan doen?..Nou een heel verhaal,ben benieuwd of hier een verklaring voor is.
In ieder geval alvast bedankt voor het eventueel meedenken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht